abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2023 @ 14:47:25 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_207994238
voor een topictitel :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207994693
Het is een chaotische dag hier.

Steigers worden aangepast, doeken gespannen, gereedschap over de planten geflikkerd, ik was net mijn fiets kwijt die bleken ze bij de buren in de tuin te hebben gezet.
En ik had dus niet op ze gerekend dus ik schrok me wild toen er iemand op de steiger recht voor het raam aan de voorkant stond.

Maar ze beginen morgen dus echt, echt, echt aan de voegen. *O*
pi_207995670
Ik heb net eigenhandig mn autoradio verwisseld en nu voel ik me best stoer *) .
Tijdje terug hadden we een iets hippere radio in mn auto gezet, maar nu gaan we de auto inruilen van de week en wil ik eigenlijk kijken of we de nieuwere nog kunnen verpatsen op marktplaats... wie weet vang ik er nog iets voor ;).
Want in mn volgende auto kan die niet meer, want die heeft alles er al in zitten.
Fake it till you make it...
pi_207995690
Ik vind jou ook stoer :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207995725
Girlpower *O*
pi_207996879
Ik vind het ook knap.
Mijn kluspower is kapot. Ik ben de tripptrapps aan het schuren, maar heb intussen al 2 schuurmachines gesloopt :') niet mijn schuld trouwens, de eerste was oud, bij de tweede liet de klittenbandlaag van de schuurzool zomaar los en daar wordt een nieuwe voor opgestuurd.

Vanavond ga ik lekker mijn carnavalscape in elkaar naaien met de hand. Meer mijn type klus :Y
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_207996888
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 16:56 schreef Nijna het volgende:
Tijdje terug hadden we een iets hippere radio in mn auto gezet, maar nu gaan we de auto inruilen van de week en wil ik eigenlijk kijken of we de nieuwere nog kunnen verpatsen op marktplaats... wie weet vang ik er nog iets voor ;).
Want in mn volgende auto kan die niet meer, want die heeft alles er al in zitten.
Wij waren destijds zo dom om het aan de garage te vragen die onze oude innam....35 Euro lichter. Trappen we nooit meer in. Maar nu hebben we een radio die volledig in het dashboard is geintegreerd.
pi_207997062
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 18:54 schreef LeSage het volgende:
Ik vind het ook knap.
Mijn kluspower is kapot. Ik ben de tripptrapps aan het schuren, maar heb intussen al 2 schuurmachines gesloopt :') niet mijn schuld trouwens, de eerste was oud, bij de tweede liet de klittenbandlaag van de schuurzool zomaar los en daar wordt een nieuwe voor opgestuurd.

Vanavond ga ik lekker mijn carnavalscape in elkaar naaien met de hand. Meer mijn type klus :Y
Kluspech zeg...
Naai ze vanavond!

@exode, we hadden deze er ook zelf in gezet (3 man sterk, want ik kreeg de oude er oorspronkelijk niet uit).
Maar deze ging er een stuk makkelijker uit gelukkig. En ik wist nog hoe het moest, was alleen vergeten 1 stekkertje om te wisselen en toen kreeg ik hem niet in de radio geplugd, maar na nog een blik in de doos ging er een lampje branden :s) . Hij zit er dus in.
Nu kijken of ik voor deze radio nog wat kan krijgen ;). Want in mijn aanstaande auto kan die niet, die heeft ook alles geïntegreerd.
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 19:06:50 #9
382129 crew  Donna
pi_207997087
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 16:56 schreef Nijna het volgende:
Ohhh dat vond ik altijd een heel leuk klusje. Deed ik altijd voor alle mannen (toen nog jongens) in de vriendengroep. Want ik ben voorzichtig. :7
pi_207997535
Ik heb dat nog nooit gedaan, maar ik vond mezelf al best indrukwekkend toen ik laatst de ruitenwissers verving :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 19:32:32 #11
382129 crew  Donna
pi_207997551
Wie deed dat daarvoor dan? :D
pi_207997914
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 19:32 schreef Donna het volgende:
Ik zet mijn grote broer kaart in.
pi_207998014
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 19:32 schreef Donna het volgende:
Wie denk je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 14 februari 2023 @ 19:55:01 #14
382129 crew  Donna
pi_207998041
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 19:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wie denk je?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foei! Of je had altijd al een nieuwe auto voordat je nieuwe ruitenwissers moest. Is ook een strategie. _O_
pi_207998078
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 19:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Foei! Of je had altijd al een nieuwe auto voordat je nieuwe ruitenwissers moest. Is ook een strategie. _O_
Ik denk dat we vooral met slechte reden. Of de garage het lieten doen, maar die regelt Jul dus dat weet ik niet zo goed.

Jul was ook zeer onder de indruk van mijn zelfredzaamheid *)
pi_207999245
Joh, ik ging eerst voor alles naar de garage. Banden spanning, olie bijvullen. Alleen de ruitenwisser vloeistof deed ik zelf.

Of ik vroeg het aan een collega :D

Maar nu is m’n garagemeneertje met pensioen. Dus moet ik het zelf doen. ( lees collega’s of partner)

Stiekem kan ik het allemaal best, maar heb er gewoon geen zin in. En ik ben bang dat ik het sloop. :D
Born to Lose, but Built to Win.
pi_207999329
Ik durf geeneens de auto door de wasstraat te halen :@ :')
Flinke regenbui werkt overigens prima *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_207999432
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh ik vind dat inmiddels leuk. ( waar je in kan blijven zitten dan )

Al vond ik dat eerst wel spannend, omdat ik bang was dat ik weer uit zenuwen stond te kutten om hem op die band te rijden. Maar je kunt dat haast niet fout doen. :9
pi_207999539
Beetje olie bijvullen, adblue bijvullen en ruitenwissers vervangen dat lukt me wel. Elke euro die ik in een auto moet stoppen vind ik er één teveel, dus ik probeer de kosten bij de garage altijd zoveel mogelijk te beperken door zelf de dingen te doen die ik kan.
Gelukkig hebben we wel een fijne kleinschalige garage. Als ik bel weet de monteur als hij mijn stem hoort al wie ik ben en welke auto ik heb. O+
pi_207999545
Als je kan sturen, kan je ook in de wasstraat :D wat je precies moet doen, staat ook heel groot op borden.

Ruitenwisservloeistof, olie en bandenspanning doe ik ook zelf (hoewel vrouw Hoofd Bandenspanning is), voor de rest een keer per jaar naar de garage.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207999550
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:25 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]
Oh ik vind dat inmiddels leuk. ( waar je in kan blijven zitten dan )

Al vond ik dat eerst wel spannend, omdat ik bang was dat ik weer uit zenuwen stond te kutten om hem op die band te rijden. Maar je kunt dat haast niet fout doen. :9
Ja, nou, dat alleen al op die band zien te krijgen lijkt me een crime. Ben in staat om ernaast te gaan :@
If they say
pi_207999577
Je zet de wielen er recht voor (dat seinen ze naar je ook) en geeft gas tot de zeggen dat je dat niet meer moet doen. :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207999607
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:32 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ja, nou, dat alleen al op die band zien te krijgen lijkt me een crime. Ben in staat om ernaast te gaan :@
Dat gevoel had ik ook. Maar het stelde echt niks voor :@

Ze wenken je gewoon, en als je staat, dan sta je. Je komt er eigenlijk al recht voor rijden. Dus erg scheef kan het nooit, want meer plek is er niet.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 21:49:32 #24
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207999779
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:19 schreef Mushanga71 het volgende:
ik durf het ook niet omdat mijn antenne er een keer door kapot is gegaan.
in de haak.
pi_207999803
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:34 schreef Clubsoda het volgende:
Je zet de wielen er recht voor (dat seinen ze naar je ook) en geeft gas tot de zeggen dat je dat niet meer moet doen. :?
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 21:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]
Dat gevoel had ik ook. Maar het stelde echt niks voor :@

Ze wenken je gewoon, en als je staat, dan sta je. Je komt er eigenlijk al recht voor rijden. Dus erg scheef kan het nooit, want meer plek is er niet.
Opletten als ie wenkt, wielen er recht voor en gassen...oké. Zal ik doen als ik de autokleur niet meer kan zien :+
Ben echt een trut wat dat betreft. Eerste keer zoiets doen is een berg die steeds hoger wordt, over. Vind dat eng :@ :')
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')