abonnement Unibet Coolblue
pi_207993530
Ik heb zojuist in een stuk te hete pizza gebeten. Gehemelte doet pijn en ik heb aan de binnenkant van mijn wang 2 rode blaren/blaasjes.

Kunnen mijn tanden ook verbrand zijn hierdoor?
  dinsdag 14 februari 2023 @ 14:07:47 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207993772
Laten we het aan ChatGPT vragen:

Ik heb zojuist in een stuk te hete pizza gebeten. Gehemelte doet pijn en ik heb aan de binnenkant van mijn wang 2 rode blaren/blaasjes.

Kunnen mijn tanden ook verbrand zijn hierdoor?


This content may violate our content policy. If you believe this to be in error, please submit your feedback — your input will aid our research in this area.

Het is mogelijk dat uw tanden ook verbrand zijn als u te hete pizza hebt gegeten, hoewel het minder waarschijnlijk is dan het verbranden van uw gehemelte en wangen. Als u tandpijn of gevoeligheid opmerkt na het eten van te hete voeding, raadpleeg dan uw tandarts voor een professionele beoordeling en behandeling.
Huilen dan.
pi_207993802
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 14:07 schreef Isdatzo het volgende:
Laten we het aan ChatGPT vragen:

Ik heb zojuist in een stuk te hete pizza gebeten. Gehemelte doet pijn en ik heb aan de binnenkant van mijn wang 2 rode blaren/blaasjes.

Kunnen mijn tanden ook verbrand zijn hierdoor?


This content may violate our content policy. If you believe this to be in error, please submit your feedback — your input will aid our research in this area.

Het is mogelijk dat uw tanden ook verbrand zijn als u te hete pizza hebt gegeten, hoewel het minder waarschijnlijk is dan het verbranden van uw gehemelte en wangen. Als u tandpijn of gevoeligheid opmerkt na het eten van te hete voeding, raadpleeg dan uw tandarts voor een professionele beoordeling en behandeling.
ChatGPT heeft vaak best verstand van medische zaken maar mist steeds de ballen om een amateurdiagnose te stellen. Jammer.
-nee-
pi_207993869
Tanden zijn vaak bij de laatste delen die overblijven na de crematie.
Zal wel meevallen dus
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 14:30:41 #5
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207994035
Zenuw in tand te warm is zenuwschade. Als je pech hebt loszittende blauwe/grijze tand, ontstekingen en helse pijnen. Of het gaat wel goed. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_208003555
Je moet geen pizza eten Soufi, daar wordt jouw knappe lijf dik en vadsig van. Probeer eens wat komkommer en een appel.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208003656
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 10:53 schreef NaarMensje het volgende:
Je moet geen pizza eten Soufi, daar wordt jouw knappe lijf dik en vadsig van. Probeer eens wat komkommer en een appel.
Appel gaat haar prachtige gebit nog meer van kapot
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 11:23:35 #8
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208003954
schopje -> VER

[ Bericht 42% gewijzigd door Danny op 15-02-2023 11:44:12 ]
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 21:45:45 #9
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208012865
Echt nooit bedacht/geweten dat je je tanden daadwerkelijk kunt verbranden. Eigenlijk wel logisch, maar nooit geweten :o
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')