Oh deze uitdaging wil ik zeker aangaan! Zijn de stukjes wel van beetje kwaliteit? Ik puzzel heel erg op pasvorm. Niet alles hoe een stukje eruitziet in grote lijnen (dus zoals jij gesorteerd had), maar zelfs op miniscule details. Denk daarbij aan of een uitsteeksel groot of klein is, rechts of links zit, symmetrisch of niet is etc. Dat werkt alleen als stukjes perfect passenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben er nog wel mee bezig, maar niet al te lang meer denk ik
Ik weet niet eens precies welk merk het is, dus het was op de gok, maar ik ben wel positief verbaasd eigenlijk. De een of twee keer dat ik een beetje twijfelde waren de lijntjes wel duidelijk genoeg om die twijfel weg te nemen, dus buiten dat 'ie gewoon lastig is heb ik echt nog totaal geen frustraties gehad gelukkig! Er zijn wel drie of vier stukjes waar het bovenste of onderste laagje een heel klein beetje los heeft gelaten, maar als er eenmaal andere stukjes omheen zitten merk je dat eigenlijk niet meer en voelt het gewoon als een prima kwaliteit puzzelquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Oh deze uitdaging wil ik zeker aangaan! Zijn de stukjes wel van beetje kwaliteit? Ik puzzel heel erg op pasvorm. Niet alles hoe een stukje eruitziet in grote lijnen (dus zoals jij gesorteerd had), maar zelfs op miniscule details. Denk daarbij aan of een uitsteeksel groot of klein is, rechts of links zit, symmetrisch of niet is etc. Dat werkt alleen als stukjes perfect passen
Klinkt goed! It’s a dealquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet eens precies welk merk het is, dus het was op de gok, maar ik ben wel positief verbaasd eigenlijk. De een of twee keer dat ik een beetje twijfelde waren de lijntjes wel duidelijk genoeg om die twijfel weg te nemen, dus buiten dat 'ie gewoon lastig is heb ik echt nog totaal geen frustraties gehad gelukkig! Er zijn wel drie of vier stukjes waar het bovenste of onderste laagje een heel klein beetje los heeft gelaten, maar als er eenmaal andere stukjes omheen zitten merk je dat eigenlijk niet meer en voelt het gewoon als een prima kwaliteit puzzel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jullie hebben dat ellendige hoekding toch?Yes. En daarvan weet ik niet zeker of die compleet is. Lang niet gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Nee, als ik er hier een tijdje klaar mee ben ligt 'ie gewoon een maand te verstoffen. En als ik dan weer verder ga kan ik eerst een paar minuten lang overal het stof vanaf blazen.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn jullie ook zo slecht dat ej driekwart puzzel maakt, hem zat bent en dan opruimt en niet doorzet voor de laatste kwart![]()
ik doe het elke keer en lach mezelf elke keer uit
Ik heb er al bijna een jaar een in de koffer liggen. Kom er niet aan toen om hem weer op te pakkenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, als ik er hier een tijdje klaar mee ben ligt 'ie gewoon een maand te verstoffen. En als ik dan weer verder ga kan ik eerst een paar minuten lang overal het stof vanaf blazen.
Hij ligtbij mij zoals by heywoodu, eerst een maand te verstoffen.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn jullie ook zo slecht dat ej driekwart puzzel maakt, hem zat bent en dan opruimt en niet doorzet voor de laatste kwart![]()
ik doe het elke keer en lach mezelf elke keer uit
@KapiteinIglo: ben ik al jarig?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:33 schreef heywoodu het volgende:
Er is een nieuw wereldrecord!
[ afbeelding ]
Ik zeg twee woorden: Snorlax kussenLEGO Titanicquote:Op maandag 20 februari 2023 12:40 schreef superkimmi het volgende:
[..]
@:kapiteiniglo: ben ik al jarig?
Dealquote:Op maandag 20 februari 2023 12:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik zeg twee woorden: Snorlax kussen
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:43 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik had foutje gemaakt, zie edit.
Of een paar andere woorden:quote:
Hoe past disneyworld bij die smiley?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Of een paar andere woorden:
- Airco
- Warmtepomp
- Disneyworld
- Kattenren
Kost geld.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:45 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hoe past disneyworld bij die smiley?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Hoe ga je zoiets leggen? Dan moet je er al bovenop gaan zittenquote:Op maandag 20 februari 2023 12:33 schreef heywoodu het volgende:
Er is een nieuw wereldrecord!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2023 12:46 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Kost geld.
OT:
@:heywoodu
Vette puzzel, komt vast nog in @:superkimmi haar collectie.Slechts zo'n 2,5 bij 9 meter, Putin heeft er wel een tafel voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Meestal worden puzzels groter dan 5.000 stukjes opgedeeld in meerdere kleinere puzzels. Die kan je als ne de ruimte hebt aan elkaar leggen, maar anders gewoon stuk voor stuk makenquote:Op maandag 20 februari 2023 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe ga je zoiets leggen? Dan moet je er al bovenop gaan zitten
Die heb jij zo af tochquote:Op maandag 20 februari 2023 16:49 schreef superkimmi het volgende:
Deze puzzel bestaat zelfs uit 60 puzzels van 1.000 stukjes. Das dan weer beetje jammer
Ja maar daarom juist haha. Vind 1.000 stukjes een beetje te makkelijkquote:
Ja, supergrote puzzels zijn matig als ze supergroot zijn omdat er gewoon een berg puzzels naast elkaar is gelegd. Eén grote plaat is wél gaafquote:Op maandag 20 februari 2023 16:49 schreef superkimmi het volgende:
Deze puzzel bestaat zelfs uit 60 puzzels van 1.000 stukjes. Das dan weer beetje jammer
Of je gooit alles door elkaar en legt het aan elkaarquote:Op maandag 20 februari 2023 18:44 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja maar daarom juist haha. Vind 1.000 stukjes een beetje te makkelijk![]()
Dus daar ga ik geen kapitaal voor neerleggen
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:49 schreef superkimmi het volgende:
Dat is niet echt iets voor de echte grootpuzzelaars.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:49 schreef superkimmi het volgende:
Dat klopt idd. Dus alleen de buitenste puzzels hebben een deel van de rand zeg maarquote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is niet echt iets voor de echte grootpuzzelaars.
Neem aan dat het dan niet echt 60 puzzels zijn met eigen kantstukjes enzo?
En dat je op het einde wel 'gewoon' aan elkaar kan leggen allemaal?
Het suffe aan die puzzels is alleen, dat je letterlijk 10x dezelfde puzzel maakt, maar dan met een andere afbeelding erbovenop. De vorm van de stukjes is hetzelfde gestanst. Dus heb je één puzzel, kan je in principe alles maken/repeaten.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:37 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Meestal worden puzzels groter dan 5.000 stukjes opgedeeld in meerdere kleinere puzzels. Die kan je als ne de ruimte hebt aan elkaar leggen, maar anders gewoon stuk voor stuk maken
Iets als dit ook:quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het suffe aan die puzzels is alleen, dat je letterlijk 10x dezelfde puzzel maakt, maar dan met een andere afbeelding erbovenop. De vorm van de stukjes is hetzelfde gestanst. Dus heb je één puzzel, kan je in principe alles maken/repeaten.
Edit: wat jullie ook al zeggen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retegaaf natuurlijk en als ik multimiljonair was en een megavilla had zou ik hem echt al lang gekocht hebben, maar het zijn wel 27 puzzels ipv één natuurlijk.
Daarom vind ik die van Educa ook zoveel mooier, dat is één groot doorlopend dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets als dit ook:En dan een mega glasplaat eroverheen als vloerbedekking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retegaaf natuurlijk en als ik multimiljonair was en een megavilla had zou ik hem echt al lang gekocht hebben, maar het zijn wel 27 puzzels ipv één natuurlijk.
En een joekel van een hobbykelder- of zolder met allemaal van die megapuzzels aan de murenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
En dan een mega glasplaat eroverheen als vloerbedekking.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En een joekel van een hobbykelder- of zolder met allemaal van die megapuzzels aan de muren
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets als dit ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retegaaf natuurlijk en als ik multimiljonair was en een megavilla had zou ik hem echt al lang gekocht hebben, maar het zijn wel 27 puzzels ipv één natuurlijk.
Daarom vind ik die van Educa ook zoveel mooier, dat is één groot doorlopend dingWeet je wat ook cool is, tenminste, ik ben daar een tijdje geboeid door geweest: die filmpjes waarin ze 'm leggen. Heel erg versneld of minder versneld, maakt niet uit. Die vooruitgang en die toewijdingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan het liefst ook nog iemand die alles op één hoop gooit, in plaats van zak voor zak te leggen
Somebody that I used to know
Goede vraag! Ik heb 'm even op 0,25x snelheid afgespeeld, maar ook dan zie ik het niet. Hij lijkt het wat uit te smeren. Misschien dat hij alvast kantstukjes zoekt?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:37 schreef Cue_ het volgende:
Snap alleen niet echt wat hij nu in het begin doet..
hij gooit al die zakken bij elkaar, legt ze in de lengte al die stukjes in het midden. Dan worden het ineens meer stukjes. En dan legt ie ze allemaal onderaan neer.. maar waarom?
en daarna doet hij ze in bakjes.
Hij is wel eentje die begint met de randjes
En, is het gelukt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je puzzel lekker opschiet en je op een gegeven moment denkt "hey hij is bijna klaar", tot je eens een minuutje ruwweg gaat tellen (in stukken van vijf stukjes ofzo) en je ziet dat er eigenlijk gewoon nog 200 van de 1000 stukjes liggen?
Ik wil dat onding eigenlijk klaar hebben* voor ik mijn vriendin morgen van Schiphol ga halen, maar dat wordt nog even aanpoten dan vanavond
*op één stukje na, die mag zij leggen
Liefde is ..... "het laatste stukje van de puzzel door haar laten leggen"quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je puzzel lekker opschiet en je op een gegeven moment denkt "hey hij is bijna klaar", tot je eens een minuutje ruwweg gaat tellen (in stukken van vijf stukjes ofzo) en je ziet dat er eigenlijk gewoon nog 200 van de 1000 stukjes liggen?
Ik wil dat onding eigenlijk klaar hebben* voor ik mijn vriendin morgen van Schiphol ga halen, maar dat wordt nog even aanpoten dan vanavond
Nog niet, maar ik ga halverwege de middag op pad, dus heb nog heel evenquote:
Dat heb ik nooit gedaan.. maar eerder dat het toch altijd langer duurt om hem af te maken dan je denkt dat het kost.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |