Mwoah, kan ook wel eens de druppel geweest zijn voor ons Nicol. Trouwen heeft tegenwoordig maar weinig impact als je dat goed regelt.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het ook altijd een raar duo gevonden, dus het verbaasd me niet. En niet trouwen was idd een slimme zet (dat zou ook wel, naar mijn bescheiden mening, erg snel zijn geweest).
Misschien hadden die geen zin in een cameraploeg over de vloer thuis.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:27 schreef GereDathan het volgende:
We gaan de ouders van Nicol wel missen, vind dat zulke lieve mensenZo anders dan Nicol.
Parkie Markie met zijn 150 euro aan kado's. En dan moet je petekind bij je thuis komen om het te vieren, wilden zijn ouders hem niet op de normale verjaardag hebben?
En dan wel jezelf en je kind ervoor uitlenen, ik weet niet...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
Misschien hadden die geen zin in een cameraploeg over de vloer thuis.
Ach, wat is simpel. Niet iedereen is raketgeleerde, en dat is ook niet nodig. Zijn gewoon lieve mensen die weinig nodig hebben en wat er nodig is voor elkaar hebben.quote:Eens wat betreft die ouders van Nicol. Een beetje simpel, maar geef Nelis een paar halve liters bier en zijn Candy Crush en je hebt er geen kind aan. Je merkt ook wel dat ze gek op elkaar zijn en ze hebben ook wel hart voor dieren. Dochterlief is een trut eersteklas.
Toneelstukjes galorequote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:27 schreef GereDathan het volgende:
Parkie Markie met zijn 150 euro aan kado's. En dan moet je petekind bij je thuis komen om het te vieren, wilden zijn ouders hem niet op de normale verjaardag hebben?
Alles is gescript, dus dat stuk heb ik al losgelaten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Toneelstukjes galore
(bij gebrek aan een leuker interessanter onderwerp)
Die Limburgse Intertoys heeft dat toen gepromoot online, binnen een half uur waren alle reacties weg en opmerkingen geven uitgeschakeld. Wat een slechte reclame was dat. Zoveel te besteden en dan al die meuk geven.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:27 schreef GereDathan het volgende:
We gaan de ouders van Nicol wel missen, vind dat zulke lieve mensenZo anders dan Nicol.
Vakantiehuisjes?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:22 schreef KingRadler het volgende:
Nicol krijgt een eigen show op SBS.
Iets met huis verbouwen enzo?
Help, mijn man was kletsert?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:22 schreef KingRadler het volgende:
Klopt. Geen erger volk. Zoals die twee andere oudjes die slecht toneel spelen. Verder weer lekker Geërgerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En dan wel jezelf en je kind ervoor uitlenen, ik weet niet...
[..]
Ach, wat is simpel. Niet iedereen is raketgeleerde, en dat is ook niet nodig. Zijn gewoon lieve mensen die weinig nodig hebben en wat er nodig is voor elkaar hebben.
Plus reclame voor Pokémon. Het mag wat opleveren.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Toneelstukjes galore
(bij gebrek aan een leuker interessanter onderwerp)
Vrouw verbouwen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:22 schreef KingRadler het volgende:
Heb gehoord dat Samir in de bak zit wegens betrokkenheid bij de overval dussssquote:Op woensdag 15 februari 2023 16:55 schreef wizzer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)breuk-en-dates-nicol
Só, heeft Mark Samir opgegeten of zo?? Die is zijn vader voorbij gegroeid.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:39 schreef superpro het volgende:
[..]
Heb gehoord dat Samir in de bak zit wegens betrokkenheid bij de overval dussss
Onzin. Hij zit thuis met een burn-out.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:39 schreef superpro het volgende:
Heb gehoord dat Samir in de bak zit wegens betrokkenheid bij de overval dussss
Ja, heb je dat gehoord? Of weet je het zeker...is net zo zeker als de "roddel" wat ik vertelquote:Op woensdag 15 februari 2023 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Onzin. Hij zit thuis met een burn-out.
Dat is zeker. En ook bevestigd. Dus geen roddel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:48 schreef superpro het volgende:
Ja, heb je dat gehoord? Of weet je het zeker...is net zo zeker als de "roddel" wat ik vertel
Door wie bevestigd ?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is zeker. En ook bevestigd. Dus geen roddel.
Volgens mij zijn het vrienden van Peter, vast park gasten enzo..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:47 schreef wizzer het volgende:
Waren Mieke en Johnnie bevriend met Nicol of haar ouders, via die camping, in eerste instantie? Worden die ook uit de serie gehaald?
En die woning van de candy crush held met zijn vrouw in Spanje, is van Gillis las ik. Daar zullen ze dan toch geen gebruik meer van mogen maken?
Ik vraag me niet meer af hoe Nicol,met eurotekens in de ogen, met die vetpens in bed heeft kunnen liggen. Als je die TikTok filmpjes ziet, zie je gelijk dat ze geen herseninhoud heeft. Wat een infantiel gebeuren.
Mwah het zijn niet echt top baasjes voor honden, ben benieuwd hoe het met die herder gaat aflopen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
Misschien hadden die geen zin in een cameraploeg over de vloer thuis.
Eens wat betreft die ouders van Nicol. Een beetje simpel, maar geef Nelis een paar halve liters bier en zijn Candy Crush en je hebt er geen kind aan. Je merkt ook wel dat ze gek op elkaar zijn en ze hebben ook wel hart voor dieren. Dochterlief is een trut eersteklas.
Kan me ook niks herinneren. terwijl ik alles volg.quote:
Werd je toen ook foxwild?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me ook niks herinneren. terwijl ik alles volg.
Ha ha ha. Ik erger me irritant heerlijk, en kostelijk vermakelijk aan mensen waar ik me niet mee kan identificeren. Alsof ik gesponsord naar Tanzania mag op TV reis.quote:
Whehe, Parkie Markie deed wel lief tegen dat petekind van hem.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Ik erger me irritant heerlijk, en kostelijk vermakelijk aan mensen waar ik me niet mee kan identificeren. Alsof ik gesponsord naar Tanzania mag op TV reis.
Dat was gruwelijk. Totaal geen empathie. Het kindje steeds laten wachten op de honderde euro's aan kado's Dat ging niet om dat petekind. Ging om zichzelf.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Parkie Markie deed wel lief tegen dat petekind van hem.
170 euro uitgegeven. Zo kan ik het ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Parkie Markie deed wel lief tegen dat petekind van hem.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was gruwelijk. Totaal geen empathie. Het kindje steeds laten wachten op de honderde euro's aan kado's Dat ging niet om dat petekind. Ging om zichzelf.
Te beroerd om een ballon extra op te blazen.
Had het niet over het geld eh.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
170 euro uitgegeven. Zo kan ik het ook
Het maakt wel een verschil he?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Had het niet over het geld eh.
Ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, vond hem wel oprecht doen tegen dat kind.
Ik moet altijd alles zelf pakken in de winkel en Markie Parkie verwacht dat alles aangereikt wordt.quote:
Het besef dat dit soort mensen bestaat is heerlijke tv.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:10 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Ik moet altijd alles zelf pakken in de winkel en Markie Parkie verwacht dat alles aangereikt wordt.
Dat heb ik net gepost idd met foto van life of yvonne erbij, maar volgens mij is t m helemaal niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:09 schreef CocoinColorado het volgende:
Overigens zou Gillis zelf (volgens de juicekanalen) een nieuwe lover hebben.
Ik vind z’n hoofd op die foto ook heel smal.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat heb ik net gepost idd met foto van life of yvonne erbij, maar volgens mij is t m helemaal niet.
Verwart ie zn parkpersoneel met vriendinnen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind z’n hoofd op die foto ook heel smal.
Maar bij shownieuws oid, zei hij dat hij daar me een zakenrelatie liep en dat hij wel 10 vriendinnen heeft. Die doen de was en strijken voor hem.
Hahaquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:51 schreef amaranta het volgende:
Voila
https://www.rtlboulevard.(...)oO0mxyb5m9Na58EbclBw
Hij vindt het geweldig om BN'er te zijn en overal herkend te worden en op de foto te gaan en nu vindt 'ie het raar dat mensen een foto van hem maken als hij met zijn 'zakenrelatie' kussend door Maastricht loopt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:51 schreef amaranta het volgende:
Voila
https://www.rtlboulevard.(...)oO0mxyb5m9Na58EbclBw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |