quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Kan afquote:
Haat ikquote:Op maandag 13 februari 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ja man dat stukje verkapte arrogantie
Love it
For sure
@:dkup
Althans daar lekker het wel op. Die blauwe dop leek verdraaid veel op de flesquote:
Jockstrap even googlenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt het type wat alleen gekleed in een jockstrap elkaar gaat fisten.
PRECIES wat ik dacht hahahahahaquote:Op maandag 13 februari 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Woonwagenkamp
Poetsen
Glimmen
Shanita
Kelly
Weer zoete witte wijnquote:Op maandag 13 februari 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is erger een Spa blauw of zoete witte wijn? @:dkup
Normaal Hugo of Caneiquote:Op maandag 13 februari 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is erger een Spa blauw of zoete witte wijn? @:dkup
Past prima qua uiterlijk deze tweequote:Op maandag 13 februari 2023 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Ah kom op, krijgt ie zo'n Samantha uit Purmetend.
Dit ja, misplaatste arrogantie.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind de studenten eigenlijk onsympathieker.
Niet kruipt, sprint met treden tegelijkertijd.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Blondje leek wel leuk maar kruipt de irritatieladder omhoog
En terechtquote:Op maandag 13 februari 2023 19:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij lievelingseten niet rendang noemen
Deze week komt er een griet die niks “ken”quote:Op maandag 13 februari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het leuk om te koken
- Maar kun je het ook?
Dit zou @:sked doen
waarom deze lasterquote:Op maandag 13 februari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het leuk om te koken
- Maar kun je het ook?
Dit zou @:sked doen
Ik verbaas me dat mensen elkaar gewoon herkennen van het uitgaan. Ik ben zo slecht in gezichten herkennen dat ik mensen pas herken als ik er een paar keer mee gepraat hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zou je het doen?quote:
Een mensenmens. Ben jij dit ook Mortaxx?quote:
Vreselijkquote:
Nee hou niet van mensenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een mensenmens. Ben jij dit ook Mortaxx?
Marlboro lights roken , zoiets.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Smanatha sport wel eens.
Darten, poolen, bezemen bij curling…
Oké. Fijn dat je er wel bent vanavond.quote:
Ik zou meteen klaar zijn, zelfs als je Daniël de Ridder heet.quote:
Festivalpijpsterquote:Op maandag 13 februari 2023 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
Deze gaat wel even op haar knietjes op het toilet
Lekker swingenquote:
Ja vreemde combinatie inderdaad, zijn gezicht maar wel die tattoos. Zie hem niet zo snel bij een motorclub bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:55 schreef RamboDirk het volgende:
Deze nerd probeert zijn mannelijkheid te kopen met overdreven plakplaatjes
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Deze doet haar beentjes open voor de goedkoopste cadeau FREE
Yepquote:Op maandag 13 februari 2023 19:55 schreef RamboDirk het volgende:
Deze nerd probeert zijn mannelijkheid te kopen met overdreven plakplaatjes
Stukje Enyaquote:
Studenten met een stoornis, borderline was van de week ook wel lachenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
De lhbtq zijn er steeds minder
We hebben plaats gemaakt voor adhd
Heerlijk, zou het aanmoedigenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:00 schreef Sked het volgende:
Lekker hoor, eentje die in het weekend oprot
Een soort van dorp wat elkaar alleen maar neuktquote:Op maandag 13 februari 2023 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
Deze 2 moeten geen kinderen krijgen samen
Ben jij user Centenbak?quote:
hij wil de broek aan, maar dat heeft ie nietquote:Op maandag 13 februari 2023 20:02 schreef Caland het volgende:
Geldbeluste Turk gaat in de toekomst nog een keer eerwraak plegen
En glazenbollerij op de kermis…quote:Op maandag 13 februari 2023 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
Sabrina doet zwart nog een gestolen auto onderdelen handel
Maar ook echt he ?! Sabrina voldoet niet aan zijn eisen.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Emin kookt van woede maar verbergt het
Beetje maarquote:
COMMUNICATIE IS KEY!!!!quote:Op maandag 13 februari 2023 20:06 schreef DKUp het volgende:
Een basisnorm van respect
@:Pisces29
Ik wil niet nadenken bij dit programma
Dacht dat het ging komen in plaats van zijn autisme.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:10 schreef Caland het volgende:
Wanneer gaat die tamme vertellen dat hij bi is
Heel donkere ogen, bijzonder.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
Ze heeft wel mooie ogen, maar die tanden zou ik het niet op kunnen
Ook niet met een pik in haar mondquote:Op maandag 13 februari 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel donkere ogen, bijzonder.
Tanden zie je niet als ze haar mond dicht houdt
60% in de wereld heeft het zo donkerquote:Op maandag 13 februari 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel donkere ogen, bijzonder.
Tanden zie je niet als ze haar mond dicht houdt
We gaan het zien bij "het moment van de waarheid".quote:Op maandag 13 februari 2023 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Die vent met die tatoes lijkt precies op een collega van me die om elke teleurstelling moest huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |