quote:Op maandag 13 februari 2023 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In plaats van slaapsokken dan de sekssokken aan
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dan douchen en pyjama (weer) aan. Sowieso ben ik dan klaarwakker, alleen mannen vallen gelijk in slaap volgens mij
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://loveup.nl/sekssokken/ dit is nog serieus een ding
14.95 voor 2 paar chinese sokken?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://loveup.nl/sekssokken/ dit is nog serieus een ding
Huh je gaat daarna toch lekker kusjekroelen?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dan douchen en pyjama (weer) aan. Sowieso ben ik dan klaarwakker, alleen mannen vallen gelijk in slaap volgens mij
Is een compliment, als hij na de seks nog een stuk gaat hardlopen, een boek lezen of een computerspelletje gaat spelen dan heb je je best niet gedaan.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Been there, was very awkward.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verkeerde cadeau gekocht
Heb jij sokken voor je vriendin gekocht?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Been there, was very awkward.
Ooit wel ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij sokken voor je vriendin gekocht?
Was je een zeekoe aan het daten? Iquote:Op maandag 13 februari 2023 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Ook ooit vier maten te kleine lingerie, sindsdien geef ik mijn cc maar braaf af.
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Ook ooit vier maten te kleine lingerie, sindsdien geef ik mijn cc maar braaf af.
Uiterst eloquente zeekoe dan tochquote:Op maandag 13 februari 2023 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was je een zeekoe aan het daten? I
anders was er niet genoeg koe voor meneerquote:Op maandag 13 februari 2023 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kocht kinderlingerie volgens haar, tenminste dat piepte ze boos.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Manatee dan welquote:Op maandag 13 februari 2023 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je dat op Dark Web gevonden?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kocht kinderlingerie volgens haar, tenminste dat piepte ze boos.
Gewoon op de Bossche mèrt.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je dat op Dark Web gevonden?
Kinderlingerie wtf?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kocht kinderlingerie volgens haar, tenminste dat piepte ze boos.
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kinderlingerie wtf?![]()
Dat is net zoiets als kinderdildo’s
Hier wil ik niet over nadenken.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kinderlingerie wtf?![]()
Dat is net zoiets als kinderdildo’s
Ik kan juist niet met boxers aan slapen want ruimte. T-shirt en broek is dan weer een must in de winter anders word ik geheid wakker met verstopte neus.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met ondergoed.
Maar niet met een pyjama of sokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |