Krijg je weer Fear of Missing out.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:51 schreef UitStraling het volgende:
Als je alleen maar op je plekje bent in een hossende carnavalsoptocht ben je een beperkt mens, een one trick pony, als je alleen maar op je plekje bent in een bos met wat fluitende vogeltjes ben je een beperkt mens, een one trick pony, als je van beide biotopen en vooral alles ertussenin kunt genieten op zijn tijd ben je een rijk en bevoorrecht mens.
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe slaapsokken gekocht, van die lekkere zachte
ik kan echt niet met kleren aan slapenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe slaapsokken gekocht, van die lekkere zachte
Met ondergoed.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan echt niet met kleren aan slapen
Jij slaapt naakt?quote:Op maandag 13 februari 2023 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan echt niet met kleren aan slapen
*pakt dweil om weer op te ruimenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi stapt netjes over dimmy's kots heen zodat de sokken niet vies worden.
Dat wordt op prijs gesteldquote:Op maandag 13 februari 2023 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*pakt dweil om weer op te ruimen*
Iedereen op de boot weet dat hij naakt slaapt.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook als je onderweg bent? Of heb je daar je eigen hut?
toen ik nog voer had ik m'n eigen hutquote:Op maandag 13 februari 2023 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook als je onderweg bent? Of heb je daar je eigen hut?
dit klopt wel jaquote:Op maandag 13 februari 2023 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen op de boot wist dat hij naakt slaapt.
ik heb een pyjama in de kast voor t geval ik ineens in een ziekenhuis moet overnachten. zodat ik niet in zo'n papieren zak moet slapenquote:
Ohquote:
Ook onder mijn kleren. Nee ik wil in bed gewoon geen kleding aan mijn lijfquote:Op maandag 13 februari 2023 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit impliceert dat je altijd naakt loopt
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In plaats van slaapsokken dan de sekssokken aan
Met zaad of equote:Op maandag 13 februari 2023 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
met zaad of eicellen er op?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://loveup.nl/sekssokken/ dit is nog serieus een dingquote:Op maandag 13 februari 2023 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |