Ja terecht welquote:
Ik ga verder aan mijn boek schrijven vandaagquote:Op maandag 13 februari 2023 13:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kunnen wel goed met kipjes
[ afbeelding ]
Doe maar een Alcalpa hoofdstukje erinquote:Op maandag 13 februari 2023 13:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga verder aan mijn boek schrijven vandaag
Volgens mij is het ene Britney S.,quote:
Een Alpaca die op twee poten de winkel komt binnen lopen ?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe maar een Alcalpa hoofdstukje erin
Das nou ook net niet de bedoeling.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:23 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn niet heel goed in verstoppen
Raarquote:Op maandag 13 februari 2023 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nou ook net niet de bedoeling.
Je schijnt die beesten heel goed te kunnen gebruiken om een kudde te bewaken.
Ow wat goed, krijgen ze misschien wel een tweede topicquote:Op maandag 13 februari 2023 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs tegen wolven
https://www.levendehave.n(...)chermen-tegen-wolven
Hoe zouden die eigenlijk smaken, die lama's?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:32 schreef Domnivoor het volgende:
Als die wolf een lama ziet haakt hij af en denkt ‘lama’.
Hoe smaakt lama?quote:Op maandag 13 februari 2023 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe zouden die eigenlijk smaken, die lama's?
Klinkt goedquote:Op maandag 13 februari 2023 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe smaakt lama?
Het smaakt als een kruising tussen rund en varken, maar dan met een bijzondere structuur. Ook erg lekker: draadjesvlees van alpaca. Reis je door Peru, dan moet je een keer lama of alpaca proeven.
quote:
Oke, ik moet naar Peru,quote:Op maandag 13 februari 2023 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe smaakt lama?
Het smaakt als een kruising tussen rund en varken, maar dan met een bijzondere structuur. Ook erg lekker: draadjesvlees van alpaca. Reis je door Peru, dan moet je een keer lama of alpaca proeven.
Kan hier ookquote:Op maandag 13 februari 2023 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, ik moet naar Peru,
als ze klaar zijn met rellen dan
Je kan daar ook cavia eten
Te weinig vleesquote:
grappigquote:Op maandag 13 februari 2023 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zouden jullie bovenstaande smiley omschrijven?
Huillachquote:Op maandag 13 februari 2023 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Sarcastische really? Als reactie op een in jouw ogen trieste/belachelijke post.quote:Op maandag 13 februari 2023 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2023 14:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sarcastische really? Als reactie op een in jouw ogen trieste/belachelijke post.
Ik vind alpaca's leuk, maar niet om te eten.quote:
Zoiets kwamen we ook op uit ja,quote:Op maandag 13 februari 2023 14:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sarcastische really? Als reactie op een in jouw ogen trieste/belachelijke post.
Dan is het goedquote:Op maandag 13 februari 2023 14:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vind alpaca's leuk, maar niet om te eten.
En ik wilde er verder ook geen discussie over starten, iedereen moet het vooral zelf bepalen welk dier hij wel of niet eet. Waarom wil iemand geen hond of paard eten, maar wel een koe of varken? Ik houd van alle dieren en heb voor mezelf bepaald dat ik ze dus niet eet.
quote:Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam sodales urna et pretium pulvinar. Etiam commodo dui vel nibh venenatis congue. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Nulla orci arcu, tincidunt vel leo ac, vulputate porta lectus. Vivamus at posuere urna, nec cursus libero. Maecenas eros nunc, vehicula nec ultrices molestie, dignissim et metus. Quisque posuere nisl non elementum scelerisque. Nunc lacinia mi quis lobortis porta. Etiam arcu metus, tristique ut ex a, laoreet lacinia leo. Integer maximus, mi consectetur tristique vehicula, libero orci venenatis urna, sed imperdiet arcu metus a dolor. Maecenas pellentesque interdum neque. Pellentesque vestibulum efficitur odio, vitae pulvinar velit laoreet sed.
Duis lacus dui, dapibus egestas vehicula sit amet, maximus et dui. Morbi bibendum eget eros ut interdum. Ut dictum venenatis ipsum, quis varius nunc dignissim id. Mauris vulputate dui non felis placerat, a efficitur nibh lobortis. Morbi placerat urna eget vehicula fringilla. Nunc lacus nisl, tincidunt ac risus a, vulputate rhoncus arcu. Nullam sit amet congue leo. Nunc malesuada dolor at sem dapibus aliquet. Vestibulum mauris lorem, cursus.
Volgens Google staat er dit:quote:Op maandag 13 februari 2023 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
Die phisingmails worden weer slechter he.
Krijg er net 1 van het CJIB, met als onderregel:
[..]![]()
Lorem Ipsum gebruik je om tekst te generen om pagina's te vullen met nutteloze tekst, vooral om te testen hoe iets eruit ziet.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens Google staat er dit:
De klant is heel belangrijk, de klant wordt gevolgd door de klant. Tevens leden urn en kussen prijs. Het is ook een goed idee om je voor te bereiden op een ramp. De klas is geschikt voor de stille partners die door onze huwelijken, door de Hymenese projecten naar de kust keren. Er is geen medische boog, tincidunt of leo ac, vulputate gate bed. Laten we leven, maar de urn plaatsen en niet vrij rondlopen. Maecenas eros nu, voertuigen noch ultieme werknemer, waardigheid en angst. Elke speler is geen onderdeel van de titel. Nu mijn Lacinia, wie is de portier van de polis? Zelfs angst voor de boog, verdrietig als van een laoreet lacinia leo. Alle beste, mijn treurige voertuigen zullen mij volgen, vrij van de vergiftigde urn, maar ik zal niet bang zijn voor de pijn van de boog. Soms doet Maecenas dat niet. De vestibule van de kinderen is gemaakt om te haten, maar het hoofdkussen van het leven wil de laoreet.
Voor de twee meren van de wereld is de behoefte aan voertuigen belangrijk, belangrijk en belangrijk. De ziekte moet van tijd tot tijd worden gedronken. Er werd gezegd dat het giftig was, wie kan het nu waardig maken? Mauris vulputate dui niet felis placerat, a efficitur nibh lobortis. Morbi investeert de urn die een voertuig nodig heeft. Nu is het meer nisl, tincidunt ac risus a, vulputate rhoncus arcu. Er is geen huiswerktijd. Nu wachten we op de pijn van de salade-eiwittrucks. Het is een goede zaak, natuurlijk.
toch interessante info![]()
Oh oke. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lorem Ipsum gebruik je om tekst te generen om pagina's te vullen met nutteloze tekst, vooral om te testen hoe iets eruit ziet.
Ah, zo... Ik had geen idee ..vandaar mijn, duidelijk, nutteloze vertalingquote:Op maandag 13 februari 2023 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier kan je zelf tekst genereren
https://www.lipsum.com/
Mocht je dus ooit zoiets tegenkomen, het is fake, vertalen kan, maar zinnig gaat de uitkomst niet zijnquote:Op maandag 13 februari 2023 15:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ah, zo... Ik had geen idee ..vandaar mijn, duidelijk, nutteloze vertaling![]()
![]()
Volgens zijn werkgever nog wel toch?quote:
Geen idee eigenlijk...quote:Op maandag 13 februari 2023 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens zijn werkgever nog wel toch?
Dummy tekst. Hoeveel letters je kan gebruiken in je artikelquote:Op maandag 13 februari 2023 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lorem Ipsum gebruik je om tekst te generen om pagina's te vullen met nutteloze tekst, vooral om te testen hoe iets eruit ziet.
Maar voetbalde bij Ajax toch...quote:Op maandag 13 februari 2023 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat nog onder contract bij Juve
Nou ja, voetballen ..........quote:
Ook niet onder het genot van een glaasje wijn tijdens een lekker etentje?quote:Op maandag 13 februari 2023 14:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En ik wilde er verder ook geen discussie over starten, iedereen moet het vooral zelf bepalen welk dier hij wel of niet eet. Waarom wil iemand geen hond of paard eten, maar wel een koe of varken? Ik houd van alle dieren en heb voor mezelf bepaald dat ik ze dus niet eet.
Ik eet alles.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan mag jij het vlees, doe ik wel vegetarisch.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook niet onder het genot van een glaasje wijn tijdens een lekker etentje?
Ik eet alles en dus ook (veel) vegetarisch. Dus we gaan gewoon naar een vegetarisch restaurant!quote:Op maandag 13 februari 2023 17:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dan mag jij het vlees, doe ik wel vegetarisch.
Bij een van mijn favoriete taco restaurantjes hebben ze dat soort vlees (maag) ook, best te etenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
CUL / Tripas do Porto (koeien pens)
Jep en dan gaat het toch mis.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, voetballen ..........
Die hadden hem een half jaar gehuurd in de hoop dat hij weer iets van zijn leven kon maken.
Als je honger hebt eet je wel en pens is in vele landen een delicatesse. Ik wil het niet maar ik heb een keus.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:06 schreef maily het volgende:
[..]
CUL / Tripas do Porto (koeien pens)
Ik heb het wel eens op taco's gehad. Het was erg gekruid, dus dat proefde je voornamelijk. Ik zou dat recept uit CUL wel eens willen proberen, maar er zijn denk ik maar een paar slagers hier waar ik maag zou kunnen kopen.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je honger hebt eet je wel en pens is in vele landen een delicatesse. Ik wil het niet maar ik heb een keus.
Lijkt me sterk eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens op taco's gehad. Het was erg gekruid, dus dat proefde je voornamelijk. Ik zou dat recept uit CUL wel eens willen proberen, maar er zijn denk ik maar een paar slagers hier waar ik maag zou kunnen kopen.
Een schapenoog zou ik denk ik laten staan. Lijkt me raar om dat zo je mond in te stoppen, maar in sommige landen is dat ook een delicatesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |