De zin snap ik niet. De Russen hebben belang of geen belang?quote:Op maandag 13 februari 2023 11:57 schreef Korenfok het volgende:
[..]
de russen hebben al het belang bij opblazen van pijp 1 en pijp 2 intact laten.
Want je komt tot die conclusie omdat je "onderzoek" hebt gedaan, op feesboek?quote:Op maandag 13 februari 2023 12:10 schreef LightCity het volgende:
tuurlijk hebben de russen nordstream niet opgeblazen
Wat klopt er aan dan?quote:Op maandag 13 februari 2023 12:11 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Je plaatje klopt als een bus hoor.
Ga je ook nog ergens een onderbouwing posten, of blijft het bij het droppen van wat statements?quote:Op maandag 13 februari 2023 12:10 schreef LightCity het volgende:
tuurlijk hebben de russen nordstream niet opgeblazen
omdat ik zelf kan denkenquote:Op maandag 13 februari 2023 12:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want je komt tot die conclusie omdat je "onderzoek" hebt gedaan, op feesboek?
Maar natte vingers zijn in de praktijk helemaal geen goeie indicatoren.quote:
99 deskundigen zeggen A, 1 zegt B, dus moet het wel B zijn!!quote:Op maandag 13 februari 2023 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, een kritische denker
Die altijd massaal, als schaapjes, verifieerbaar nieuws via de MSM als fakenews bestempelen, maar de meest idiote en onverifieerbare dingen kritiekloos voor waar aannemen...
je kent hun belangen nietquote:Op maandag 13 februari 2023 12:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar natte vingers zijn in de praktijk helemaal geen goeie indicatoren.
Het hoogst haalbare is dat je heel veel bronnen* tot je neemt, en daar een conclusie uit trekt.
*= gerenommeerde bronnen. Gerespecteerde publicaties. Niet een of andere wappie die iets op z'n blog zet.
Tja daar ga je.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:48 schreef LightCity het volgende:
[..]
geen idee wat je probeert me te vertellen
ik ken de uitdrukking 'kort rokje' gewoon nietquote:Op maandag 13 februari 2023 12:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja daar ga je.
Sorry, ik denk dat je beter hier niet kan reageren.
De meeste mensen hier kunnen redelijk realistisch omgaan met nieuwsberichten.
Voor mensen die liever niet met enige redelijkheid naar wereldgebeurtenissen kijken is dit forum denk ik niet de juiste plek.
Tenminste, dat is als je niet wil dat mensen je als een troll of in de war zijnd zien.
Bovendien is er nogal wat aan te merken op zijn onderzoeksmethoden. Ook zijn openlijke steun voor het Assad regime is dubieus. Komen daar allerlei bizarre conspiracy claims bij dat de VS stiekem toch Assad steunen.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:52 schreef Korenfok het volgende: [..] er zitten wat vraag tekens in zijn betoog, zoals dat het plan er al veer voor de infasie was, dus dat amerika altijd deze crisis zou uitlokken, want ze willen dan niet dat rusland en eu(landen want alleen de exitpartijen roepen het volgende) een sterke band opbouwen. Dit mag volgens hun niet (hiermee referenen de trollen aan ruslands invloed sfeer op oekraine en dat de vs het zelfde zou doen). Deze man heeft 1 of 2 goede zaken openbaart, wil niet zeggen dat wat hij nu zegt wel klopt (wat alleen op zijn website te lezen is), Dus die datum past precies in het trol narratief van Rusland tegen navo en vsn ten tweede; noorwegen (het enige niet eu land) zou er dan bij geholpen hebben, ook toevallig het enige land wat in de navo zit, niet ind eu en niks met die pijplijn te maken heeft. Dit alles heeft een erg hoog diederik stapel argument, dus iemand met een hoog statuur zal dan wel gelijk hebben (maar er zijn niet meerdere bronnen, geen documenten etc). want waarom zou de vs dit doen, alleen het rusland trollen naratief kan een complot antwoord geven alleen zijn re geen feiten.
De VS hebben meermaals gezegd dat NS2 gaan stoppen en als mensen dan zeggen dat ze VS het gedaan zou kunnen hebben is dat een complottheorie 🤡quote:Op maandag 13 februari 2023 12:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kijk, en daar komen de complot theorieën alweer om de hoek kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |