abonnement Unibet Coolblue
pi_208928838
Lukas van Ness naar Green Bay.
Die moet vast wel wat Nederlands bloed hebben. :P

Maar goed ik geloof het nu ook wel. :z

[ Bericht 29% gewijzigd door Arnhemunited op 28-04-2023 03:49:43 (. ) ]
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  vrijdag 28 april 2023 @ 08:50:12 #102
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_208929309
Niet heel ontevreden. Nieuw wapen voor Geno en die corner is niet verkeerd denk ik.

Geen Carter en dat is goed, denk wel dat hij het goed gaat doen bij de Eagles. Hij komt daar ook in een veel betere situatie terecht. Als hij nu bust dan is het echt zijn eigen schuld en had niemand hem kunnen redden.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_208930277
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 08:50 schreef PirE het volgende:
Niet heel ontevreden. Nieuw wapen voor Geno en die corner is niet verkeerd denk ik.

Geen Carter en dat is goed, denk wel dat hij het goed gaat doen bij de Eagles. Hij komt daar ook in een veel betere situatie terecht. Als hij nu bust dan is het echt zijn eigen schuld en had niemand hem kunnen redden.
Niet ontevreden... Seahawks hebben de beste 1e ronde vergeleken met alle andere teams lijkt mij. Ook de Cardinals hebben goed verkocht trouwen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 april 2023 @ 11:15:35 #104
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208930367
Ben heel benieuwd naar de Panthers de komende jaren. Als Bryce slaagt dan kan het wel een leuke tijd worden. De Panthers hebben flink wat ervaring toegevoegd tijdens de off-season. Dat zou genoeg moeten zijn om de eerste één of twee jaar een beetje mee te kunnen komen in een relatief zwakke divisie. Als ze de komende jaren de draft slim gebruiken en echt een team om Bryce heen kunnen bouwen zie ik ze wel een gooi doen naar de Super Bowl.
  vrijdag 28 april 2023 @ 11:15:55 #105
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_208930371
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 11:04 schreef RudyL het volgende:

[..]
Niet ontevreden... Seahawks hebben de beste 1e ronde vergeleken met alle andere teams lijkt mij. Ook de Cardinals hebben goed verkocht trouwen.
Je mag toch hopen dat Anderson naar 5 zou droppen ;).
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 april 2023 @ 11:18:06 #106
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208930389
... en ja Bryce is klein, maar heb wel het gevoel dat men elkaar gewoon aan het napraten is. Tuurlijk is het een voordeel als je iets groter bent, maar hij heeft echt wel een kans van slagen. Brees en Wilson zijn SB winnaars en ook niet de grootste.

[ Bericht 13% gewijzigd door Evenstar op 28-04-2023 11:24:54 ]
pi_208930793
Packers een edge rusher, prima. Komende jaren zal het rebuilden worden dus een premium position is een logische keuze.

Vannacht dan nog wel minimaal één WR/TE picken graag om Jordan Love een beetje te helpen.
pi_208931628
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 11:15 schreef PirE het volgende:

[..]
Je mag toch hopen dat Anderson naar 5 zou droppen ;).
Haha uiteraard, maar voor nog een goede corner naast Woolen en de beste WR in class is ook erg sterk
pi_208932309
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 11:18 schreef Evenstar het volgende:
... en ja Bryce is klein, maar heb wel het gevoel dat men elkaar gewoon aan het napraten is. Tuurlijk is het een voordeel als je iets groter bent, maar hij heeft echt wel een kans van slagen. Brees en Wilson zijn SB winnaars en ook niet de grootste.
Brees speelde grotendeels in een tijd dat de O-line kwaliteit beter was en zijn gebrek aan groote/snelheid niet zo'n probleem was.
Wilson heeft snelheid om te compenseren maar kreeg de afgelopen seizoenen de meeste sacks om de oren van alle QB, niet een ideale situatie.

Will Levis is buiten de eerste ronde gevallen, had toch wel verwacht dat na pick 15 een aantal teams wel een gokje durfden te nemen.
Wel klote als je naar de greenroom gaat en je zit daar de hele avond voor joker.

twitter
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 april 2023 @ 15:30:00 #110
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208933509
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 13:59 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Brees speelde grotendeels in een tijd dat de O-line kwaliteit beter was en zijn gebrek aan groote/snelheid niet zo'n probleem was.
Wilson heeft snelheid om te compenseren maar kreeg de afgelopen seizoenen de meeste sacks om de oren van alle QB, niet een ideale situatie.

Will Levis is buiten de eerste ronde gevallen, had toch wel verwacht dat na pick 15 een aantal teams wel een gokje durfden te nemen.
Wel klote als je naar de greenroom gaat en je zit daar de hele avond voor joker.

[ twitter ]
Bryce heeft wel prima inzicht en is wat makkelijk in bewegen dan Wilson in mijn ogen. Het is in ieder geval geen reden om te denken dat het automatisch "faal" gaat zijn. Risico is het zeker, maar als je er een prima team omheen kan bouwen dan kan het echt wel iets worden.

Seahawks wonnen het ook op hun D bijvoorbeeld. Geef Bryce een goede D en hij is goed genoeg om de rest te doen.
  vrijdag 28 april 2023 @ 17:52:54 #111
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_208934902
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 15:30 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Bryce heeft wel prima inzicht en is wat makkelijk in bewegen dan Wilson in mijn ogen. Het is in ieder geval geen reden om te denken dat het automatisch "faal" gaat zijn. Risico is het zeker, maar als je er een prima team omheen kan bouwen dan kan het echt wel iets worden.

Seahawks wonnen het ook op hun D bijvoorbeeld. Geef Bryce een goede D en hij is goed genoeg om de rest te doen.
Het ging bij Wilson "mis" toen hij dacht dat hij dingen kon die niet mogelijk zijn met zijn lengte. In zijn beginjaren was hij goed te managen door Pete, later niet meer.

Overigens was Wilson wel een goede QB en mede verantwoordelijk voor het winnen van de Super Bowl. Als hij nu luistert naar zijn nieuwe coach verwacht ik wel een beter seizoen van hem en Denver.

En een dominante D is altijd lekker, dan kan je zelfs met Manning een Super Bowl winnen van de Panthers.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_208938822
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 15:30 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Bryce heeft wel prima inzicht en is wat makkelijk in bewegen dan Wilson in mijn ogen. Het is in ieder geval geen reden om te denken dat het automatisch "faal" gaat zijn. Risico is het zeker, maar als je er een prima team omheen kan bouwen dan kan het echt wel iets worden.

Seahawks wonnen het ook op hun D bijvoorbeeld. Geef Bryce een goede D en hij is goed genoeg om de rest te doen.
Ik verwacht geen faal van Bryce, zeker een top 15 QB potentie, echter zie ik niet meer dan dat en daarmee win je geen SB tenzij je roster op andere vlakken top is.
pi_208939291
Titans traden omhoog voor Will Levis 2de pick in ronde 2, opvolging voor Tannehill in 2024.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 29 april 2023 @ 11:26:53 #114
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208941139
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 23:27 schreef Breidniet het volgende:

[..]
Ik verwacht geen faal van Bryce, zeker een top 15 QB potentie, echter zie ik niet meer dan dat en daarmee win je geen SB tenzij je roster op andere vlakken top is.
Top 15QB is prima voor een SB zolang je een team bouwt dat werkt.

Zoals @PirE al aangaf, Broncos hebben gewonnen met Manning, terwijl hij echt niet meer bij de top 15 hoorde. De Panthers hebben de SB gehaald met Newton, ook geen top QB. Als je kijkt met wie de Eagles de SB hebben gepakt is het ook niet echt bijzonder etc.

Bryce is goed genoeg om het te doen en daar gaat het om en de Panthers hebben na Newton geen enkele QB meer gehad die goed genoeg was om dat te bereiken terwijl ze wel genoeg wapens, zowel D als O, hadden. CMC, Moore, prima defense op z'n tijd, maar de QB was gewoon kut.
  zondag 30 april 2023 @ 15:05:24 #115
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_208954337
Even een heel belangrijke vraag: wie is als Mr.Irrelevant gekozen? Da's eigenlijk het enige belangrijke voor het volgende seizoen ;) :) :Y :s)
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 30 april 2023 @ 15:13:35 #116
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_208954425
Even een vraagje: ik heb geen verstand van de draft, maar ik lees ergens dat er 'winners' en 'verliezers' zijn van de draft. Maar dat kan toch eigenlijk niet? Alles is toch al via regels vastgelegd, wie welke pick in welke ronde krijgt? En dat is toch ook weer volgens de stand van vorig seizoen bepaald?
Of bedoelt de media dan dat ze het er niet mee eens zijn?
Een voorbeeld: de 49-ers hebben in de 3e ronde een kicker gekozen, en oa daarom zouden ze een verliezer van de draft zijn.. Maar als ze nou, om een of andere reden, inschatten dat ze die kicker nodig hebben, dan ben je toch geen verliezer?
!!! Go 49-ers !!!
pi_208954763
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2023 15:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even een heel belangrijke vraag: wie is als Mr.Irrelevant gekozen? Da's eigenlijk het enige belangrijke voor het volgende seizoen ;) :) :Y :s)
Desjuan Johnson
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 4 mei 2023 @ 23:43:00 #118
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_209009830
quote:
2s.gif Op zondag 30 april 2023 15:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even een vraagje: ik heb geen verstand van de draft, maar ik lees ergens dat er 'winners' en 'verliezers' zijn van de draft. Maar dat kan toch eigenlijk niet? Alles is toch al via regels vastgelegd, wie welke pick in welke ronde krijgt? En dat is toch ook weer volgens de stand van vorig seizoen bepaald?
Of bedoelt de media dan dat ze het er niet mee eens zijn?
Een voorbeeld: de 49-ers hebben in de 3e ronde een kicker gekozen, en oa daarom zouden ze een verliezer van de draft zijn.. Maar als ze nou, om een of andere reden, inschatten dat ze die kicker nodig hebben, dan ben je toch geen verliezer?
Op basis van het de huidige contracten met de spelers kan je een inschatting maken van welke posities een verbetering nodig hebben. Tijdens de draft kan je hiervoor spelers selecteren die je team op die punten beter gaan maken. Heb je geen franchise QB en heb je een hoge pick dan wil je het nieuwste talent draften dat zich al bewezen heeft.
In de hiërarchie van belangrijkheid staat kicker zo'n beetje laatste normaal gesproken. De laatste keer dat er een kicker hoger geselecteerd werd zat hij twee jaar later zonder werk. Er eentje selecteren in de derde ronde, en omhoog traiden omdat te doen is dus niet normaal. Ja je kan voor 20 jaar je kicker vinden, maar in 99% van de gevallen is dat niet zo. Domme keuze dus.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 05:36:19 #119
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_209625596
Lekker is dit. NFL Gamepass is naar DAZN verhuisd en nu kan ik dus niet meer inloggen omdat ik een EU account heb en inmiddels niet meer in de EU woon. Dat was nooit een probleem, maar nu dus wel. Vergeet NFL kijken als je op reis bent, je kan niet inloggen als je niet in de locatie van "aanmelden" zit.

En net ff getest op mn foon, ook met VPN lukt het niet. Kan niet inloggen. Fuck deze shit.

[ Bericht 14% gewijzigd door slacker_nl op 24-06-2023 06:13:53 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_209634203
- Mijn <¤80/jaar-abbo wordt verlengd voor ¤189.
- Het aanbod is, inderdaad, gebaseerd op het land waarin het account is aangemaakt. Dit gaat dus problemen opleveren wanneer je op vakantie bent. Kanttekening: wellicht dat er geen beperkingen zijn binnen de EU o.b.v. wet- en regelgeving.
- De kwaliteit schijnt lager te liggen (lees: lagere resolutie/bitrate).
- In sommige landen is er sprake van verplichte advertenties wanneer je van wedstrijd wisselt.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 19:38:41 #121
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_209634456
Binnen de EU zal je minder last hebben van die beperking:

quote:
2.7. You may access and enjoy the DAZN Service only in the country in which you have established your DAZN account. If you are verified as being entitled to portability (see our FAQs on this subject), you will be able to access the DAZN Service that you enjoy in your home country (i.e. where you established your account) when you are temporally present in another member state of the European Economic Area (“EEA”), irrespective of whether or not this version of the DAZN Service is usually available in that EEA member state.
Zodra je erbuiten bent wel. Ik wissel tussen EU/niet-EU, voor mij is de nieuwe setup bijzonder slecht te pruimen. Plus de DAZN app op mijn telefoon zegt dat ze geen service hebben in het land waar ik nu zit. Dus das helemaal kut, vooral omdat dat land gewoon in het servicegebied van NFL Gamepass International zit.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 20:05:59 #122
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209634994
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:26 schreef rgras het volgende:
- Mijn <¤80/jaar-abbo wordt verlengd voor ¤189.
- Het aanbod is, inderdaad, gebaseerd op het land waarin het account is aangemaakt. Dit gaat dus problemen opleveren wanneer je op vakantie bent. Kanttekening: wellicht dat er geen beperkingen zijn binnen de EU o.b.v. wet- en regelgeving.
- De kwaliteit schijnt lager te liggen (lees: lagere resolutie/bitrate).
- In sommige landen is er sprake van verplichte advertenties wanneer je van wedstrijd wisselt.
Geen VPN-trucje ook meer zeker voor de prijs? Dan maar weer gewoon via ESPN kijken, heb je weliswaar geen keuze uit de wedstrijden maar in de praktijk keek ik toch al vooral Redzone.
pi_209635109
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Geen VPN-trucje ook meer zeker voor de prijs? Dan maar weer gewoon via ESPN kijken, heb je weliswaar geen keuze uit de wedstrijden maar in de praktijk keek ik toch al vooral Redzone.
Daar lijkt het op. Ik ga komende week wel even kijken of het nog loont om elders in de EU te abonneren. Voor NFL Gamepass betaal ik met alle liefde de volle pond, maar ik heb sterk mijn twijfels of dat ook voor DAZN geldt. Hoe dan ook: eerst maar eens DAZN langer dan 15 minuten uitproberen om te zien of het bevalt.
  zondag 25 juni 2023 @ 09:33:02 #124
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209640035
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:12 schreef rgras het volgende:

[..]
Daar lijkt het op. Ik ga komende week wel even kijken of het nog loont om elders in de EU te abonneren. Voor NFL Gamepass betaal ik met alle liefde de volle pond, maar ik heb sterk mijn twijfels of dat ook voor DAZN geldt. Hoe dan ook: eerst maar eens DAZN langer dan 15 minuten uitproberen om te zien of het bevalt.
Net even snel gekeken maar bij heel Oost-Europa krijg ik 'not available in this country'
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 juni 2023 @ 11:21:37 #125
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_209652150
Ik had een Gamepass account via NL en als ik nu naar DAZN ga krijg ik dus ook "not available in your country". Wat een totale onzin dit weer.

Edit: Oh, zelfs VPN uit zelfde land mag dus niet blijkbaar .... als ik VPN uitschakel doet het het wel.

Edit2: Oh, ik mag dus inderdaad niet in mijn NL account op DAZN en moet een nieuwe account maken en dan maar een kleine 2390kr aftikken voor een jaar. Koekoek. Dat is ¤200.

[ Bericht 19% gewijzigd door Evenstar op 26-06-2023 11:31:01 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 juni 2023 @ 11:33:15 #126
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_209652284
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 09:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Net even snel gekeken maar bij heel Oost-Europa krijg ik 'not available in this country'
Dit komt dus omdat je dan VPN gebruikt. Zonder VPN kan ik er hier in Zweden gewoon op. Als ik mijn VPN aanzet op Zweden dan zegt die opeens "not available", dus hun VPN-block werkt prima.

Ik ga denk ik maar gewoon naar streams zoeken of kijken of ik het ergens anders kan halen in Zweden, want dit gaat mij te ver.

Het is echt belachelijk hoe ze mensen langzamerhand weer keihard richting "piracy" aan het pushen zijn. Torrent downloads nemen weer toe, mensen gaan weer richting streams etc, omdat ze het zelf totaal aan het verkloten zijn. Op Reddit is iedereen negatief over DAZN ook.
  maandag 26 juni 2023 @ 11:43:02 #127
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209652409
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:33 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Dit komt dus omdat je dan VPN gebruikt. Zonder VPN kan ik er hier in Zweden gewoon op. Als ik mijn VPN aanzet op Zweden dan zegt die opeens "not available", dus hun VPN-block werkt prima.

Ik ga denk ik maar gewoon naar streams zoeken of kijken of ik het ergens anders kan halen in Zweden, want dit gaat mij te ver.

Het is echt belachelijk hoe ze mensen langzamerhand weer keihard richting "piracy" aan het pushen zijn. Torrent downloads nemen weer toe, mensen gaan weer richting streams etc, omdat ze het zelf totaal aan het verkloten zijn. Op Reddit is iedereen negatief over DAZN ook.
Ja in Nederland is er dan nog de 'luxe' van ESPN (weliswaar maar 1 wedstrijd per tijdslot + red zone) die ik toch al had voor eredivisievoetbal.
pi_209665958
Ach ja, het was leuk zolang het duurde. Voor 8 tientjes per jaar was het heel mooi om een fatsoenlijke stream te hebben.
188 euro gaat me dan toch iets te ver. Zeker als de kwaliteit minder is.

Maar ff kijken wat voor opties er straks beschikbaar zijn.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  woensdag 28 juni 2023 @ 17:45:12 #129
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_209682002
Ryan Mallett is ook maar 35 geworden, verdronken in Florida.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 10 juli 2023 @ 15:03:20 #130
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_209840194
Als ik niets doe, verlengen ze dan toch bij Dazn, of loopt het af?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 10 juli 2023 @ 15:26:58 #131
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_209840603
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 20:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Geen VPN-trucje ook meer zeker voor de prijs? Dan maar weer gewoon via ESPN kijken, heb je weliswaar geen keuze uit de wedstrijden maar in de praktijk keek ik toch al vooral Redzone.
Kan je via ESPN nederland dan Redzone krijgen? Dat is ook wat ik meestal keek...al waren de 5 minuten highhlichts wel erg handig bij Gamepass
!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 10 juli 2023 @ 15:27:35 #132
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209840617
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 15:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als ik niets doe, verlengen ze dan toch bij Dazn, of loopt het af?
Loopt af geloof ik (ook omdat het naar een andere partij gaat en dus een andere overeenkomst).
  maandag 10 juli 2023 @ 15:28:38 #133
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209840632
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 15:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]
Kan je via ESPN nederland dan Redzone krijgen? Dat is ook wat ik meestal keek...al waren de 5 minuten highhlichts wel erg handig bij Gamepass
!
ESPN Nederland zend iedere zondag Redzone uit op 1 van de kanalen en dan op een ander kanaal 1 van de wedstrijden per tijdslot (met het Amerikaanse commentaar).
  maandag 10 juli 2023 @ 15:32:22 #134
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_209840681
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 15:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
ESPN Nederland zend iedere zondag Redzone uit op 1 van de kanalen en dan op een ander kanaal 1 van de wedstrijden per tijdslot (met het Amerikaanse commentaar).
Dat is dan samen met ESPN compleet als ik het goed zie? Ik kijk nooit voetbal, dus jammer dat je daar dan ook voor betaalt, maar dat Dazn klinkt als een ramp. Kun je bij ESPN Redzone ook in de herhaling zien misschien? Dus dat ik maandag nog de late wedstrijden zo meepak?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 10 juli 2023 @ 15:33:24 #135
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209840695
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 15:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]
Dat is dan samen met ESPN compleet als ik het goed zie? Ik kijk nooit voetbal, dus jammer dat je daar dan ook voor betaalt, maar dat Dazn klinkt als een ramp. Kun je bij ESPN Redzone ook in de herhaling zien misschien? Dus dat ik maandag nog de late wedstrijden zo meepak?
Dat weet ik niet.
  maandag 10 juli 2023 @ 15:37:36 #136
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_209840764
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 15:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]
Dat is dan samen met ESPN compleet als ik het goed zie? Ik kijk nooit voetbal, dus jammer dat je daar dan ook voor betaalt, maar dat Dazn klinkt als een ramp. Kun je bij ESPN Redzone ook in de herhaling zien misschien? Dus dat ik maandag nog de late wedstrijden zo meepak?
Ja, dat kan. Opnieuw afspelen is beschikbaar en je kan dan ook vooruit spoelen om de 4.05/4.25 pm games te kijken. Overigens worden sommige wedstrijden op 2 kanalen uitgezonden, 1 met Nederlands en 1 met Amerikaans commentaar.

En vroeger had je ESPN voetbal en ESPN internationaal, maar volgens mij is dat allemaal door mekaar heen gaan lopen en is er geen sprake meer van aparte pakketten.
  maandag 10 juli 2023 @ 15:39:10 #137
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_209840802
Ja, je kan nu alleen twee paketten bestellen zo tezien, via de Ziggo Box. Dat gaat hem dan maar worden. Maar wat een ongeloofelijk stomme zet dit van de NFL.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 10 juli 2023 @ 20:33:34 #138
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_209844559
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 11:33 schreef Evenstar het volgende:
Het is echt belachelijk hoe ze mensen langzamerhand weer keihard richting "piracy" aan het pushen zijn. Torrent downloads nemen weer toe, mensen gaan weer richting streams etc, omdat ze het zelf totaal aan het verkloten zijn. Op Reddit is iedereen negatief over DAZN ook.
Ik had het hierover met iemend die F1 volgt. Die hebben eenzelfde soort service. En daar is het dat het land van je CC ook bepaald waar je F1 kan kijken. Tis echt zulke slappe was die streaming services, ze willen alles controleren terwijl je als fan gewoon naar het spul wilt kijken zonder je overal druk over te maken. Wat maakt het uit dat je elders de F1/NFL of iets bekijkt? Je betaalt er toch voor?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_209850616
Bijna tickets kunnen bemachtigen voor de NFL match in Duitsland. Er stonden er slechts 2,8M voor me in de wachtrij :')
  dinsdag 11 juli 2023 @ 17:52:25 #140
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209854666
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 12:24 schreef SiebeJ het volgende:
Bijna tickets kunnen bemachtigen voor de NFL match in Duitsland. Er stonden er slechts 2,8M voor me in de wachtrij :')
Ik was 1.5 miljoen vorige week en een zeer respectabele 400.000 vandaag. _O-
  dinsdag 11 juli 2023 @ 17:53:57 #141
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_209854682
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 20:33 schreef slacker_nl het volgende:

[..]
Ik had het hierover met iemend die F1 volgt. Die hebben eenzelfde soort service. En daar is het dat het land van je CC ook bepaald waar je F1 kan kijken. Tis echt zulke slappe was die streaming services, ze willen alles controleren terwijl je als fan gewoon naar het spul wilt kijken zonder je overal druk over te maken. Wat maakt het uit dat je elders de F1/NFL of iets bekijkt? Je betaalt er toch voor?
Nou het probleem is dat er bepaalde types ( O-) ) dan een abonnement via Brazilië/India/Turkije gingen afsluiten wat zo'n 80% scheelde qua prijs, die CC-check is tegenwoordig met services als Revolut of pre-paid CC's ook vrij weinig meer waard.
pi_209864519
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nou het probleem is dat er bepaalde types ( O-) ) dan een abonnement via Brazilië/India/Turkije gingen afsluiten wat zo'n 80% scheelde qua prijs, die CC-check is tegenwoordig met services als Revolut of pre-paid CC's ook vrij weinig meer waard.
Dat is niet het probleem. Het probleem is dat de maker in een ander land andere tarieven hanteert voor exact hetzelfde.

Als de NFL of F1 of wie dan ook overal bedrag X vraagt, is er geen probleem (voor ons).
Alleen dan loopt de NFL inkomsten mis want als Brazilië ook 280 euro moet betalen, kan 80% van het land het niet meer veroorloven.

Dus daar kost het 40 of 50 euro, massa is kassa.
Hier in Nederland is er meer welvaart, en vinden veel mensen 200+ euro per jaar het nog waard. Dus levert dat meer op.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  donderdag 13 juli 2023 @ 18:42:45 #143
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_209881208
Dat probleem los je op door het land van de CC te chargen op de locatie waar je zit. Bijv. NL CC charge je 189 eur en de .br CC charge je whatever price it has in .br. Dan kan je alsnog prijzen per land hanteren zonder georestricties bij afspelen. Het is een non-probleem wat ze op een curieuze manier oplossen.

Spotify werkt zo volgens mij. Als het land vd CC ondersteund wordt kan je overal ter wereld spotify luisteren. Zelfs in landen waar ze het niet aanbieden. Zit je in een land waar ze de CC niet van accepteren: no spotify.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_209882185
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik was 1.5 miljoen vorige week en een zeer respectabele 400.000 vandaag. _O-
Hier 3 tickets, nadat vorig jaar London ook al was gelukt :)
O+ BlaBlub O+
pi_209913881
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 15:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ja, je kan nu alleen twee paketten bestellen zo tezien, via de Ziggo Box. Dat gaat hem dan maar worden. Maar wat een ongeloofelijk stomme zet dit van de NFL.
Ik probeer al 2 weken mijn account info bij DAZN te veranderen. Maar ze krijgen het maar niet voor elkaar, krijg bij iedere stap een nieuwe foutmelding. Chatten met de support levert alleen het antwoord op, we zijn er mee bezig. Probeer het over een paar dagen nog maar een keer.
In principe wil ik het best een jaartje aanzien om te kijken of het net zo werkt als gamepass, maar als het op deze manier gaat vrees ik het ergste. Gelukkig staat de info van mijn verlopen creditcard er nog in, dus ze kunnen niet zomaar wat afschrijven.

Enige nadeel dat ik heb is dat ik geen tv af neem bij caiway, dus ESPN compleet afsluiten is ook geen optie. (Ik kon in ieder geval nergens vinden hoe dat te doen zonder tv abonnement. )

Hopelijk ben ik straks niet aangewezen op illegale streams :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 juli 2023 @ 12:30:05 #146
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_209914916
Gisteren eerste aflevering van Quarterback gekeken op Netflix. Leuk!

Beetje Drive to Survive idee :D
pi_209915233
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 12:30 schreef Evenstar het volgende:
Gisteren eerste aflevering van Quarterback gekeken op Netflix. Leuk!

Beetje Drive to Survive idee :D
Ben hem ook aan het kijken, zeker leuk vermaak om het seizoen mee te beginnen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 25 juli 2023 @ 20:17:56 #148
405682 maerk
Highbury
pi_210038127
Met al die streaming perikelen die ik hierboven lees besef ik me ineens wat een luxe het momenteel is met ESPN. Alle USA sports daar te zien en met Redzone en een paar live games op zondag meer dan goed aanbod. En het is ook nog eens een 'gratis' pakket bij mijn XS4ALL abbo. Maar gewoon van genieten zolang het duurt denk ik dan maar.

Ik zag iemand iets zeggen over 5 minuten samenvattingen. Die kun ook makkelijk zien via NFL.com of de NFL app op je TV. De samenvattingen op Youtube zijn inderdaad altijd te lang naar mijn zin met 12/15 minuten. Net iets te veel om allemaal te zien na het weekend.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  woensdag 26 juli 2023 @ 09:29:58 #149
405682 maerk
Highbury
pi_210041932
Barkley tekent bij voor 1 jaar, dus hij verwacht om na dit jaar een grote klapper te maken financieel? Grote kans buiten New York denk ik dan.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_210063970
Oei, als je dat ziet bij Joe Burrow, dat ziet er niet lekker uit. Hopelijk niet iets als een gescheurde achillespees... Echt zonde voor dat leuke team
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')