Timberlake en Coldplay waren ook dramatisch de laatste 10 jaar.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:37 schreef Stiftjelinks het volgende:
Slechtste halve time show ever! Je had nog beter Frans Bauer meer kunnen zetten
Rihanna kan een stuk beter zingen dan Katy Perry, maar dit is echt dramatisch wat ze laat zien.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik had er wel iets meer van verwacht. Vorig jaar was echt leuk bijv.
Ik vind al die solo artiesten sowieso altijd wel aardig tegenvallen.
Nja dat gaat me dan weer wat te ver haha.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:38 schreef Evenstar het volgende:
Dit gaat wel de concurrentie aan met die van Black Eyed Peas hoor ....
Katy was wel een hele leuke show.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:40 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Rihanna kan een stuk beter zingen dan Katy Perry, maar dit is echt dramatisch wat ze laat zien.
Het is niet slecht, maar ook niet geweldig. Black Eyed Peas was echt slecht.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja dat gaat me dan weer wat te ver haha.
Ze is niet slecht. Maar dit is niet een heel bijzonder indrukwekkende show.
Alles is hetzelfde. Niks echt heel speciaal.
Idd, Rihanna kan het wel maar dit is echt beneden haar niveau, goede manier om je reputatie te grabbel te gooien.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Katy was wel een hele leuke show.
Standaard reactie hoe goed het wel niet was. Helaas kan je niet meer de waarheid op tv zeggen want dan komen de celebs niet meerquote:Op maandag 13 februari 2023 02:40 schreef superniger het volgende:
En morgen gaan ze in elke kutprogramma haar optreden analyseren.
Kappen met haten op Helene hequote:Op maandag 13 februari 2023 02:41 schreef tjoptjop het volgende:
Jammer dat die Amerikanen haar niet net als Helene Fischer gewoon uitfluiten
#gamesgone
Bill Burr podcastquote:Op maandag 13 februari 2023 02:42 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Standaard reactie hoe goed het wel niet was. Helaas kan je niet meer de waarheid op tv zeggen want dan komen de celebs niet meer
mwah USA kennende vinden ze dit geweldigquote:Op maandag 13 februari 2023 02:42 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Idd, Rihanna kan het wel maar dit is echt beneden haar niveau, goede manier om je reputatie te grabbel te gooien.
Die show is nog steeds een van mijn favorieten.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Katy was wel een hele leuke show.
Nostalgie. Enige reden.quote:
Die dansende haaienquote:Op maandag 13 februari 2023 02:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Die show is nog steeds een van mijn favorieten.
Toen ze binnen kwam met dat mega idioot grote paard. Was je meteen hooked.
En het grote verschil was dat Katy op dat moment razend populair was.
Rihanna is eigenlijk al verleden tijd. En nu zijn de meeste nummers wel geinig maar niet meer van deze tijd.
Dat bedoel ik. Die dingen waren zo extravagant en bizar. Dat het eigenlijk gewoon een fantastische show was.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die dansende haaienvan heel veel shows weet ik al geen kut meer, maar van Katy weet ik nog best veel.
Hoe was de Jezus reclame?quote:Op maandag 13 februari 2023 02:46 schreef slacker_nl het volgende:
Die flag football reclame was leuker dan de half time show.
Brady. Meeste noemen hem Tomquote:Op maandag 13 februari 2023 02:46 schreef Wicky15 het volgende:
Hoe heet die speler bij ESPN? Thomas hoe?
Die heb ik nog niet gezien. Maar die zijn zo.. godverdomme irritant.quote:
Rihanna kan een goede show neerzetten maar dit lijkt nergens op, na 5 jaar afwezigheid had ik wel wat beters verwacht.quote:
Hoorde dat ze 7 miljoen hadden neergelegd voor de airtime.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Veel Amerikaanser krijg je het niet
Per 30 seconde jaquote:Op maandag 13 februari 2023 02:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoorde dat ze 7 miljoen hadden neergelegd voor de airtime.
Hebben dan ook geld zat al die gelovige groeperingen daar.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik raar omdat het nog zo licht wasquote:Op maandag 13 februari 2023 02:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Nostalgie. Enige reden.
Muziek en showtechnisch was het nou niet echt fantastisch.
Maar vanwege wie ze zijn, en zoveel grote namen was het gewoon gaaf.
Oh?quote:Op maandag 13 februari 2023 02:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
In Amerika is trouwens de anti-Tesla reclame wel uitgezonden in de lokale ad slot.
quote:Op maandag 13 februari 2023 02:49 schreef Tweek het volgende:
Die Greg Oslen trouwens, had die normaal een helm en heeft ie dat laten vervangen door een standaard journalisten haar alsof hij een lego popje is of wat? Want hij heeft echt een lego popje haar kapsel.
Daar zenden ze ook Matty de Matras koning reclames uit in bumb fuck "niemand wist dat deze plaats bestond, zelfs de bewoners niet".quote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 02:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goede TE inderdaad, maar dat haar man.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Olsen is een held
Wel echt een Ken kop.
Ze hebben het hele veld geverfd. Zijn enorm veel klachten overquote:Op maandag 13 februari 2023 02:53 schreef Evenstar het volgende:
Chiefs hebben de verkeerde schoenen ofzo? Blijven maar onderuit gaan.
Waarom voor nationaal betalen als iedereen je persbericht gratis verspreidquote:Op maandag 13 februari 2023 02:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
In Amerika is trouwens de anti-Tesla reclame wel uitgezonden in de lokale ad slot.
Die hel kop is afschuwelijkquote:Op maandag 13 februari 2023 02:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
Goede TE inderdaad, maar dat haar man.
Wat Amerikaanse vrienden vroegen of we hem hier ook te zien kregen, maar niet dus.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 02:53 schreef Evenstar het volgende:
Chiefs hebben de verkeerde schoenen ofzo? Blijven maar onderuit gaan.
Hele veld? what the fuck .....quote:Op maandag 13 februari 2023 02:53 schreef bambino het volgende:
[..]
Ze hebben het hele veld geverfd. Zijn enorm veel klachten over
T kon energieker (maar ja, zwanger?) en vooral mocht ze meer meezingen, maar alsnog genoten.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:48 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Rihanna kan een goede show neerzetten maar dit lijkt nergens op, na 5 jaar afwezigheid had ik wel wat beters verwacht.
Ze mag van mij met pensioen blijven.
Ja. Voor de mooiquote:
Ander kanaalquote:Op maandag 13 februari 2023 02:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
Meneer met z'n super verbinding
Beslissing van NFL. Veld zag er niet mooi uit voor tvquote:Op maandag 13 februari 2023 02:56 schreef Evenstar het volgende:
Zelfs in de endzone gaan ze nog onderuitwie dat bedacht heeft mogen ze echt per direct ontslaan hoor
$10k ofzoquote:Op maandag 13 februari 2023 02:57 schreef slacker_nl het volgende:
Weet iemand hoenduur SB tickets zijn. Ik krijg zin om volgend jaar gewoon in dat stadium te zitten
3-4k als je ergens bovenin zitquote:Op maandag 13 februari 2023 02:57 schreef slacker_nl het volgende:
Weet iemand hoenduur SB tickets zijn. Ik krijg zin om volgend jaar gewoon in dat stadium te zitten
Ligt aan stadion. Maar begint bij 500-800quote:Op maandag 13 februari 2023 02:57 schreef slacker_nl het volgende:
The lowest price for a set of tickets on SeatGeek will run you $4,886 for each ticket; the price rises up to $23,748 in the club level premium section. The 2022 Super Bowl ticket packages listed on On Location start at $5,822.50 per person.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:57 schreef slacker_nl het volgende:
Goedkoopste 4000 euro, gemiddeld 8000 euro en VIP 400.000.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:57 schreef slacker_nl het volgende:
Als je een halftime show neerzet die niet in de buurt komt van Katy Perry of Lady Gaga dan heb je gewoon gefaald als Rihanna zijnde die hetzelfde niveau kan halen.quote:Op maandag 13 februari 2023 02:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
T kon energieker (maar ja, zwanger?) en vooral mocht ze meer meezingen, maar alsnog genoten.
En ze kan inderdaad beter. Ik ben naar haar laatste 3-4 tours geweest en daar knalde ze.
Alsnog duld ik geen kritiek!
Maar die kaartjes kun je als 'buitenstaander' nooit krijgenquote:Op maandag 13 februari 2023 02:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ligt aan stadion. Maar begint bij 500-800
Sorry ben alweer weg.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:01 schreef bambino het volgende:
Oh. Sta net te roken. Dus gemist. Maar hoorde mijn vrouw OOOOH schreeuwen
Veld was ook slecht. Daarom geverfdquote:Op maandag 13 februari 2023 03:04 schreef Evenstar het volgende:
Het is ook niet alleen verf hoor, vliegen hele stukken gras de lucht in.
Zitten er goed bovenop, maar missen gewoon steeds eerste tackle.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:06 schreef bambino het volgende:
Defense moet wel echt level hoger anders wordt het wel erg moeilijk
Elk jaar hetzelfdequote:Op maandag 13 februari 2023 03:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar, tijdens de super bowl ook echt.
NFL moet echt het niveau van de refs omhoog krijgen, hoe kan je er zo'n zooitje van maken tijdens de SBquote:Op maandag 13 februari 2023 03:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar, tijdens de super bowl ook echt.
Ja leek mij ookquote:Op maandag 13 februari 2023 03:12 schreef Evenstar het volgende:
Lijkt mij geen catch. Hij laat de bal los, zijn linkervoer staat niet meer op de grond en komt pas buiten weer neer.
Doet het hier weer primaquote:Op maandag 13 februari 2023 03:18 schreef slacker_nl het volgende:
Haha. Gamepass ging er hier ook uit. Zit nu op iptv te kijken.
Maar wel met je kop op tv voor paar honderd miljoen manquote:Op maandag 13 februari 2023 03:20 schreef Breidniet het volgende:
Win je als kind een competitie, mag je naar de SB, moet je met de ref op het middenveld staan ipv de captains van de teams
Ja dit was goeie stop. Nu mahomes timequote:
Sjaak afhaak. 🤣quote:Op maandag 13 februari 2023 03:22 schreef Viv het volgende:
Onze dochter moet morgen straks om 8:00 op school zijn, dus ik haak af.![]()
Veel plezier nog!En tot volgend jaar.
Vind ik dat je het alsnog lang vol gehouden hebtquote:Op maandag 13 februari 2023 03:22 schreef Viv het volgende:
Ze had beter de ref kunnen vervangen, dramatischer dan wat we nu zien kan nauwelijks.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar wel met je kop op tv voor paar honderd miljoen man
Al het hele seizoen. Dus prima afsluiter zoquote:Op maandag 13 februari 2023 03:22 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ze had beter de ref kunnen vervangen, dramatischer dan wat we nu zien kan nauwelijks.
Volhouden is het punt niet, het opstaan daarentegen..quote:Op maandag 13 februari 2023 03:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vind ik dat je het alsnog lang vol gehouden hebt![]()
Succes over een paar uurtjes
Geen kids, vrije dag genomen, ik mag niet klagenquote:Op maandag 13 februari 2023 03:22 schreef Viv het volgende:
Wel kids, maar ook een lieve vrouw. En een vrije dag. Nu nog vol zien te houdenquote:Op maandag 13 februari 2023 03:24 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Geen kids, vrije dag genomen, ik mag niet klagen
Ga dan niet naar je bed. Blijf wakker.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:24 schreef Viv het volgende:
[..]
Volhouden is het punt niet, het opstaan daarentegen..
Zou je weer 30 seconden delay in kunnen stellenquote:
Waarom zou je dat willen riskerenquote:Op maandag 13 februari 2023 03:33 schreef raptorix het volgende:
Zou nu voor 2 point conversion gaan.
Gamepass loopt zeker 20-30 seconden achter op espn. Omdat gamepass international eigen reclame blokken heeft en moet streamen.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:34 schreef tjoptjop het volgende:
Jezus, hoe ver loopt jullie stream achter
Dan moet de rest dat ook doen.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Zou je weer 30 seconden delay in kunnen stellen
Met name straks aan het einde van de wegstrijk is het jammer als iemand het hier al leest voor ze het zien
Psychologiequote:Op maandag 13 februari 2023 03:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen riskeren
Eensquote:Op maandag 13 februari 2023 03:36 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan moet de rest dat ook doen.
Was geen 2pt. Was FG tryquote:Op maandag 13 februari 2023 03:37 schreef Attitude het volgende:
die 2pt is blijkbaar al geweest.. mijn gamepass was nog steeds met reclame bezig.... lekker dan
Volgens mij liep zijn eigen blocker in de weg.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:40 schreef bambino het volgende:
Lekker zeg. Jammer dat die het net niet haalde
Jazeker.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:41 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die heeft op de Chiefs ingezet? Dan maken de Eagles nog een kans.
Dit is je eerst nfl game? Kunnen nog wel 3 tds komen. Zegt nog niksquote:
Dat heb je zojuist gezien.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:51 schreef Wicky15 het volgende:
Domme vraag waarschijnlijk maar wat is die 2 punt conversie?
ipv door de palen schieten nog een 'touchdown' maken. Is moeilijker daarom een punt extraquote:Op maandag 13 februari 2023 03:51 schreef Wicky15 het volgende:
Dankuquote:Op maandag 13 februari 2023 03:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
ipv door de palen schieten nog een 'touchdown' maken. Is moeilijker daarom een punt extra
Ja wat dat betreft is het een prima SBquote:Op maandag 13 februari 2023 03:53 schreef tjoptjop het volgende:
Leuk potje als neutrale kijker. Kan nog elke kant op
Dat past niet in de planning hier.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:53 schreef bambino het volgende:
Hopelijk geen OT. Dat zou echt kut zijn
Minimaalquote:Op maandag 13 februari 2023 03:55 schreef tjoptjop het volgende:
Nog 4 TO's, 2 minute warning, deze 5 minuten gaat nog wel een half uurtje duren dus
Trapen door de uprights is 1 puntje extra, nog een keer een "td"gooien is 2 punten. In het laatste kwart kijk je naar hoeveel punten je nog kan halen. Dus nu gaan ze voor de twee, zodat als ze die halen en de tegenstander een td scoort en de xp ze ook alleen maar een td en een xp moeten maken. Als ze voor de xp gaan moet ze de td en xp of conversion doen op een moment dat de druk er meer op ligt.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:51 schreef Wicky15 het volgende:
Duidelijk, thanks.quote:Op maandag 13 februari 2023 03:56 schreef Tweek het volgende:
[..]
Trapen door de uprights is 1 puntje extra, nog een keer een "td"gooien is 2 punten. In het laatste kwart kijk je naar hoeveel punten je nog kan halen. Dus nu gaan ze voor de twee, zodat als ze die halen en de tegenstander een td scoort en de xp ze ook alleen maar een td en een xp moeten maken. Als ze voor de xp gaan moet ze de td en xp of conversion doen op een moment dat de druk er meer op ligt.
TD is 6 xp is 1 en conversion is 2 punten. Dus al naar gelang de score moet je meer risico nemen om te kunnen winnen. Algemeen genomen is de xp van 1 in 99 zeker, de 2 point conversion gaat meer richting de 50% dat je die maakt. Dat is dus een groter risico.
Touchdown is 6 punten, daarna kan je een kick doen voor 1 punt extra(normaal 99% zeker) of een conversion (50/50) voor 2 punten. Een field goal is 3. Met de conversion van net staan ze weer gelijk. Als ze voor de 1 punt gingen stonden ze een score achter. Wat beter uitgelegd.quote:
Hoe erg ik ook een hekel heb om een nieuwe brady in de league te zien, hoop ik wel dat hij vandaag wint.quote:
Voor geen goud dat hij sketchers draagtquote:Op maandag 13 februari 2023 04:04 schreef Evenstar het volgende:
Ah, ik dacht al, krijgen wij nu een SB zonder Snoop dog godmaar nee hoor daar is hij!
Vraag is, ga je voor een 2pt conversion om druk op je tegenstander te zetten, risky move..quote:Op maandag 13 februari 2023 04:03 schreef Evenstar het volgende:
Nu niet dom zijn en veilig spelen, maar gewoon die TD proberen te maken.
Hij zat ook in de pre-game show met snacks of the stars of zoietsquote:Op maandag 13 februari 2023 04:04 schreef Evenstar het volgende:
Ah, ik dacht al, krijgen wij nu een SB zonder Snoop dog godmaar nee hoor daar is hij!
Nee zou ik niet doen.quote:Op maandag 13 februari 2023 04:05 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Vraag is, ga je voor een 2pt conversion om druk op je tegenstander te zetten, risky move..
Zat ook al in een reclame voor koelkasten voor de wedstrijden, tenminste daar zaten zoveel steren in dat ik geen idee had waar het om ging behalve de koel kasten.quote:Op maandag 13 februari 2023 04:04 schreef Evenstar het volgende:
Ga je voor de 2pt nu, of wil je die misschien in de laatste seconde pas doen?quote:Op maandag 13 februari 2023 04:05 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Vraag is, ga je voor een 2pt conversion om druk op je tegenstander te zetten, risky move..
Tijd melken. Eagles geen kans geven om te scoren.quote:Op maandag 13 februari 2023 04:10 schreef Shivo het volgende:
Iemand, leg me uit waarom KC die touchdown niet maakt?
Als ze TD hadden gemaakt hadden de Eagles nog de bal gekregen met meer dan een minuut te spelen om gelijk te maken of zelfs te winnen. Nu rekken ze even tijd, maken zo hopelijk de FG en geven Eagles geen of nauwelijks tijd om nog iets te doen.quote:Op maandag 13 februari 2023 04:10 schreef Shivo het volgende:
Iemand, leg me uit waarom KC die touchdown niet maakt?
3 punten pakken met 11 sec te gaan wint je waarschijlijk de wedstrijd.quote:Op maandag 13 februari 2023 04:10 schreef Shivo het volgende:
Iemand, leg me uit waarom KC die touchdown niet maakt?n
Dit is gewoon onderdeel van de sport. Het is niet te vergelijken met voetbal. Chiefs kregen de bal met 5 minuten te gaan en hebben het prachtig uitgespeeld.quote:Op maandag 13 februari 2023 04:12 schreef Attitude het volgende:
omdat het een mooie spannende wedstrijd is en dan zo moet eindigen...
Niet eens denk ik, of ze moeten een geniale return hebben. Denk wat laterals hooguit.quote:Op maandag 13 februari 2023 04:12 schreef tjoptjop het volgende:
Dus hooguit nog een hail mary van Eagles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |