Die vervelen zich gewoon en willen daar niet zijnquote:Op maandag 13 februari 2023 08:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kinderen waren niet eens druk ofzo. Ze zijn 9 en 7 maar kunnen niet eens 5 minuten zonder mamma. Ze moeten aan dr geplakt zitten. En toen mam niet meewerkte ging ze bij pap hangen. Dat liep uit de hand. Ze kunnen gewoon niets zelf en niet zichzelf vermaken.
Eentje vond zich een Viking. Totdat ie onderuit gingquote:Op maandag 13 februari 2023 09:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit alleen al lezen is uitputtend
Ook als ze spelletjes en spul bij hebben om zichzelf mee te vermaken? Kun je dan niet ff je eigen ding doen aan tafel ipv boven op je moeder?quote:Op maandag 13 februari 2023 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vervelen zich gewoon en willen daar niet zijn
quote:Op maandag 13 februari 2023 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eentje vond zich een Viking. Totdat ie onderuit ging
Maar er is wel duidelijk een verschil tussen aanwezig en irritant aanwezig.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, sommige kinderen zijn gewoon heel aanwezig.
M'n oudste achternichtje was ook zo aanhankelijk en plakkerig bij d'r moeder. Kon ook geen gesprek voeren of wat dan ookquote:Op maandag 13 februari 2023 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook als ze spelletjes en spul bij hebben om zichzelf mee te vermaken? Kun je dan niet ff je eigen ding doen aan tafel ipv boven op je moeder?
Het zal vast aan mij liggen. Snap ook zeker dat ze liever gewoon thuis waren
Zal ook schelen hoeveel ze thuis gestimuleerd worden om dingen alleen te doen denk ik? Kan in ieder geval merken dat die van m'n zus gewend zijn dat ze instant aandacht krijgen als ze het vragen.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook als ze spelletjes en spul bij hebben om zichzelf mee te vermaken? Kun je dan niet ff je eigen ding doen aan tafel ipv boven op je moeder?
Het zal vast aan mij liggen. Snap ook zeker dat ze liever gewoon thuis waren
Tit nibblers.quote:
Ik heb liever spierpijn.quote:
For coming firstquote:
Nu moet ik aan Samzz denken.quote:
Samzzquote:
Realistisch gezien één leg toch?quote:Op maandag 13 februari 2023 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel zou zij er al hebben ondertussen?
Of ze doet een Rihannaatje.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Realistisch gezien één leg toch?
Met een beetje pech heb je er dan drie.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Realistisch gezien één leg toch?
0. Kan niet he.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel zou zij er al hebben ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |