Misschien eentje uit het asiel?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:17 schreef Senn88 het volgende:
Vind het jammer dat je ze moet baren en er uit moet werken en dan die baby tijd. Als ze nou als 3/4 jarige gewoon ter wereld kwamen had ik er misschien wel een willen hebben.
Ik ben alleenstaand dat ga ik mezelf echt niet aandoen.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien eentje uit het asiel?
Natuurlijk, het kan wel. Maar voor mij hoeft het niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:13 schreef Senn88 het volgende: [..] Ag als je als man 40 bent kan je opzich nog best papa worden mits je die ambitie hebt.
Ja, maar je weet dan nooit welke genen je in huis haalt..quote:Op zondag 12 februari 2023 19:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien eentje uit het asiel?
Nouja dit dus.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dan nooit welke genen je in huis haalt..
Dan maar een alleenstaande papa vinden en moederen over zijn kinderenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben alleenstaand dat ga ik mezelf echt niet aandoen.
... Zodat papa lekker achter een nieuw vrouwtje aan kan.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan maar een alleenstaande papa vinden en moederen over zijn kinderen
Mwaaquote:Op zondag 12 februari 2023 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan maar een alleenstaande papa vinden en moederen over zijn kinderen
Nee, eigen kinderen zijn wel echt het leukstequote:
Ik ken ook wel mensen die hun eigen kinderen soms monsters vinden..quote:Op zondag 12 februari 2023 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eigen kinderen zijn wel echt het leuksteMaar dat je geen zin hebt in die eerste paar jaar snap ik wel
Die van mij is soms ook een monsterquote:Op zondag 12 februari 2023 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken ook wel mensen die hun eigen kinderen soms monsters vinden..
De ene soms, de andere bijna altijdquote:Op zondag 12 februari 2023 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij is soms ook een monsterMaar over het algemeen is ze heel leuk
Het is net een mens, met haar leuke en minder leuke kanten
Meestal aan de ouders.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:40 schreef TaMieke het volgende:
We hadden gisteren vrienden met kinderen op bezoek. Ik weet nogsteeds niet of het nu aan de ouders ligt of aan de kinderen
Dit jaquote:
Geef gewoon toe dat we allemaal autisten zijn hier en nul prikkels kunnen verdragen ipv kinderen en/of ouders en/of collega's de schuld te geven van alles.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:40 schreef TaMieke het volgende:
We hadden gisteren vrienden met kinderen op bezoek. Ik weet nogsteeds niet of het nu aan de ouders ligt of aan de kinderen
Gisteren nichtje jarig, dus een hele kleuterklas daarbinnenquote:Op maandag 13 februari 2023 08:40 schreef TaMieke het volgende:
Nah, als ik naar de verschillen kijk tussen hoe de gezinsdynamiek is.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat we allemaal autisten zijn hier en nul prikkels kunnen verdragen ipv kinderen en/of ouders en/of collega's de schuld te geven van alles.![]()
Kinderen waren niet eens druk ofzo. Ze zijn 9 en 7 maar kunnen niet eens 5 minuten zonder mamma. Ze moeten aan dr geplakt zitten. En toen mam niet meewerkte ging ze bij pap hangen. Dat liep uit de hand. Ze kunnen gewoon niets zelf en niet zichzelf vermaken.quote:Op maandag 13 februari 2023 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat we allemaal autisten zijn hier en nul prikkels kunnen verdragen ipv kinderen en/of ouders en/of collega's de schuld te geven van alles.![]()
Dit alleen al lezen is uitputtendquote:Op maandag 13 februari 2023 08:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gisteren nichtje jarig, dus een hele kleuterklas daarbinnenGelukkig gingen ze naar buiten, maar sjezus zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |