Het festivalseizoen is weer begonnen. Leve Blöff, Kensington, Underworld, Di-Rect, Merol, Radiohead en Goldband.quote:
Je wist allang dat je het programma kut vond. Je komt hier vandaag puur en alleen langs om nog een keer kut te roepen terwijl anderen wel plezier hebben. Dat is niet de criticus uithangen, dat is vooral heel triest, cynisch, bitter en geen leven hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het festivalseizoen is weer begonnen. Leve Blöff, Kensington, Underworld, Di-Rect, Merol, Radiohead en Goldband.Oh wee de criticus.
kutquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je wist allang dat je het programma kut vond. Je komt hier vandaag puur en alleen langs om nog een keer kut te roepen terwijl anderen wel plezier hebben. Dat is niet de criticus uithangen, dat is vooral heel triest, cynisch, bitter en geen leven hebben.
Ik ook. Grappig je hier te treffen. Je bent het nooit met me eens. Hilarisch was toen je de NOS verdedigde met de gruwelijke broadcasting van de OS in London.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je nul acts kent zou ik het ook een schijtprogrammering vinden.
Ik dacht dat je gestopt was met alcohol is het nu de Korsakov die begint op te spelen dat je hier zit te trollen?quote:
Ja toen was je ook al zuur.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Grappig je hier te treffen. Je bent het nooit met me eens. Hilarisch was toen je de NOS verdedigde met de gruwelijke broadcasting van de OS in London.
Leg eens uit waar ik trol. Ik geef m'n onderbouwde mening. Andere reageren aanvallend en negatief. Ik reagereer semi-lollig op een kutopmerking.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gestopt was met alcohol is het nu de Korsakov die begint op te spelen dat je hier zit te trollen?
Je hebt het al een paar keer aangegeven in dit topic dat de line ups van tegenwoordig kut zijn, helemaal prima. Maar lijkt mij niet nodig om dit elke keer op een cynische manier te moeten herhalen. Zitten hier mensen die super enthousiast zijn, dus lijkt mij niet nodig om dit elke keer te moeten verkondigen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit waar ik trol. Ik geef m'n onderbouwde mening. Andere reageren aanvallend en negatief. Ik reagereer semi-lollig op een kutopmerking.
quote:
trol80quote:
Dit dus. Ik ben een positivo. Maar als iets niet goed is zeg ik het ook. Leve de Erica Terpstra's. Er wordt me verweten fantopics te openen.quote:
Gelachen, dank!quote:
Daar heb je gelijk in. Moet ik niet doen. Ben nog steeds blij met festivals als Lowlands. Dan moet ik effe dimme met de kantekeningen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je hebt het al een paar keer aangegeven in dit topic dat de line ups van tegenwoordig kut zijn, helemaal prima. Maar lijkt mij niet nodig om dit elke keer op een cynische manier te moeten herhalen. Zitten hier mensen die super enthousiast zijn, dus lijkt mij niet nodig om dit elke keer te moeten verkondigen.
Knap, 2 jaar voor de eerste editie.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:43 schreef tong80 het volgende:
Als opa mag je trouwens geen kritiek hebben op de line up van Lowlands dit jaar. Als 60 jarige ben je immers een fossiel die in het verleden is blijven hangen. Dat je al vanaf 1991 op Lowlands komt werkt tegen je.
Toen Tong's feestje daar populair werd, heeft Mojo er een heel festival van gemaakt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Knap, 2 jaar voor de eerste editie.
Ga je weer?quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:30 schreef Solotovski het volgende:
Ik hoef alleen Underworld te zien
Line up is bijzaak joh
Ja, vanaf vrijdag begin avond tot zaterdagmiddag/avond/nachtquote:
Zoals die mooi boys doen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, vanaf vrijdag begin avond tot zaterdagmiddag/avond/nacht
Kan door tijdelijk personeelstekort op m'n werk niet eerder en moet maandag om 7 uur weer serieus aan de slag. Als k naar huis ga, geef k m'n bandje aan een vriend die dan tot maandagochtend gratis Lowlands kan pakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |