Ze doet 't erg goed.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind haar echt perfect haar rol vervullen ja. Af en toe ook gewoon kleine gelaatsuitdrukkingen of blikken die ze naar Joel werpt. Mooi om te zien
Zeker. Denk dat je weinig actrices kan vinden die dat kunnen. En actrices die ook irl jaar of 14 zijn missen die ervaring gewoon nog vaak om een grote serie echt te dragen. Dan moet je alternatieven zoekenquote:Op maandag 20 februari 2023 22:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze doet 't erg goed.
Nu ziet Bella er ook wel jong uit terwijl ze inmiddels 19 is maar ze komt in de serie ook echt over als een jonger persoon.
Jenny Ortega (Wednesday) is ook 20 terwijl ze een 16jarige moest spelen.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Denk dat je weinig actrices kan vinden die dat kunnen. En actrices die ook irl jaar of 14 zijn missen die ervaring gewoon nog vaak om een grote serie echt te dragen. Dan moet je alternatieven zoeken
Goed punt inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2023 23:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat is al een zwaar schema maar ivm wetten is dat met een minderjarige niet te doen, die mag niet zo lang werken per dag.
Goed idee, dit is F&S, niet GAMquote:Op maandag 20 februari 2023 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
En is het misschien handig om een apart game/tv topic te maken? Je hebt pagina's met alleen maar posts met game spoilers. Dat is beetje irritant, want ik hou er wel van om over het verhaal te speculeren.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
OverigensYep. Had wat mij betreft wel iets uitgebreider mogen worden belicht. Wel leuk dat de apen erin zatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.corrigeer me vooral als ik het mis heb
A mind with a heart of it's own
Ik wil eigenlijk de rest ook graag zien. Ben op één of andere manier heel ongeduldig bij deze serie. Ja, het is ook heel goed, maar heeft misschien ook te maken met dat het zo snel van setting veranderd. Heb niet echt van oh nu ben ik echt voldaan en kan ik weer even een weekje wachten. Wat ik bij andere series weer wel heb.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:18 schreef Nielsch het volgende:
Bella Ramsey is echt perfect gecast voor de rol van Ellie. Moest ook echt diverse malen om haar opmerkingen lachen afgelopen aflevering.
Nog maar 3 te gaan. Gaat snel nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, met nog drie afleveringen te gaan, hebben ze alle ruimte om het mooi af te ronden.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Zou ik ook wel fijn vinden, ik heb de games niet gespeeldquote:Op maandag 20 februari 2023 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
Joel gaat echt niet dood na zo'n cliffhanger. Dat zou gewoon dom zijn. Fijne aflevering. Vind het ook heel leuk dat ze de setting elke keer veranderen.
En is het misschien handig om een apart game/tv topic te maken? Je hebt pagina's met alleen maar posts met game spoilers. Dat is beetje irritant, want ik hou er wel van om over het verhaal te speculeren.
schimmelzombies tochquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:17 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Geen idee, niet in deze serie in ieder geval.
Het moge nu toch wel duidelijk zijn dat deze serie zich veel meer richt op hoe de mensen onderling met elkaar omgaan, 20 jaar na een extreem gevaarlijke pandemie, dan over het gevecht tegen infected. Ik denk dat dat in S2 nog veel meer gaat zijn. Echter…quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Of gewoon meer afleveringen. De afronding van deze aflevering is inderdaad in de game veel uitgebreider. Er gaat de komende drie afleveringen - dat weet iedereen die de games gespeeld heeft - nog een boel gebeuren, maar ik vind het eigenlijk raar datquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:36 schreef LC01 het volgende:
Mooie aflevering al hoewel ik het echt veel te snel vind gaan. Waarschijnlijk niet storend als je de games niet gespeeld hebt maar dat heb ik wel. Vind dat er echt heel veel dingen uitgelaten zijn die m.i. echt wel mooi hadden kunnen zijn en een absolute toevoeging.
Nu dacht ik echt een paar keer, wait whut, zijn we opeens al hier?!
De aflevering van Bill en Frank vond ik echt heel mooi en toen dacht ik nog, oh cool we krijgen veel meer verdieping nog dan in de game, super. De uitdieping van het karakter van Kathleen, als wrekende zus van, deed hetzelfde, ik zat mij echt te verheugen op een aantal punten van het verhaal en toen opeens dit, alsof ze de finish moesten halen voor het einde van het seizoen.
Qua verfilming van het verhaal vind ik het dus wat onevenwichtig; sommige dingen uitgebreider en andere dingen gewoon in ijn geheel overgeslagen, ik begrijp niet goed hoe ze tot de keuze zijn gekomen van wel of niet verfilmen van bepaalde momenten.
Wat mij betreft was de hele game in 2 seizoenen gedaan, dan had je veel meer mooie maar ook spannende momenten kunnen meenemen. Verder wel een prima aflevering, maar zoals gezegd, als gamer weet je nu eenmaal welke dingen zijn weggelaten en dat vind ik zonde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je zou het als afzonderlijke aflevering kunnen doen, maar dan wordt het toch wel heel krap om de rest in twee afleveringen te stoppen. Ben benieuwd.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 05:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een zombieserie hoeft niet elke aflevering infected te hebben. Dat wordt echt saai en een herhaling van zetten...
Uiteindelijk zal 97% van de kijkers de game niet hebben gespeeld, dus die groep wordt gewoon wat meer bediend.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:36 schreef LC01 het volgende:
Mooie aflevering al hoewel ik het echt veel te snel vind gaan. Waarschijnlijk niet storend als je de games niet gespeeld hebt maar dat heb ik wel. Vind dat er echt heel veel dingen uitgelaten zijn die m.i. echt wel mooi hadden kunnen zijn en een absolute toevoeging.
Nu dacht ik echt een paar keer, wait whut, zijn we opeens al hier?!
De aflevering van Bill en Frank vond ik echt heel mooi en toen dacht ik nog, oh cool we krijgen veel meer verdieping nog dan in de game, super. De uitdieping van het karakter van Kathleen, als wrekende zus van, deed hetzelfde, ik zat mij echt te verheugen op een aantal punten van het verhaal en toen opeens dit, alsof ze de finish moesten halen voor het einde van het seizoen.
Qua verfilming van het verhaal vind ik het dus wat onevenwichtig; sommige dingen uitgebreider en andere dingen gewoon in ijn geheel overgeslagen, ik begrijp niet goed hoe ze tot de keuze zijn gekomen van wel of niet verfilmen van bepaalde momenten.
Wat mij betreft was de hele game in 2 seizoenen gedaan, dan had je veel meer mooie maar ook spannende momenten kunnen meenemen. Verder wel een prima aflevering, maar zoals gezegd, als gamer weet je nu eenmaal welke dingen zijn weggelaten en dat vind ik zonde.
Wat een hoog cijfer!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:45 schreef GGMM het volgende:
The Last of Us S01E06
8,1/10
@:sked @:scrummie @:maxi-mus @:caland
Het is nu meer niet dan wel. Het hoeft er ook niet vol mee te zitten, maar zo nu en dan een aantal infected in een gebouw waar ze voorbij moeten sneaken of die ze uit moeten schakelen zou het voor mij meer afmaken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 05:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een zombieserie hoeft niet elke aflevering infected te hebben. Dat wordt echt saai en een herhaling van zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |