quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Voor mij niets op televisie vanavond dus ik ga maar verder met 'de stamhouder' terugkijken..
Goedenavondquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier kijken naar Je Huis Op Orde, als ik zin heb
'k Ben een beetje energieloos. Straks videobellen met een vriendin en dan lekker op de bank hangen
Oh dat had ik nog niet gezien, lijkt me wel leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Hier een beetje van alles wat ik ga kijken. Deze Huis op orde zag er wel goed uit. Een hele woonboot vol met spullen
Paar keer een voorstukje van gezien. Ze schrikken zich wezenloos. Ga hem zeker opnemen als ik het niet ga kijken,quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat had ik nog niet gezien, lijkt me wel leuk!
Heerlijke televisie is dat!quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Paar keer een voorstukje van gezien. Ze schrikken zich wezenloos. Ga hem zeker opnemen als ik het niet ga kijken,
quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Hier vanavond Mr. Frank Visser
Goedenavondquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond mensen
Hier is mijn beste vriendinnetje geweest om te puzzelen, dat was gezellig. Nu moe
Straks Ik Vertrek kijken. Net lekker patatjes gegeten, nu thee en bijkomen
Welterusten, praadjequote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga slapen, morgen om 4.30 opstaanik kijk het later terug.
Slaap zachtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:33 schreef praadje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |