Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik dat dit seizoen al heb gehoord, dan had ik heel veel euro's.quote:
Al je concurrenten winnen vandaag.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik dat dit seizoen al heb gehoord, dan had ik heel veel euro's.
Kampioen van de armoede worden we makkelijk.
Ja lijken me prima ingrepenquote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Logische wissels, wel verfrissend.
We hebben al op 8 punten gestaan.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al je concurrenten winnen vandaag.
Voelt vreemdquote:Op zondag 12 februari 2023 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Logische wissels, wel verfrissend.
Heitinga leest duidelijk mijn comments.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit lijkt me voor Heitinga wel de rust om wat veranderingen in de basis in te brengen (ook op basis van de vorige wedstrijden). Ik zou zeggen in ieder geval Alvarez voor Taylor en dan Bassey ipv Alvarez en misschien Taylor dan een linie naar voren ipv Klaassen.
Leo is seniel gewordenquote:
Makkelijk nog welquote:Op zondag 12 februari 2023 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als ik een euro kreeg voor iedere keer dat ik dat dit seizoen al heb gehoord, dan had ik heel veel euro's.
Kampioen van de armoede worden we makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |