Die is niet bestquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:58 schreef Dven het volgende:
Rensch kan er echt he-le-maal niets van
Laten we het hopen makker. Laten we het hopen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:27 schreef Saekerhett het volgende:
Wachten op de 0-1. Dit Ajax is echt een parodie op voetbal.
Verslaggevers die denken Rensch op zijn Portugees te moeten uitspreken als ware t een Braziliaanquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:58 schreef Dven het volgende:
Rensch kan er echt he-le-maal niets van
Ajax zien voetballen is toch nooit genieten? Ik denk dat je beetje met de verkeerde verwachting de wedstrijd ingestapt bent.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Genieten jullie nog een beetje van je avond?
Vernederd nog wel die laten ook niks zien anders.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:26 schreef De_Pel het volgende:
Anaal vernederd door die moffen, maar vooralsnog kom je met 0-0 goed weg
Nummer 2 in Duitsland en het is geen ėėndagsvlieg en tijdperk? 1 exceptioneel seizoen en daarbuiten van mindere tegenstanders dan Union weten te verliezen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:39 schreef AmaninFull het volgende:
Wanneer de geschiedschrijvers over twintig jaar de vraag stellen waarom Ajax na het succesvolle Ten Hag tijdperk weer in verval is geraakt, welk antwoord zullen ze dan geven?
80 miljoen verbrast aan miskopen: Wijndal, Bassey, Bergwijn, Sanchez, die Oostenrijker. Pijnlijk hoe snel sportief succes weer kan verdwijnen.
Ik heb het niet zuiver over deze wedstrijd. Ik praat over de algehele kwaliteit van de selectie en het voetbal waar ze maximaal toe in staat zijn. Bergwijn bijvoorbeeld gaat vrees ik nooit meer beter worden. Dit is het gewoon.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nummer 2 in Duitsland en het is geen ėėndagsvlieg en tijdperk? 1 exceptioneel seizoen en daarbuiten van mindere tegenstanders dan Union weten te verliezen.
Gaat verder vast niet lekker met Ajax maar #gahuilen
Want je wil zeggen dat Ajax geen 0 schoten op doel heeft gehad? En in de eerste helft sowieso 0 schoten…?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vernederd nog wel die laten ook niks zien anders.
Je kan ook 5 keer kansloos op doel schieten en dan heb je ineens 5 schoten op doel. Gaat meer om mogelijkheden creëren en die waren er niet veel. Union Berlin weet het goed dicht te houdenquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
0 schoten.
Frank de Boer toevalsvoetbal in ere hersteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |