quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, was maar kort, wel SWquote:Op zondag 12 februari 2023 14:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Kom net binnenvallen, geen SL ..... ?
mssn fimpje nominatiepraat? stream 2quote:Op zondag 12 februari 2023 14:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
soundlock, toen streamwisselquote:Op zondag 12 februari 2023 14:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2023 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn fimpje nominatiepraat? stream 2
quote:Op zondag 12 februari 2023 14:54 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst even lunchen, ga straks monteren ....quote:Op zondag 12 februari 2023 14:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
mssn fimpje nominatiepraat? stream 2
Het mooiste filmpje daarvan was van een wappie.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:56 schreef puzziepie het volgende:
Dat was bij UTO toch wel leuker, dat ze soms zo hun best deden om bewoners te spreken en dat ook gewoon werd gezien. Hier mis ik dat wel
Erikquote:Op zondag 12 februari 2023 14:56 schreef KinKiJan het volgende:
Als dat niet klonk als die schreeuwmuil van Mexx weet ik het ook niet meer
In UTO?quote:Op zondag 12 februari 2023 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooiste filmpje daarvan was van een wappie.
En wat dacht je van al die mensen op bedquote:Op zondag 12 februari 2023 14:58 schreef pingu66 het volgende:
Gele kaart Willen wegens slapen op de bank.
Ik dacht dat het in het weekend wel weer mocht (.zitten in bed,niet slapen)quote:Op zondag 12 februari 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wat dacht je van al die mensen op bed
Van alles en nog wat niks aan het doen
Yep.zal even kijken of ik die nog ergens kan vinden.quote:
Nee afgelopen maandag kregen ze te horen dat het voor 1 x door de vingers was gezienquote:Op zondag 12 februari 2023 15:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in het weekend wel weer mocht (.zitten in bed,niet slapen)
Gewoon een slaapkamerverbod geven overdag, alleen even omkleden voor sporten en anders niet. Soort werkdag die ze in de loods moeten zijn. Dat kussenhoekje boven ook weg!quote:Op zondag 12 februari 2023 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee afgelopen maandag kregen ze te horen dat het voor 1 x door de vingers was gezien
Nog steeds achterlijke wezens dus wat iemand die kan nadenken neemt een megafoon meequote:Op zondag 12 februari 2023 14:56 schreef Clasientje het volgende:
De 2 grote slangen Mexx en Kim aan de poort roepen naar Martin en Marciano
Heeft Sas al met Mattin gepraat?quote:Op zondag 12 februari 2023 15:03 schreef puzziepie het volgende:
Sas aan het vertellen over twee stemmen die riepen:'we love you Martin en Marciano'
Wanda die zich niet kan voorstellen dat Kim en Mexx samen wat doenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:03 schreef puzziepie het volgende:
Sas aan het vertellen over twee stemmen die riepen:'we love you Martin en Marciano'
Hadden ze ookquote:Op zondag 12 februari 2023 15:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nog steeds achterlijke wezens dus wat iemand die kan nadenken neemt een megafoon mee
Dat is lekker kortzichtig van die twee dat ze zich dat net kunnen voorstellenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda die zich niet kan voorstellen dat Kim en Mexx samen wat doen
Incoming zoe
Het waren Kim en Mexx![]()
![]()
Wanda maar geloven dat Kim niet schijnheilig is, natuurlijk was ze met Mexxquote:Op zondag 12 februari 2023 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda die zich niet kan voorstellen dat Kim en Mexx samen wat doen
Incoming zoe
Het waren Kim en Mexx![]()
![]()
Ik vind het ook helemaal niet schijnheilig , buiten is alles gewoon andersquote:Op zondag 12 februari 2023 15:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wanda maar geloven dat Kim niet schijnheilig is, natuurlijk was ze met Mexx
Dat was te horen ja maar vervolgens klonk het niet hardquote:Op zondag 12 februari 2023 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden ze ook
Het eerste geluid wat je hoorde was zo’n sirene die op een megafoon zit
Heb ook geen idee welke afstand er zit tussen hen en het hekquote:Op zondag 12 februari 2023 15:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat was te horen ja maar vervolgens klonk het niet hard
ik ook niet, maar Kim heeft zo vaak geroepen dat ze Mexx haatte, dat denkt Wanda nog steeds omdat ze niet kan geloven dat die 2 samen zijnquote:Op zondag 12 februari 2023 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet schijnheilig , buiten is alles gewoon anders
Het zegt idd wat over de kortzichtige kijk van Wanda en Sasquote:Op zondag 12 februari 2023 15:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ook niet, maar Kim heeft zo vaak geroepen dat ze Mexx haatte, dat denkt Wanda nog steeds omdat ze niet kan geloven dat die 2 samen zijn
Wen moet een schaar kopenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:10 schreef greysbones het volgende:
Wendy
Esther mag ik je schaar lenen
Nee zegt Esther
Wat een vreselijk mens is het toch
Zou Tiano een gijzelnemer zijn geweest dan had ie er niets van meegekregenquote:Op zondag 12 februari 2023 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb ook geen idee welke afstand er zit tussen hen en het hek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |