Die moest te vroeg wegens Dygertquote:Op dinsdag 2 mei 2023 17:08 schreef wimderon het volgende:
Vos stopte al met trappen en moest opnieuw aanzetten?

Volgens mij had ze na haar crash vooral problemen als ze bergop moest rijden omdat ze dan haar been echt voelde. Even afwachten hoe dat gaat, maar dit oogt wel sterk ja.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:30 schreef Steven184 het volgende:
Dygert lijkt ook op de weg terug te zijn

Schijnbaar van de winter weer een nieuwe operatie ondergaan om dat te verhelpen.quote:Op woensdag 3 mei 2023 16:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij had ze na haar crash vooral problemen als ze bergop moest rijden omdat ze dan haar been echt voelde. Even afwachten hoe dat gaat, maar dit oogt wel sterk ja.

De cijfers verschillen nogal tussen pcs, first cycling en Wikipediaquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:52 schreef Felagund het volgende:
247e overwinning al voor Vos (op de weg denk ik) volgens de NOS, nog maar 3 te gaan voor een feestje.
Volgens PCS zijn het er al 249 nu.

Volgens FirstCycling zijn het er ook 249 volgens mij?quote:Op woensdag 3 mei 2023 19:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De cijfers verschillen nogal tussen pcs, first cycling en Wikipedia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |