Die rijdt toch ook voor Movistar? Of begrijp ik je post niet?quote:

Klopt, ze willen haar naar voren rijden. Voorlopig blijven ze wat hangen.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die rijdt toch ook voor Movistar? Of begrijp ik je post niet?

Goed gemiddelde wel tot nu toe.quote:The average speed over all stages up to now is 40.69 km/hour (514 km done).

Ik vind het maar een veeg teken. Ze is echt niet goed als ze voor zoiets gaat.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Annemiek sprint tevergeefs voor boniseconden.

Vooral dat ze nu niet de hele klim de rest probeert te versmachten.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het maar een veeg teken. Ze is echt niet goed als ze voor zoiets gaat.

Benieuwd waar dat aan ligt. Ze heeft accent van training ergens anders gelegd maar dit is wel enorm groot verschilquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooral dat ze nu niet de hele klim de rest probeert te versmachten.
Tactiek is altijd ver te zoeken helaasquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Blijft toch opmerkelijk hoe vaak de vrouwen 10 breed op de weg koersen.

Misschien begint de leeftijd nu op te spelen?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benieuwd waar dat aan ligt. Ze heeft accent van training ergens anders gelegd maar dit is wel enorm groot verschil
[..]
Tactiek is altijd ver te zoeken helaas

Taai is ze zekerquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:24 schreef franklop het volgende:
Miek blijft er toch nog bij, ondanks niet in topvorm

Ja, die pakt ook wel rood. Denk dat de commentator rekende vanaf Vosquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:28 schreef franklop het volgende:
Verschil was toch 20 seconden in klassement?

Vergeleken met Annemiek rijdt Mauri heel stijlvol.quote:

Vergeleken met Alien is Mauri een Pedaleur de Charme.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vergeleken met Annemiek rijdt Mauri heel stijlvol.

Dit hoor ik steeds..is ze echt zo onsympathiek dan? Is me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 15:29 schreef DiegoFuser het volgende:
Demi is even sterk als dat ze onsympathiek is.

Nah beetje pittig af en toe, maar mensen hier zijn nogal gevoeligquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit hoor ik steeds..is ze echt zo onsympathiek dan? Is me nooit opgevallen

Jij kan het vast goed vinden met Demi.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit hoor ik steeds..is ze echt zo onsympathiek dan? Is me nooit opgevallen

Wou net zeggen, ze was bij VI beetje te giechelen, maar onsympathiek..neuhquote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nah beetje pittig af en toe, maar mensen hier zijn nogal gevoelig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |