Je aanzien is in mijn ogen ernstig gedaald.quote:
He, dat kon blijkbaar nogquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je aanzien is in mijn ogen ernstig gedaald.
Je denkt toch niet dat ik daarop ga klikken?quote:
Sinds de banken met negatieve rente werken blijkt dat idd te kunnen.quote:
Dit dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daarop ga klikken?
Nee. Ik haat remixen.quote:
De reden boeit niet verder voor mij hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds de banken met negatieve rente werken blijkt dat idd te kunnen.
Alleen vast niet de originele versiequote:
Daar is een hele mooie flashmob op gedaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen vast niet de originele versie
Deze?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is een hele mooie flashmob op gedaan.
Die idd.quote:
Die vind ik echt gaaf.quote:
Britain’s Got Talent was soms echt tof om te kijken. En dan krijg je ook zoiets in Nederland.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
En als flashmob is deze misschien nog wel beter
Ik kijk de hoogtepunten van BGT en AGT, die van NL begin ik al niet aanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Britain’s Got Talent was soms echt tof om te kijken. En dan krijg je ook zoiets in Nederland.
Iets met tranen en acute diarree krijgen.
Het schijnt morgen ook even al iets beter te voelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:34 schreef BasEnAad het volgende:
Nog ff februari overleven en dan is de kou voorbij. Maar het ziet er goed uit voor de komende 2 weken, geen vorst.
Ja, hangt er vanaf waar je woont natuurlijk. Hier in het oosten is het altijd extra koud, hele auto onder het ijs met een beetje vorstquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het schijnt morgen ook even al iets beter te voelen.
Al klagen ze hier nu al over komend weekend.
Klagen over het weer is net zoiets als klagen om het klagen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het schijnt morgen ook even al iets beter te voelen.
Al klagen ze hier nu al over komend weekend.
Dis gewoon reclamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |