Vergeet Medina nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk op zich wel dat er wat betere ballads op het ESF gaan zijn dan dat nummer van Maria.
Maar goed, laat Zweden maar een keer op de bek gaan. Dat mag ook wel. Melfest is de laatste jaren gewoon niet zo sterk, Cornelia was echt een gelukje.
Een waarschuwing voor mensen met epilepsie was wel nodig.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:28 schreef molloot200 het volgende:
Twitter is weg van dit nummer, maar ik vind het vooral irritant door die knipperlichten steeds
Hadden ze maar een jaar gewacht, wat een heerlijk nummer is datquote:
Ruta del Sol > Ruta Murquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:31 schreef Momo het volgende:
Trouwens de andere favoriet Ruta Mur, is dat een she/he/they? Ik zie verschillende mensen Ruta him of she noemen.
Daar ziet ze er heel anders uitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:32 schreef Momo het volgende:
Beatrich heeft 5 jaar geleden een internationale hit gehad, ik ken het nummer wel
En nog verstand van etiquette ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:36 schreef molloot200 het volgende:
Beatries heeft ook wel een lekkere stage presence hoor
Dat wat het eerste wat me in de heats opviel, en dan nog een lekker nummer erbij. Heel leuk om te zien ditquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:36 schreef molloot200 het volgende:
Beatries heeft ook wel een lekkere stage presence hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |