Ideaal weer om mijn nieuwe waterproof jackje van Decathlon te testen. Topding!quote:Op zondag 26 maart 2023 21:11 schreef Pharkus het volgende:
Het was inderdaad wel een weertje vandaag.
Daar hou ik me voor aanbevolen. Mijn jasje was na 8 km wel doorweekt en shirt ook.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ideaal weer om mijn nieuwe waterproof jackje van Decathlon te testen. Topding!
@:mosselmossel hoe ging je 35km?
Het was een damesjasje, weet niet of ze hem ook voor heren hebben: https://www.decathlon.nl/(...)-p-169523?mc=8520970quote:Op maandag 27 maart 2023 10:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar hou ik me voor aanbevolen. Mijn jasje was na 8 km wel doorweekt en shirt ook.
Ja, ging goed. Had me in Oisterwijk laten afzetten en ben van daaruit door de Oisterwijkse bossen en vennen en door de Kampina terug naar huis gelopen.quote:Op maandag 27 maart 2023 09:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ideaal weer om mijn nieuwe waterproof jackje van Decathlon te testen. Topding!
@:mosselmossel hoe ging je 35km?
Hoe is die qua zweterigheid?quote:Op maandag 27 maart 2023 12:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het was een damesjasje, weet niet of ze hem ook voor heren hebben: https://www.decathlon.nl/(...)-p-169523?mc=8520970
Ik heb zelf wel het idee gehad dat ik tegen het einde mijn warmte niet goed kwijt kon, maar ik liep ook te hard. Ik heb eerder een jasje gehad wat helemaal níet ademde, dat doet dit jasje wel. Ik hoop dat je daar iets mee kanquote:Op maandag 27 maart 2023 19:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hoe is die qua zweterigheid?
zowel jongste als ikzelf kunnen wel wat gebruiken in de regen.. (vooral dochter, zelf sla ik toch meestal stiekem over en wacht tot het droog is)
Zeker wel! Tnx!quote:Op dinsdag 28 maart 2023 07:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel het idee gehad dat ik tegen het einde mijn warmte niet goed kwijt kon, maar ik liep ook te hard. Ik heb eerder een jasje gehad wat helemaal níet ademde, dat doet dit jasje wel. Ik hoop dat je daar iets mee kan
Heb je met deze belangrijkste duurloop nu het gevoel dat je er klaar voor bent?quote:Op maandag 27 maart 2023 17:00 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ging goed. Had me in Oisterwijk laten afzetten en ben van daaruit door de Oisterwijkse bossen en vennen en door de Kampina terug naar huis gelopen.
Druk weekend gehad, verkoudheid nog niet helemaal weg, dus was wel wat vermoeid. Doordat het zeker de eerste 20 kilometer vooral trailen was, ook gewoon uiteindelijk een iets te hoge hartslag. Maar goed, dat is dus prima te verklaren.
Wel twee keer natte voeten gehaald. Eén keer omdat ik toch net niet over de sloot kon springen en een keer omdat een plas echt te groot was. Maar wel plezier gehad!
Echt, dit soort filmpjes zijn echt ergerlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:26 schreef Nober het volgende:
‘Waarom doen mensen dit?! Ik wil stoppen.’ Dit is een greep uit de gedachten die door m’n hoofd gingen tijdens het rennen van de Stevensloop. In zeven weken begon ik vanuit het niks te trainen voor de 10 kilometer.
Ik werd begeleid door Nederlands Kampioen Dennis Licht. Gelukkig maar, anders was ik niet eens aan de start verschenen. Lukt het mij om de finish te halen?
Nee, ik zou nu geen marathon kunnen lopen. Klaar voor de marathon ben ik pas 16 april, als ik alle training af heb en als mijn lijf door het taperen aan het supercompenseren is. Maar in principe loopt alles precies zoals ik het wil. Eigenlijk heb ik in totaal maar één training overgeslagen, omdat ik moe was en hij net niet goed uitkwam, qua planning thuis.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 09:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je met deze belangrijkste duurloop nu het gevoel dat je er klaar voor bent?
Oe! Mooi spiegelnummer heb ik! 18381quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:54 schreef DeLuna het volgende:
https://www.supportervana(...)am-marathon-2023/nl/
Voor de nieuwsgierige Rotterdamloperts, vul je (achter)naam in en je kunt je startnummer bekijken
Dat komt het ook. Meestal valt op de dag zelf alles netjes op zijn plaats en verras je jezelf ineens.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee, ik zou nu geen marathon kunnen lopen. Klaar voor de marathon ben ik pas 16 april, als ik alle training af heb en als mijn lijf door het taperen aan het supercompenseren is. Maar in principe loopt alles precies zoals ik het wil. Eigenlijk heb ik in totaal maar één training overgeslagen, omdat ik moe was en hij net niet goed uitkwam, qua planning thuis.
En overigens zie ik deze duurloop niet als de belangrijkste hoor. Het belangrijkste is echt het opbouwen van alle kilometers door alle weken heen.
Ik heb wel vertrouwen dat het goed komt.
Tja, hangt ook wel van je startpunt af. Als je jong bent kun je ook wel zonder training een 10km lopen. Als je richting de 40 bent en al 20 jaar niet gesport hebt is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:30 schreef Pharkus het volgende:
7 weken is wel ambitieus als je geen conditie hebt. Leek me bijna garantie op een blessure.
Robben en Wennemars weer van de partij.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:54 schreef DeLuna het volgende:
https://www.supportervana(...)am-marathon-2023/nl/
Voor de nieuwsgierige Rotterdamloperts, vul je (achter)naam in en je kunt je startnummer bekijken
Wat is die tweede tijd na de schuine streep? Hun eerste marathon?quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Robben en Wennemars weer van de partij.
2:47:43/3:58 Wennemars (2021)
3:13:40/4:35 Robben (2022)
Nee, het gemiddelde tempo.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat is die tweede tijd na de schuine streep? Hun eerste marathon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |