quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]Zo, die is echt ontzettend mager geworden in de loodsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die begint aardig naast zijn schoenen te lopenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:02 schreef pingu66 het volgende:
Erik loopt een beetje door de loods te kwèkken. Krijgt steeds meer praatjes
Nou hij lacht er nog bij...meent het niet echt serieus, hoop ikquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
die begint aardig naast zijn schoenen te lopen
Die ziet er flink vertieft uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Ik vind Jappie echt een triest figuur worden, dat zuiphoofd...
Ja en iedere keer dat slappe excuus daarna dat je het niet meer weetquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:05 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Ik vind Jappie echt een triest figuur worden, dat zuiphoofd...
Is toch verschrikkelijk... en dat getrut met Wanda de hele dag...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:05 schreef puzziepie het volgende:
Met Jappie heb ik het ook helemaal gehad![]()
Als je niet eens meer weet wat voor onzin je uitkraamt dan ben je gewoon een slappe zak
Echt wel !! Erik ziet zichzelf al als BN-erquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
die begint aardig naast zijn schoenen te lopen
Slappe lul...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ziet er flink vertieft uit.
En het stelt helemaal niets voor, dat dronken zijn. Hij misdraagt zich niet, lokt niet uit, zoekt geen ruzie. Want dan zou het misschien nog spektakel opleveren voor de streamsquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en iedere keer dat slappe excuus daarna dat je het niet meer weet
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
goodmorning!
gaat judo nou wel 0f niet door?
Die voegt toch helemaal niks toe... lekker Wodka gaan lurken in Rusland..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:08 schreef Verida het volgende:
[..]
En het stelt helemaal niets voor, dat dronken zijn. Hij misdraagt zich niet, lokt niet uit, zoekt geen ruzie. Want dan zou het misschien nog spektakel opleveren voor de streams
Hij zuipt, zit, en brabbelt een beetje....
hij legt nu aan Sas uit wat hij gaat doenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:11 schreef HappyCharly het volgende:
goodmorning!
gaat judo nou wel 0f niet door?
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:19 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Jappie en zijn kater zijn ook aanwezig
alles wat met Erik te maken heeftquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat ook door , dankzij Erik
Wanda kreeg er hier gisteren van langs.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en iedere keer dat slappe excuus daarna dat je het niet meer weet
babygedoe voor rupiquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:36 schreef Frummelie het volgende:
Is er vanavond iets te doen in de loods omdat Babette op tijd wil eten?
Dat was niet de reden dat ze ervan langs kreegquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Wanda kreeg er hier gisteren van langs.
Maar ik vind het helemaal prima dat ze geen zin heeft in gesprekken met dronken Jap die alles toch weer kwijt is later.
ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
En toch vind ik dit toch leuker dan boksen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:48 schreef Harry het volgende:
JW tegen Babette: dus eigenlijk klets je heel veel, maar zeg je niets.
Dat songfestival muziek is een "grapje "van hem vertelde hij gister aan iemand, een gimmick noemde hij t Om een beetje te stangenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:46 schreef pingu66 het volgende:
Erik houdt van songfestival muziek en niet van die door geproduceerde shitzooi van tegenwoordig.
Laat GJ dat maar niet horen vindt hij vast homomuziek 😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |