Sommige herken ik wel , mijn schoondochter is Turkse en die zegt ook de , het , die in de verkeerde zinsvolgordequote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar komt dat stomme slechte Nederlands dan vandaan
of het verschrikkelijke neplachen van Martin danquote:Op zaterdag 11 februari 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik luister zelfs liever naar Esther dan naar het gebral van Isaac
Waarom moet ze dat doen?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Esther moet eens contact opnemen met het CBG en met instanties en verenigingen die gerelateerd zijn aan Nederlands-Indie.ipv
het tv programma verborgen verleden.
O.dat ze et vertelde dat ze zo graag iets wil weten over haar (voor) ouders en Nederlands Indië. De jappenkampen enzoquote:
Ja de oma van mijn zoon was Indo , ze heeft me heftige , verdrietige verhalen verteldquote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
O.dat ze et vertelde dat ze zo graag iets wil weten over haar (voor) ouders en Nederlands Indië. De jappenkampen enzo
Weg met dat mormelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Esther er doodongelukkig uitzien, misschien is het beter om haar naar huis te sturen zelf gaat ze toch niet.
Ze wilde toch wel weg in februari?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind Esther er doodongelukkig uitzien, misschien is het beter om haar naar huis te sturen zelf gaat ze toch niet.
Nóg niet....quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:24 schreef puzziepie het volgende:
Martin vraagt zich af of het publiek invloed heeft
Ik vermoed maar zo dat de finale een spel zal zjin tussen de overgebleven bewoners.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:31 schreef cinsan het volgende:
mss mag het publiek meestemmen voor de finale
Niet lang meer.. stopt voorgoed in maart.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
O janet is bij koffietijd geweest, wist niet eens dat dat nog bestond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |