jankenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat hij janken of wordt hij boos?
Hij laat het toequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat hij janken of wordt hij boos?
sinds hij zelf onder haar duim ging zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
Sinds wanneer heeft Jasper verantwoording af te leggen aan Wanda?
Ik heb ook allang geen medelijden meer met hemquote:
Dat is al heel lang zoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
Sinds wanneer heeft Jasper verantwoording af te leggen aan Wanda?
Ik ook niet , Jappie is een kneusjequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook allang geen medelijden meer met hem
lijkt wel of wanda hem een paar maanden geleden een love posion heeft gegeven ofzo...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:28 schreef Flow3r het volgende:
Loop nou voor de lol eens een keertje weg Jappie, dat kan ze helemaal niet handelen
wat ze van jappie heeft gepaktquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft in de gauwigheid maar even het glas wijn leeg gedronken
Echt he, ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:31 schreef puzziepie het volgende:
Net een getrouwd stel
[ afbeelding ]
het lijkt wel het school feestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:32 schreef puzziepie het volgende:
Dat afzeiken vind ik ook wel erg van die drie
Eens , ik vind dat echt heel smerigquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef Harry het volgende:
Dat bemoederen EN belachelijk maken van Jasper is wel tenenkrommend.
deed hij dat maar eensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het idee dat Jappie elk moment door het lint kan gaan
kan mirthe niet bij kenzi...veel rustiger daarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef greysbones het volgende:
wanda nu samen met Kenzi en Mirthe tegen Jappie zeggen dat hij teveel gedronken heeft
Kenzi als je maar niet naast me gaat kotsen(ze slaapt bij Mirthe) volgens mij heeft Kenzi zelf al eens lopen kotsen
Hem verwijten dat hij dronken is en niet meer mag drinken en zelf zijn glas leegdrinken. Wat een bitchquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:30 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft in de gauwigheid maar even het glas wijn leeg gedronken
Ik vind dit wel heel erg nasty van die driequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt wel het school feest
kijk mijn vriendje eens dronken zijn
hij doet zo stom
vinden jullie ook niet
ik zou het toffer vinden als hij even wat ballen kweekt en voor zichzelf opkomt en gewoon wegloopt..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het idee dat Jappie elk moment door het lint kan gaan
Heel smerig en erg onvolwassen...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef Harry het volgende:
Dat bemoederen EN belachelijk maken van Jasper is wel tenenkrommend.
ze zijn alle 3 meerdere malen dronken geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg nasty van die drie
En zit nu zelf alweer met een fles bier aan de lip (Wanda dus)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hem verwijten dat hij dronken is en niet meer mag drinken en zelf zijn glas leegdrinken. Wat een bitch
Wel vergelijkbaar met personen die van wat Erik zegt en doet onophoudelijk in het belachelijke trekken.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens , ik vind dat echt heel smerig
Was haar eigen glas....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hem verwijten dat hij dronken is en niet meer mag drinken en zelf zijn glas leegdrinken. Wat een bitch
Jappie is stapelverliefd op Wanda en gaat zelfs 24/7 met haar omquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:27 schreef Harry het volgende:
Fittie: Wanda en Jasper.
Wanda: jij bent gewoon dronken Jappie. Laat mij met rust.
Jasper: kom op!
Wanda: het komt ergens vandaan.
Erik maakt zelf ook mensen belachelijk , en erger somsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Wel vergelijkbaar met personen die van wat Erik zegt en doet onophoudelijk in het belachelijke trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |