Dat bedoel ik met haar! zo typerend......ze is een stokerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:30 schreef greysbones het volgende:
Zoe
ik was net met Jeff in gesprek
maar die had allemaal complottheorieėn
![]()
![]()
kind begon er zelf over![]()
mag ik radenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
Nog 11 bier in de koelkast? Zullen we wat verstoppen?
Daar zitten ze wel graag als ze gedronken hebben.. Wanda heeft er laatst uren gezeten met Jasper toen ze allebei erg dronken waren..quote:
Magquote:
Het maakt 'm allemaal niets uitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:35 schreef puzziepie het volgende:
JW heeft zoveel tieten gezien in zijn leven
Ik gok Thaise tietjes, met nadruk tietjesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:35 schreef puzziepie het volgende:
JW heeft zoveel tieten gezien in zijn leven
niet haar paperclipquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Wendy heeft de liefde van haar leven gevonden. De droger.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Wendy heeft de liefde van haar leven gevonden. De droger.
Yepquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:36 schreef puzziepie het volgende:
Met Esther wordt er geen bed gedeeld maar Babbel ziet hij wel zitten
Kan hij niet aan zegt zequote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:36 schreef puzziepie het volgende:
Maar Babette zegt even later dat dat de oplossing niet isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:37 schreef D. het volgende:
Babette gaat bij JW in bed liggen zodat Esther van JW kan afkicken
jaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef engine het volgende:
Babbel ziet er echt heel lelijk uit in de close up die de camera nu heeft.
Kan mij daar dan ook wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:36 schreef puzziepie het volgende:
Nee, Esther gaat wraak nemen danquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Babette zegt even later dat dat de oplossing niet is
Vraagt ie dat aan Esther en Janet?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:35 schreef Deisyy het volgende:
JW: Ik heb gehoord dat als 1 van jullie een tiet laten ze we een kwartier langer muziek krijgen
Dat rijmde op JW's: Het is wat het isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Sperma is dikker dan pis
ok dan
Van dat soort uitspraken van haar knap ik helemaal afquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Sperma is dikker dan pis
ok dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |