Ja dat zit er dik in..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Als Mirthe Wanda of Kenzi wint
lig ik er uit
De loods doet rare dingen met een mensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag uiteraard..
maar vind het zo wonderlijk dat sas daar niet op afknapt... als ze meer op 'stoere mannen' valt..
en bern ondertussen het liedje staat uit te beelden..
Wel erg jammer eigenlijk, denk dat wel een leuke aardig gozer is..maar wie weet komt die nog meer tot leven als de groep kleiner is?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ima mag van mij ook wel weg.. die zie of hoor je de hele dag niet en als hij dan eens een keer te zien is zegt hij niets
duidelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
De loods doet rare dingen met een mens
ik vind het een open gesprekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:02 schreef engine het volgende:
Hier gaat Jeff wel goed op. Complimentjes van Zoë dat hij van water wijn kan maken.
Ik denk eerder dat Imi heel verlegen is. Vond hem vanmiddag leuk met de jongens in de keukenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wel erg jammer eigenlijk, denk dat wel een leuke aardig gozer is..maar wie weet komt die nog meer tot leven als de groep kleiner is?
Vind Zoë een hoop onzin zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het een open gesprek
Waarin jeff echt wel rake dingen zegt
en vraagt waarom ze mensen als winnaar ziet
Mirthe zei gisteren ook zoiets over haar relatie met Kenzy.quote:
Daar is die wel op zijn plek samen met Rupi.. Ook wel mooi toen Jeff en Isaac aan t koken warenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Imi heel verlegen is. Vond hem vanmiddag leuk met de jongens in de keuken
En die mag ik onzin vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoezo is het onzin, dat is haar mening en gevoel?
nee hij weet zeker dat hij dit wint..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef Loveable het volgende:
Jeff wil een keer mee doen aan ER, want hij denkt dat ie dat wel kan winnen
Waarom vind je dat onzin?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Zoë haar terechte winnaars zijn Jeff, Isaac, Marciano en GJ. Ja dat vind ik onzin.
Als ze Wanda had gezegd, was het goed geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Zoë haar terechte winnaars zijn Jeff, Isaac, Marciano en GJ. Ja dat vind ik onzin.
En maar granaten staat te vangenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag uiteraard..
maar vind het zo wonderlijk dat sas daar niet op afknapt... als ze meer op 'stoere mannen' valt..
en bern ondertussen het liedje staat uit te beelden..
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee hij weet zeker dat hij dit wint..
Nou als die mee doet ga ik zeker weten kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee hij weet zeker dat hij dit wint..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |