Gezelligquote:
Snap ik ook echt niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef puzziepie het volgende:
Goed punt: waarom wordt er niet op Sas en Bern gestemd
Feestjes vindt ie geen (basket}bal aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
Erik gaat maar eens een balletje werpen buiten..
Klopt denk ik ook welquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:59 schreef puzziepie het volgende:
Als Mirthe Kenzi of Wanda wint ligt Jeff eruit
Dat wisselt idd nogal eensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff zegt dat ook wel eens
dat hij Zoe als zusje ziet en hoopt dat ze ver komt
(een andere keer zegt hij het tegenovergestelde![]()
)
lekker mannelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe Bern danst vind ik zo'n afknapper...
Hoe ie praat ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Hij houdt er niet zo van, is hem te drukquote:
Ik zou echt de dansvloer/ zaal uitgaan als mijn man er zo zou staanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ima mag van mij ook wel weg.. die zie of hoor je de hele dag niet en als hij dan eens een keer te zien is zegt hij nietsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik vind dat ze wel iets veranderd is in positieve zin.. Heb liever een Bern JW of Esther weg gaat of Ima en Sas
Mag uiteraard..quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag uiteraard..
maar vind het zo wonderlijk dat sas daar niet op afknapt... als ze meer op 'stoere mannen' valt..
en bern ondertussen het liedje staat uit te beelden..
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou echt de dansvloer/ zaal uitgaan als mijn man er zo zou staan
En meningquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe ie praat ook
En dat suffe hoofd natuurlijk
En zijn gebrek aan kennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |