Ja dat zit er dik in..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Als Mirthe Wanda of Kenzi wint
lig ik er uit
De loods doet rare dingen met een mensquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag uiteraard..
maar vind het zo wonderlijk dat sas daar niet op afknapt... als ze meer op 'stoere mannen' valt..
en bern ondertussen het liedje staat uit te beelden..
Wel erg jammer eigenlijk, denk dat wel een leuke aardig gozer is..maar wie weet komt die nog meer tot leven als de groep kleiner is?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ima mag van mij ook wel weg.. die zie of hoor je de hele dag niet en als hij dan eens een keer te zien is zegt hij niets
duidelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
De loods doet rare dingen met een mens
ik vind het een open gesprekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:02 schreef engine het volgende:
Hier gaat Jeff wel goed op. Complimentjes van Zoë dat hij van water wijn kan maken.
Ik denk eerder dat Imi heel verlegen is. Vond hem vanmiddag leuk met de jongens in de keukenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wel erg jammer eigenlijk, denk dat wel een leuke aardig gozer is..maar wie weet komt die nog meer tot leven als de groep kleiner is?
Vind Zoë een hoop onzin zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het een open gesprek
Waarin jeff echt wel rake dingen zegt
en vraagt waarom ze mensen als winnaar ziet
Mirthe zei gisteren ook zoiets over haar relatie met Kenzy.quote:
Daar is die wel op zijn plek samen met Rupi.. Ook wel mooi toen Jeff en Isaac aan t koken warenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Imi heel verlegen is. Vond hem vanmiddag leuk met de jongens in de keuken
En die mag ik onzin vinden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoezo is het onzin, dat is haar mening en gevoel?
nee hij weet zeker dat hij dit wint..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef Loveable het volgende:
Jeff wil een keer mee doen aan ER, want hij denkt dat ie dat wel kan winnen
Waarom vind je dat onzin?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Zoë haar terechte winnaars zijn Jeff, Isaac, Marciano en GJ. Ja dat vind ik onzin.
Als ze Wanda had gezegd, was het goed geweestquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Zoë haar terechte winnaars zijn Jeff, Isaac, Marciano en GJ. Ja dat vind ik onzin.
En maar granaten staat te vangenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag uiteraard..
maar vind het zo wonderlijk dat sas daar niet op afknapt... als ze meer op 'stoere mannen' valt..
en bern ondertussen het liedje staat uit te beelden..
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee hij weet zeker dat hij dit wint..
Nou als die mee doet ga ik zeker weten kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De meest fanatieke mensen liggen er vaak snel uitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij is zijn roeping misgelopenquote:
Het woordje terechte winnaars. Ze ziet dus alleen vier mannen als terecht toekomstig winnaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom vind je dat onzin?
Ik zie Isaac en Marciano ook nog wel winnen
leuk verzonnen hoor D.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:57 schreef D. het volgende:
Al 7 deelnemers
JAA / [WINACTIE] Voorspel de JAA top 10, en de winnaar!
Zal ik dat anders gewoon zelf even blijven bepalen?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze Wanda had gezegd, was het goed geweest
Nah.. vind dat hij nare trekjes heeft. Hij is erg gierig en dat hebben we eerder al kunnen zien toen hij niet wilde delen toen anderen helemaal geen eten meer hadden. Zelf kan zijn bord niet vol genoeg liggen en hij schept ook altijd meer op dan iemand anders. Zo komt hij nooit voor zijn mening uit en lult maar wat met de anderen mee en zal ook nooit het voortouw nemen en altijd afwachtend zijn. Verder doet hij nooit iets uit zichzelf in de loods.. nou ja behalve dan een pubquiz maken en iets op een Jip en Janneke manier iets presenteren.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wel erg jammer eigenlijk, denk dat wel een leuke aardig gozer is..maar wie weet komt die nog meer tot leven als de groep kleiner is?
Dat mag zij vinden toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het woordje terechte winnaars. Ze ziet dus alleen vier mannen als terecht toekomstig winnaar.
Zoë zegt ook wel rake dingen vind ik.. leuk gesprek hebben zequote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het een open gesprek
Waarin jeff echt wel rake dingen zegt
en vraagt waarom ze mensen als winnaar ziet
En dan mag ik dat onzin vinden toch?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is zijn roeping misgelopen
Mimi speler
Hakim van sesamstraat
Ik vind dat ze het aardig goed zietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
En dan mag ik dat onzin vinden toch?
Echt wtf
Ik ook al niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor hem zingen, ik durf niet te kijken
Dat zeggen er meerdere daar.. nou dat gaat em echt niet worden. Er heeft nog nooit iemand uit zo’n reality programma meegedaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:07 schreef Loveable het volgende:
Jeff wil een keer mee doen aan ER, want hij denkt dat ie dat wel kan winnen
tegenwoordig zijn het bijna allemaal semi bekende nederlandersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zeggen er meerdere daar.. nou dat gaat em echt niet worden. Er heeft nog nooit iemand uit zo’n reality programma meegedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |