Ze masseerde zn bovenbenen eerder vanmiddag .... misschien kwam ze iets te close ?!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is er iets gebeurd tussen die twee dan?
Ik dacht meer in de zin van ruzie , gelukkig dan maarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze masseerde zn bovenbenen eerder vanmiddag .... misschien kwam ze iets te close ?!
Nee Wendy was als voorbeeld omdat ze toevallig de keuken in kwam. Isaac zit zo de hele dag alles en iedereen in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is er iets gebeurd tussen die twee dan?
Hier ook ...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, Vegatarisch eten vandaag daar
Te close bij watquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze masseerde zn bovenbenen eerder vanmiddag .... misschien kwam ze iets te close ?!
Dat doet hij al bijna een half jaarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Wendy was als voorbeeld omdat ze toevallig de keuken in kwam. Isaac zit zo de hele dag alles en iedereen in de gaten te houden.
Weet ikquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doet hij al bijna een half jaar![]()
WIe, wanneer?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:13 schreef schizolientje het volgende:
volgens mij hebben ze haar afwasmiddel laten drinken, is heel slecht voor je slokdarm, zijn geen grapjes
Vast geen hele flesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:13 schreef schizolientje het volgende:
volgens mij hebben ze haar afwasmiddel laten drinken, is heel slecht voor je slokdarm, zijn geen grapjes
Zoe, maar ik heb geen idee te hoe of te wat.quote:
O lekker dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe, maar ik heb geen idee te hoe of te wat.
Het leek net of er limonade inzat.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe, maar ik heb geen idee te hoe of te wat.
Thanks, dan zal ze het wel overlevenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het leek net of er limonade inzat.
Zelfde kleur.
Ze zaten er op te wachten totdat iemand er in trapte.
Zoe pakte het flesje en nam een slok en spuugde het uit.
De rest lag in een deuk.
Dat was een prank.
Eerst dachten ze dat Wendy er in zou trappen.
Niks gevaarlijks en niks engs.
Dit iddquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het leek net of er limonade inzat.
Zelfde kleur.
Ze zaten er op te wachten totdat iemand er in trapte.
Zoe pakte het flesje en nam een slok en spuugde het uit.
De rest lag in een deuk.
Dat was een prank.
Eerst dachten ze dat Wendy er in zou trappen.
Niks gevaarlijks en niks engs.
Inderdaad, ze hebben elkaar blijkbaar beter leren kennen tijdens de DJ boothquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Leuk dat Imi met Jeff en Kim in de keuken helpt. Je ziet hem niet vaak zonder Ruppie
Hij is ook heel enthousiast en ze hebben lol. Zo zien we weer een andere Imiquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben elkaar blijkbaar beter leren kennen tijdens de DJ booth
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vreselijk slecht in beeld gebracht, maar zie al die gluiperds lachen ...![]()
[ afbeelding ]
Zoe wordt in de maling genomen - 10 februari 2023.Heb je ook filmpje dat Es en JW hand en hand lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪
Dat is inderdaad leuk om te zien, goed dat Ima dit doet. Zelf moet ik wel lachen om zijn 'lach', ik vind het wel knap dat de anderen er niet om moeten lachenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is ook heel enthousiast en ze hebben lol. Zo zien we weer een andere Imi![]()
Allen dat lachje gggkkk gggkkk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |