Ik bedoel dat ze de vrijmibo 's avonds doenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord
Ah zoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze de vrijmibo 's avonds doen
Ja wat hij zaterdag zei durft hij nu niet op dezelfde manier in de podcast te zeggen. Laf dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat Jeff niet het lef had om het in Bern zijn gezicht te zeggen, over de podcast. En trouwens tijdens de vele momenten dat Jeff op oorlogspad is, zegt hij het tegen iedereen in de loods die het maar horen wil.
Eigenlijk is Zoe je vervelende zusje die je toch wel erg graag ziet en waar je vreselijk om moet lachenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:11 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Yep, en iedereen in de keuken ging helemaal stuk
We zien dr straks wel bellen blazen danquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:13 schreef schizolientje het volgende:
volgens mij hebben ze haar afwasmiddel laten drinken, is heel slecht voor je slokdarm, zijn geen grapjes
die bewaakt die frituur gelijk een pitbulquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:23 schreef Kakadylo het volgende:
Er is ook werkelijk niemand die bij die frituur in de buurt durft te komen want KimD hakt meteen je hard eraf
![]()
dat is dan nog het minst erg, maar slijmvlies van slokdarm en maag kunnen dit niet echt aanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
We zien dr straks wel bellen blazen dan
Wat zijn dat voor balletjes?quote:
Dat dus .....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Dan is DGK 4 weken bezig. Kun je hem niet aandoen
Die frietpan is voor KimD wat dat krijtje was voor Djediquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
die bewaakt die frituur gelijk een pitbul
Falafelquote:
Is er iets gebeurd tussen die twee dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:25 schreef engine het volgende:
Die ogen van Isaac weer. Zodra Wendy binnenkomt kijkt hij op. Koelkast deur open, Isaac kijkt en volgt.
De hele dag schieten die ogen alle kanten op.
Thnx, Vegatarisch eten vandaag daarquote:
Ja, lijkt mij ook niet heel verstandig, misschien zelf wel gele kaart waardig ....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:13 schreef schizolientje het volgende:
volgens mij hebben ze haar afwasmiddel laten drinken, is heel slecht voor je slokdarm, zijn geen grapjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |