Ik zie niet alles, heb ook nog een eigen leven. Ik reageer op wat ik net gezien heb en jou opmerking dat Jeff te laf is om het in het gezicht van Bern te zeggen, wat hij dus WEL heeft gedaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
Hele anderen woorden dan die hij zaterdag zei als je het mij vraagt.
Sudderendquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Weinig gebeurt lees ik zo. Beetje sukkelend de dag door.
Esther ziet er erg ziek uit. Maak mij zorgen om die vrouw.quote:
Zien we andersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie niet alles, heb ook nog een eigen leven. Ik reageer op wat ik net gezien heb en jou opmerking dat Jeff te laf is om het in het gezicht van Bern te zeggen, wat hij dus WEL heeft gedaan.
@DGK_Tegengas Kan jij een filmpje maken, van de podcast van Bern met Jeff, waarin Jeff tegen Bern zegt, dat hij wel weet hoe Jeff denkt over het theater?quote:
En de opnames van een dag lang mopperen op Kutfeestjes ook graag!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
@:DGK_Tegengas Kan jij een filmpje maken, van de podcast van Bern met Jeff, waarin Jeff tegen Bern zegt, dat hij wel weet hoe Jeff denkt over het theater?
Dan is DGK 4 weken bezig. Kun je hem niet aandoenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:47 schreef Harry het volgende:
[..]
En de opnames van een dag lang mopperen op Kutfeestjes ook graag!
Het ging toch om de woorden van net? Maar goed, die filmpjes zijn er genoeg en worden ook gepost door DGK.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:47 schreef Harry het volgende:
[..]
En de opnames van een dag lang mopperen op Kutfeestjes ook graag!
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan is DGK 4 weken bezig. Kun je hem niet aandoen
Boven op de kussens.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda vandaag al in beeld geweest of is ze weer verstopt ergens met Jappie?
Nee het ging om het verschil tussen de woorden van net en die van zaterdag.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het ging toch om de woorden van net? Maar goed, die filmpjes zijn er genoeg en worden ook gepost door DGK.
Wanda was vanmiddag nog in de keuken bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda vandaag al in beeld geweest of is ze weer verstopt ergens met Jappie?
Nee, jij zei dat Jeff niet het lef had om het in Bern zijn gezicht te zeggen, over de podcast. En trouwens tijdens de vele momenten dat Jeff op oorlogspad is, zegt hij het tegen iedereen in de loods die het maar horen wil.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nee het ging om het verschil tussen de woorden van net en die van zaterdag.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanda was vanmiddag nog in de keuken bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |