Soort van Babyshower voor Rupi. ( donor vader van een kind wat een dezer dagen geboren moet worden)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:06 schreef Charmian het volgende:
is er soms weer iemand binnenkort jarig? er wordt weer geknutsld
Ja, dat doet hij iedere keer weer goed, ik ben blij met zo'n deelnemer ....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff krijgt het weer voor elkaar om een mooi gesprek te voeren voor de podcast
Hij stelt goede vragen en is oprecht geïnteresseerd in de gene waar hij het gesprek mee voert. Je ziet dan ook een heel andere (serieuze Jeff)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij iedere keer weer goed, ik ben blij met zo'n deelnemer ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je hebt iets om handen en tegelijk kan het je speltechnisch ook veel voordeel brengen want mensen leggen zich bloot bij jouquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij stelt goede vragen en is oprecht geïnteresseerd in de gene waar hij het gesprek mee voert. Je ziet dan ook een heel andere (serieuze Jeff)
Bij iedereen, want iedereen kan de podcast luisterenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt iets om handen en tegelijk kan het je speltechnisch ook veel voordeel brengen want mensen leggen zich bloot bij jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De geïnterviewde stort zijn/haar hart bij jou uit waardoor (on)bewust een individuele band ontstaatquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bij iedereen, want iedereen kan de podcast luisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff snapt er helemaal niets van - 9 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sasha, maar ook Erik, Jeffrey, Wendy en JW worden bij de 'slimmerikken' aardig overschat.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat Sasha veel wist maar het viel me gisteren met die quiz ook heel erg tegen.
Deze stemmingmakerij slaat nergens op, dus doe maar niet.quote:
Jeff komt altijd terug op zijn woorden. Noemt het eerst een kinderfeestje en later vindt hij het tóch wel leuk. Er moet wat te zeiken blijven nietwaar?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff tegen Bern over de flashmob.
Jeff: "Ik kwam als laatste binnen dus had net als jij ook wel een beetje het overzicht. En ik dacht eerst, 'Jezus wat een theater', je weet een beetje hoe ik er in sta."
Bern: "Haha ja!"
Jeff: "Maar ja dan gaan we en dan .. het zag er echt heel dik uit. Echt gruwelijk en ook de opzet ernaar toe, enne, toen Rupi begon werd het wel een beetje te gek"
Goh,andersom mag het wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze stemmingmakerij slaat nergens op, dus doe maar niet.
ik moet jef ook niet hebben op basis van hoe hij is in de loods , maar daarvoor haat ik hem niet , buiten is hij mss totaal andersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze stemmingmakerij slaat nergens op, dus doe maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |