quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:24 schreef espri het volgende:
Martin ligt er als lijk naast onder een dekentje.
Avondtuur.quote:
quote:
Klaarblijkelijk ja.quote:
nee, alleen als hij corvee heeft dan staat hij een dag af te wassen. verder niets iets van toevoegde waardequote:
Hoho.. wat dacht je van die geweldige talkshow elke woensdagavond.. en of hij wat toevoegd.. nou ja dat is wat hij denkt danquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, alleen als hij corvee heeft dan staat hij een dag af te wassen. verder niets iets van toevoegde waarde
Nadir is er ook wel eentje waarbij ik het jammer vind want een leuke jongen maar heeft nooit echt kunnen aarden daar. Vertoonde op een gegeven moment raar gedrag waardoor je er niets meer mee kon aanvangen terwijl 'van de goede kant'.quote:
Klopt, had ook wel meer willen zien. In begin was het wel leuk met hem.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nadir is er ook wel eentje waarbij ik het jammer vind want een leuke jongen maar heeft nooit echt kunnen aarden daar. Vertoonde op een gegeven moment raar gedrag waardoor je er niets meer mee kon aanvangen terwijl 'van de goede kant'.
Ze hebben er voor het masseren even een bankje geplaatst.quote:
Een dagtaak voor Rupi kortomquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
Rupert heeft het over geklaarde boter te drinken om te ontgiften
Ik mag hopen dat zij ook hard uitgelachen werdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:08 schreef Was-beer het volgende:
Sasha die Bern een soort van uitlacht omdat hij niet goed is met landen en dan vervolgens zelf zegt dat Barcelona de hoofdstad is van Spanje
nee, want bern nam het aan als waarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat zij ook hard uitgelachen werd
Bern had niks doorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat zij ook hard uitgelachen werd
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik ga kijken hoe het gras groeit
hij doet me soms aan mijn teamleider denkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Nu ik hem hoor praten snap ik Sasha wel dat ze hem uit lacht, wat praat hij weer eng
Podcast met Bern.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik ga kijken hoe het gras groeit
er is net heiligschennis gepleegd sjoef: barcelona de hoofdstad van spanjequote:
Ik dacht echt dat Sasha veel wist maar het viel me gisteren met die quiz ook heel erg tegen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:08 schreef Was-beer het volgende:
Sasha die Bern een soort van uitlacht omdat hij niet goed is met landen en dan vervolgens zelf zegt dat Barcelona de hoofdstad is van Spanje
Lekker toch.. mogen ze bij mij ook wel doenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:13 schreef Charmian het volgende:
isaac wordt door 3 man/vrouw gemasseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |