Ze hebben er voor het masseren even een bankje geplaatst.quote:
Een dagtaak voor Rupi kortomquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
Rupert heeft het over geklaarde boter te drinken om te ontgiften
Ik mag hopen dat zij ook hard uitgelachen werdquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:08 schreef Was-beer het volgende:
Sasha die Bern een soort van uitlacht omdat hij niet goed is met landen en dan vervolgens zelf zegt dat Barcelona de hoofdstad is van Spanje
nee, want bern nam het aan als waarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat zij ook hard uitgelachen werd
Bern had niks doorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat zij ook hard uitgelachen werd
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik ga kijken hoe het gras groeit
hij doet me soms aan mijn teamleider denkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Nu ik hem hoor praten snap ik Sasha wel dat ze hem uit lacht, wat praat hij weer eng
Podcast met Bern.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik ga kijken hoe het gras groeit
er is net heiligschennis gepleegd sjoef: barcelona de hoofdstad van spanjequote:
Ik dacht echt dat Sasha veel wist maar het viel me gisteren met die quiz ook heel erg tegen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:08 schreef Was-beer het volgende:
Sasha die Bern een soort van uitlacht omdat hij niet goed is met landen en dan vervolgens zelf zegt dat Barcelona de hoofdstad is van Spanje
Lekker toch.. mogen ze bij mij ook wel doenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:13 schreef Charmian het volgende:
isaac wordt door 3 man/vrouw gemasseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |