quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ze kan dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
En als Sas Martin eens beetje port zie ik die ook wel flippen
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Thnx...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
Nog steeds een grove schande dat JW is mogen blijven zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het mooie was dat ze nog mee weg te komen ook.
De billentikker.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nog steeds een grove schande dat JW is mogen blijven zitten
![]()
Valentijn Charmain.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:06 schreef Charmian het volgende:
is er soms weer iemand binnenkort jarig? er wordt weer geknutsld
ik denk dat zowel eva als esther daar te schijterig voor zijn, zuigen kunnen ze dan weer wel dan blijf je buiten schot quaquote:
ow jaquote:
Nu denk ik aan een zuigende Esther.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat zowel eva als esther daar te schijterig voor zijn, zuigen kunnen ze dan weer wel dan blijf je buiten schot qua
Precies dat. Ze kan het bloed onder je nagels vandaan halen maar ze zal zelf nooit aggressief worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat zowel eva als esther daar te schijterig voor zijn, zuigen kunnen ze dan weer wel dan blijf je buiten schot qua
Misschien ideetje voor Martin. Twee problemen opgelost.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu denk ik aan een zuigende Esther.
ach nou ja, zolang je het niet voor je zietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu denk ik aan een zuigende Esther.
Moet bij haar altijd terugdenken aan dat moment met die bril waarna ze gelijk (terecht!) de hele groep tegen zich kreegquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:12 schreef engine het volgende:
[..]
Precies dat. Ze kan het bloed onder je nagels vandaan halen maar ze zal zelf nooit aggressief worden.
Dat ben ik aan het vermijden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ach nou ja, zolang je het niet voor je ziet
Haha ja dat was geniaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet bij haar altijd terugdenken aan dat moment met die bril waarna ze gelijk de hele groep tegen zich kreeg
toe nou, je kan hetquote:
Je weet gewoon dat ze dat in haar compilatie gaan uitzendenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |