Zei Sashaquote:
Je gaat haar, net als anderen die nu weg zijn, niet missen. Ze is nog amper op streamquote:
Dat geldt voor iedereen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je gaat haar, net als anderen die nu weg zijn, niet missen. Ze is nog amper op stream
Gevonden, ze lopen echt hand in hand ....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:48 schreef Loveable het volgende:
Stream weet ik niet, tijdstip 11:56
@:pingu66 zag het, dus zij weet het vast wel welke stream
Apart toch..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gevonden, ze lopen echt hand in hand ....
Je ziet gewoon twee mensen die smoorverliefd zijn en niet van elkaar kunnen afblijvenquote:
Daar ben ik ook niet bang voorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je gaat haar, net als anderen die nu weg zijn, niet missen. Ze is nog amper op stream
Ik hoorde ze net miepen over weinig drank, is dat al opgelost?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Voorbereiding voor de vrijmibo
Geen ideequote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:21 schreef patat het volgende:
[..]
Ik hoorde ze net miepen over weinig drank, is dat al opgelost?
Niks mis mee iddquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eten ziet er wel goed uit vandaag, keukenbrigade heeft zijn best gedaan .......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Ik word dat inhalige gedrag van Erik eigenlijk wel spuugzat...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik wordt aangesproken door Kenzy, dat hij al voor de 2de keer patat neemt en er zijn mensen die nog niets gehad hebben
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Esther en Jan-Willem hand in hand - 10 februari 2023.Waar komt dit nou ineens vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[ afbeelding ]
Esther en Jan-Willem hand in hand - 10 februari 2023.Oh shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Esther en Jan-Willem hand in hand - 10 februari 2023.Dit is het begin, nog een stelletje erbij straks hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I have a therapist, her name is music. ♪
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |