Als je een tijdstip en stream hebt ga ik zoeken .....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:43 schreef Loveable het volgende:
Heb je ook filmpje dat Es en JW hand en hand lopen?
En uiteindelijk stemt iemand hem weg terwijl ie op een lullige stip staat en niets in te brengen heeftquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nee Wendy was als voorbeeld omdat ze toevallig de keuken in kwam. Isaac zit zo de hele dag alles en iedereen in de gaten te houden.
Ik kan niet wachten. Liefst nog voor de falafel geserveerd wordt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En uiteindelijk stemt iemand hem weg terwijl ie op een lullige stip staat en niets in te brengen heeft
Stream weet ik niet, tijdstip 11:56quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als je een tijdstip en stream hebt ga ik zoeken .....
Ik vind het altijd leuk om te zien, kokende mensen en vooral als ze ook nog een beetje lol makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim en Jeff knuffelen deel 2 - 9 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Had twee streams, ga straks even zoeken voor je ....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:48 schreef Loveable het volgende:
Stream weet ik niet, tijdstip 11:56
@:pingu66 zag het, dus zij weet het vast wel welke stream
Top dankjewelquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had twee streams, ga straks even zoeken voor je ....
Wordt niet echt lol gemaakt, maar ze lijken wel op elkaar ingespeeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om te zien, kokende mensen en vooral als ze ook nog een beetje lol maken
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vreselijk slecht in beeld gebracht, maar zie al die gluiperds lachen ...![]()
[ afbeelding ]
Zoe wordt in de maling genomen - 10 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ja, ik ook, deze is nog van gisteravond .....quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het altijd leuk om te zien, kokende mensen en vooral als ze ook nog een beetje lol maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik hoorde vanmiddag dat ze overweegt te gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb geduld, nog voor September is ze weg.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kim en Jeff knuffelen deel 1 - 9 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Kim en Jeff knuffelen deel 2 - 9 februari 2023.ik vind haar zo niet leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zagen wel meer het ,stream weet ik echt niet daar let ik eigenlijk nooit opquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Stream weet ik niet, tijdstip 11:56
@:pingu66 zag het, dus zij weet het vast wel welke stream
Oh haha, maakt niet uitquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er zagen wel meer het ,stream weet ik echt niet daar let ik eigenlijk nooit op
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat ze overweegt te gaan
Dat hebben ze onderhand allemaal al eens gezegd.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag dat ze overweegt te gaan
Klopt, maar dit was serieus zei Sashaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben ze onderhand allemaal al eens gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |