Het is ook weer wat laat om echt wat anders te gaan doen, dus waarschijnlijk blijf ik er gewoon bij tot ik ga tukkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook wel een beetje gezien.
+1quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:05 schreef Momo het volgende:
Ik doe vandaag tot Mengoni. Zaterdag sowieso tot het einde
JAquote:
@Mani89quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:09 schreef Greys het volgende:
Ik voel me elke keer Mani als ik MengoniGOD roep
Nou als hij maar niet wint want die apen mogen niet mee op podium tijdens ESFquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:09 schreef Em31 het volgende:
Mr. Rain werd trouwens in Italië bijna evenveel gestreamd als Marco Mengoni zijn nummer na 1 dag
MIESTAREEJquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:09 schreef Em31 het volgende:
Mr. Rain werd trouwens in Italië bijna evenveel gestreamd als Marco Mengoni zijn nummer na 1 dag
Ik wil hem weleens in het rood zien. No particular reason.quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:10 schreef GeorgeM het volgende:
De kleding is een stuk beter dan gisteren.
Hopelijk heeft Marco dat motorpak niet meer aan.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:08 schreef Momo het volgende:
Mormels slapen deze week op school tijdens de les
Nou nou nou Momoquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou als hij maar niet wint want die apen mogen niet mee op podium tijdens ESF
Verpakt als valentijn bonbon?quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil hem weleens in het rood zien. No particular reason.
Cee noemde hem op Twitter per ongeluk Mario en ik later per ongeluk Mendoni dus voor ons is ie nu Mario Mendoni.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet er gewoon hardop om lachenquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb niet het idee dat @:Momo een groot kindervriend is
Ze noemt ze nog net geen monsters.quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb niet het idee dat @:Momo een groot kindervriend is
Nou.. .quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze noemt ze nog net geen monsters.
Z'n bankrekening zeker, golddiggert.quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |