It's always sunny in Philadelphiaquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:35 schreef golfer het volgende:
Wij zijn en beetje door de leuke series heen.
Wie heeft er nog een paar absolute aanraders voor ons?
Zo te zien een comedy. Niks voor ons.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
It's always sunny in Philadelphia
quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo te zien een comedy. Niks voor ons.
Bosch blijven proberen, the Boys, the Nightmanager (john le Carre), the Looming tower, eerste seizoen van Jack Ryan is nog wel goed.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:35 schreef golfer het volgende:
Wij zijn en beetje door de leuke series heen.
Wie heeft er nog een paar absolute aanraders voor ons?
Night manager gezien. Jack Ryan kwamen we niet in. Bosch vonden we niks.Ik ga even lezen waar the Looming tower over gaat.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:29 schreef NoCigar het volgende:
Bosch blijven proberen, the Boys, the Nightmanager (john le Carre), the Looming tower, eerste seizoen van Jack Ryan is nog wel goed.
Heb je Zero Dark Thirty gezien? Het roodharige hoofdpersonage uit die film en de roodharige uit deze serie zijn op dezelfde persoon gebaseerd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:41 schreef golfer het volgende:
The Looming Tower gaan we er op zetten.
Nee, niet gezien.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef NoCigar het volgende:
Heb je Zero Dark Thirty gezien? Het roodharige hoofdpersonage uit die film en de roodharige uit deze serie zijn op dezelfde persoon gebaseerd.
Zal wel door een andere maatschappij opgepikt worden, is een hele grote publiekstrekker. Gisteren de eerste aflevering gekeken van Clarkson's Farm, blijft leuk.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 06:01 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik las dat Clarkson ontslagen is door Amazon.
Er komt als het goed is nog wel een derde seizoen van Clarkson's Farm (dit zal contractueel al vastgelegd zijn), maar The Grand Tour lijkt hiermee einde verhaal te zijn...
Je mag ook niks zeggen over die heks Megan Markle. Gevaarlijke vrouw en een hoop mensen tuinen er nog in ook…..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 06:01 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik las dat Clarkson ontslagen is door Amazon.
Er komt als het goed is nog wel een derde seizoen van Clarkson's Farm (dit zal contractueel al vastgelegd zijn), maar The Grand Tour lijkt hiermee einde verhaal te zijn...
Erg leuke film inderdaad, deel 2 is ook een aanrader. Ik las dat ze bezig zijn met deel 3quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:35 schreef Managarm het volgende:
Leuke film gezien gisteren: Knives Out.
Knives Out (2019) - Reference View - IMDb
Ha, ik wist niet dat er een deel 2 was..bedankt!quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Erg leuke film inderdaad, deel 2 is ook een aanrader. Ik las dat ze bezig zijn met deel 3
Die eerste film staat ongeveer overal, ook op HBO, Ziggo, KPN, maar bij Prime zie ik hem niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
...die staan toch ook op Netflix en niet op Amazon?
Dit heb ik gewoon helemaal gemist. Vanavond meteen even kijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:52 schreef KillerBee4ever het volgende:
Tweede seizoen van Clarkson's Farm staat er nu op
In Portugal wel op Prime, de tweede niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die eerste film staat ongeveer overal, ook op HBO, Ziggo, KPN, maar bij Prime zie ik hem niet.
Ik ben nu de laatste aflevering aan het kijken. Af en toe een tikkie traag, maar prima seriequote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:22 schreef golfer het volgende:
Wij zijn begonnen aan Daisy Jones and The Six.
Een vermakelijke serie over de opkomst en ondergang van een band in de jaren 70.
Voor ons als oudere jongeren, heel herkenbaar qua muziek, kleding en entourage.
En in de verte doet het erg denken aan Fleetwood Mac. Ook qua muziek.
Aanrader!
Ik lees nu dat Daisy gespeeld wordt door de kleindochter van Elvis.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:26 schreef noodgang het volgende:
Ik ben nu de laatste aflevering aan het kijken. Af en toe een tikkie traag, maar prima serie
Het kijkt (en luistert) lekker weg, wel wat soap-achtig of zoals mijn man zegt een ‘wijvenserie’ 😂 Toch kijken we samen. De decors en aankleding zijn om door een ringetje te halen, soms zelfs over de top! Als je bv A star is born mooi vond dan wil je dit ook zien.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:22 schreef golfer het volgende:
Een vermakelijke serie over de opkomst en ondergang van een band in de jaren 70.
Aanrader!
Ik moest ook aan a star is born denken idd. En die kledingquote:Op zondag 19 maart 2023 10:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het kijkt (en luistert) lekker weg, wel wat soap-achtig of zoals mijn man zegt een ‘wijvenserie’ 😂 Toch kijken we samen. De decors en aankleding zijn om door een ringetje te halen, soms zelfs over de top! Als je bv A star is born mooi vond dan wil je dit ook zien.
Ja precies dus dat.quote:Op zondag 19 maart 2023 11:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik moest ook aan a star is born denken idd. En die kleding
Het is gewoon leuk en je hoeft er niet bij 'na te denken'. Lekkere muziek ook!
Uitgespeeld. Erg leuk tijdsbeeld om weer terug te zien.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:22 schreef golfer het volgende:
Aanrader!
Waar kun je zien dat Druk (leuke film trouwens) binnenkort van Prime Video gaat? Op facebook?quote:Op zaterdag 25 maart 2023 21:17 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag Druk gekeken. Gaat spoedig van Prime af
Hij stond onder de titel: Titels die binnen 30 dagen verlopen.quote:Op maandag 27 maart 2023 13:45 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Waar kun je zien dat Druk (leuke film trouwens) binnenkort van Prime Video gaat? Op facebook?
Op Prime zelf zie ik namelijk niet iets bij de film staan zoals "gaat over 6 dagen van Prime af" zoals bij Hook of Taxi Driver. Ook niet onder de selectie Verdwijnt binnen 30 dagen of hoe het ook heet.
Ik checkte altijd het verdwijnsein van Amazon Prime Video op streamwijzer maar dat is al sinds ergens in januari niet meer bijgewerkt.
Ja, ben hier enorm benieuwd naar! Zit een behoorlijk budget achter, en seizoen 2 is zelfs al aangekondigd.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:46 schreef VelitoX het volgende:
Ziet dr uit alsof ut best leuk kan worden, 28 april
En?quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:47 schreef SLP_ het volgende:
Vanaf morgen The Power! Ben zeer benieuwd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |