zijn ze zelf inspiratieloos gewordenquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:34 schreef greysbones het volgende:
Help de FEBO de winter door
Bedenk een goede lange zware opdracht https://instagram.com/sto(...)&igshid=YmMyMTA2M2Y=
Dan komt er watquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:45 schreef cinsan het volgende:
iedereen bijna wakker, nog nooit gebeurd
quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:45 schreef cinsan het volgende:
iedereen bijna wakker, nog nooit gebeurd
dat zeker , in west vlaander in belgie hoor je veel zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal met de regio te maken hebben waar je vandaan komt
Vind dat zo lelijk en Sas komt uit Apeldoornquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal met de regio te maken hebben waar je vandaan komt
ik ben belg kom uit uit antwerpen , woon nu al 12 jaar in nl , praat abn maar toch hoor je mijn dialekt nog ,quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dat zo lelijk en Sas komt uit Apeldoorn
Mijn regio
Is gewoon slecht nerderlands
Dat snap ik maar joun is gewoon slecht Nederlandsquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ben belg kom uit uit antwerpen , woon nu al 12 jaar in nl , praat abn maar toch hoor je mijn dialekt nog ,
Salland hoor je het ook veel ... die taal is een levend iets en zo.quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn regio
quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn regio
*meehooptquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht is ze ingefluisterd om op tijd op te staan vandaag .... eliminatie![]()
![]()
![]()
*je mag hopen*
word abnormaal dan zoals esther kniptquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Esther : Moet het wat korter?
JW : Mwah .. gewoon normaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |