Heel erg benieuwd wat ze er in de uitzending van laten zienquote:Op donderdag 9 februari 2023 01:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze houd vol, dat JW haar bij de nek heeft gegrepen, terwijl de beelden toch anders beweren.
Bedankt voor het delen
Waarschijnlijk laten ze zien wat Kenzy voorlas en al de rest blijft gewoon achter slot en grendel in de regiekamerquote:Op donderdag 9 februari 2023 01:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel erg benieuwd wat ze er in de uitzending van laten zien
Donderdag is meestal gesprekken met "achter" dag...vrees dat er helemaal niets gaat gebeurenquote:Op donderdag 9 februari 2023 07:08 schreef cinsan het volgende:
vrees dat we weer dag krijgen met , roddelen, nominatiegelul , bommetjes opgooien , klagen zeuren en mss verdienopdracht
Ze zijn gisteren allemaal al achter geweest dus denk vandaag eliminatiequote:Op donderdag 9 februari 2023 07:26 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Donderdag is meestal gesprekken met "achter" dag...vrees dat er helemaal niets gaat gebeuren
denk eerder verdienopdrachtquote:Op donderdag 9 februari 2023 07:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren allemaal al achter geweest dus denk vandaag eliminatie
En goedemorgen
Ja dat hoorde ik gisteren ook een van de bewoners zeggen, vaak is het dan zo dat ze polsen wie ze er uit willen hebben. Weet allen zo niet meer wie dat verteld op de streamquote:Op donderdag 9 februari 2023 07:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren allemaal al achter geweest dus denk vandaag eliminatie
En goedemorgen
dat was in utopia al zo , hoorde wanda zeggen dat ze vandaag dubbel gesprek had met k5quote:Op donderdag 9 februari 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik gisteren ook een van de bewoners zeggen, vaak is het dan zo dat ze polsen wie ze er uit willen hebben. Weet allen zo niet meer wie dat verteld op de stream
We gaan het wel horen en zien wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op donderdag 9 februari 2023 07:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat was in utopia al zo , hoorde wanda zeggen dat ze vandaag dubbel gesprek had met k5
hoorde isaac zeggen dat de laatste 3 maanden heftig gaan worden .........100&broquote:Op donderdag 9 februari 2023 07:58 schreef engine het volgende:
We gaan richting zes maanden en de groep is bijna gehalveerd. Wat dat betreft liggen ze prima op schema.
Isaac zegt zoveelquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde isaac zeggen dat de laatste 3 maanden heftig gaan worden .........100&bro
we weten niet met hoeveel ze de finale gaan spelenquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:07 schreef engine het volgende:
Ze kunnen er niet ineens massaal bewoners uit gaan wippen want een laatste maand met twee bewoners is geen tv programma meer.
Klopt. Zijn aannamesquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
we weten niet met hoeveel ze de finale gaan spelen
Als er teveel vrijwillig vertrekken dan zal er toch iets moeten gebeuren.quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:07 schreef engine het volgende:
Ze kunnen er niet ineens massaal bewoners uit gaan wippen want een laatste maand met twee bewoners is geen tv programma meer.
Met makeup en al onder de douche?quote:
kim was nog in januarie was marciano managerquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er teveel vrijwillig vertrekken dan zal er toch iets moeten gebeuren.
Tot nu toe onder iedere manager een weg gestemd ben benieuwd of dat nu bij Kenzy ook gebeurd nu Kim en Mexx vertrokken zijn.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met makeup en al onder de douche?
zijn ze zelf inspiratieloos gewordenquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:34 schreef greysbones het volgende:
Help de FEBO de winter door
Bedenk een goede lange zware opdracht https://instagram.com/sto(...)&igshid=YmMyMTA2M2Y=
Dan komt er watquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:45 schreef cinsan het volgende:
iedereen bijna wakker, nog nooit gebeurd
quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:45 schreef cinsan het volgende:
iedereen bijna wakker, nog nooit gebeurd
dat zeker , in west vlaander in belgie hoor je veel zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal met de regio te maken hebben waar je vandaan komt
Vind dat zo lelijk en Sas komt uit Apeldoornquote:Op donderdag 9 februari 2023 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal met de regio te maken hebben waar je vandaan komt
ik ben belg kom uit uit antwerpen , woon nu al 12 jaar in nl , praat abn maar toch hoor je mijn dialekt nog ,quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dat zo lelijk en Sas komt uit Apeldoorn
Mijn regio
Is gewoon slecht nerderlands
Dat snap ik maar joun is gewoon slecht Nederlandsquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ben belg kom uit uit antwerpen , woon nu al 12 jaar in nl , praat abn maar toch hoor je mijn dialekt nog ,
Salland hoor je het ook veel ... die taal is een levend iets en zo.quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn regio
quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn regio
*meehooptquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wellicht is ze ingefluisterd om op tijd op te staan vandaag .... eliminatie![]()
![]()
![]()
*je mag hopen*
word abnormaal dan zoals esther kniptquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Esther : Moet het wat korter?
JW : Mwah .. gewoon normaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |