Chiara had er van mij niet op gehoeven. Jolien had goed genoeg geweest.quote:
Ja maar dat is een Belgische vrouw en Nederlandse man. Belgische man zal tussen Ali en Mich gaan; Nederlandse vrouw tussen Chiara en Lindseyquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:51 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nee daar heb je wel een punt. Maar de finale wordt Jason en Charlotte. 100%, ik zweer het u.
Helemaal eensch. Maar volgens mij moet het zo. Hoe debiel ook.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snap dat ned/Belg niet zo
tis gewoon BB toch
niets van doen mbt Paspoort
Nope. Maar we gaan het zienquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een belgische vrouw en Nederlandse man. Belgische man zal tussen Ali en Mich gaan; Nederlandse vrouw tussen Chiara of Lindsey
waar staat dat ?quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:52 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Helemaal eensch. Maar volgens mij moet het zo. Hoe debiel ook.
Ergensquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waar staat dat ?
wat een achterlijke regel
ah doe 3 de finalequote:Op woensdag 8 februari 2023 18:51 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nee daar heb je wel een punt. Maar de finale wordt Jason en Charlotte. 100%, ik zweer het u.
Ja ja in de jaren 2000 hadden we ook al Big Brother. Jeroen was de laatste winnaar van die series.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Jeroen ?
eh .. snap ut niet
Isa was Uto /Wolter
Inderdaad, het is ook niet eerlijk zo.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waar staat dat ?
wat een achterlijke regel
Maar was daar Wolter ook bij om te zingen, dat is de vraag denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ja ja in de jaren 2000 hadden we ook al Big Brother. Jeroen was de laatste winnaar van die series.
Dus het wordt gestuurd das duidelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Inderdaad, het is ook niet eerlijk zo.
Ja volgens mij bij de Kareoke challengequote:Op woensdag 8 februari 2023 18:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar was daar Wolter ook bij om te zingen, dat is de vraag denk ik
Ali mag van mij mee hoor, ook na deze debiele actie, maareh hij gaat dit echt niet winnen. Smh.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ah doe 3 de finale
Jason/Lott/Alie
dat heeft dan totaal geen indruk op me gemaaktquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ja volgens mij bij de Kareoke challenge
die toen met Milika ging ,, dr moeder zat er ook inquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ja ja in de jaren 2000 hadden we ook al Big Brother. Jeroen was de laatste winnaar van die series.
Heb jij die gelezen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Staat in hun contract of hun spelregels
jezus , kap eens, iedereen heeft hier zn favoriet jij ik en allemaalquote:
zinloosquote:Op woensdag 8 februari 2023 18:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
jezus , kap eens, iedereen heeft hier zn favoriet jij ik en allemaal
Nee maar omdat de deelnemers van vorig jaar dat altijd herhaalden (en het ook perfect uitkwam in de finale) neem ik aan dat het toch wel een (in)officiële regel is.quote:
Als Ali nu Jason op de bank zet hoeft hij niet te rekenen op Jason fans als Ali een keer op de bank zit.quote:Op woensdag 8 februari 2023 18:56 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ali mag van mij mee hoor, ook na deze debiele actie, maareh hij gaat dit echt niet winnen. Smh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |