Zoals Jeffrey het zei "niet echte Nederlanders".quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee meer iets tegen mensen die anders in het leven staan dan zij
och jee nog 1 die zich aan het schoonpraten is omdat ZIJN plan er niet doorkomt mssquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:05 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft het zich niet beseft
Helaas zeggen de beelden anders
Hij heeft meerdere malen het plan afgedaan als slecht en kapotgeschoten door anderen (aldus Erik)
tuurlijk die 1000 euro zit hem dwars moet hij nog langer werkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:06 schreef greysbones het volgende:
Erik vindt het geen goed plan
Van Eunice
Jaeet zegt dat alleen maar omdat ze een hekel aan Eunice heeftquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
En geloof er geen barst van dat Erik al
Met dat plan bezig was
Dat heeft Sas ook gezegd en die kleeft ook al vanaf het begin aan Bernquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:28 schreef cinsan het volgende:
vind het raar stelletje myrthe en kenzi , te meer omdat kenzo onlangs zegd ik ben hier niet voor de liefde
Kan je toch overkomen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:28 schreef cinsan het volgende:
vind het raar stelletje myrthe en kenzi , te meer omdat kenzo onlangs zegd ik ben hier niet voor de liefde
Ik trek dat gesmak van Kenz en Mirth ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vindt dat alleen zij en de manager zoen geluiden mogen maken want van Ima en Rupi klopt gewoon niet.🤪
Toch geloof ik niet in Myrthe en Kenzy de chemie hebben ze niet je zal meer denken vriendschappelijk.quote:
Whaaat?!quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:34 schreef puzziepie het volgende:
Mensen die op vakantie gaan en hun hont aan een boom binden , zulke types zitten hier ook volgens Erik
JW mag ook zoveel niet zeggen ( van mij)quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JW zei dat Erik dat niet mocht zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |