Laten we eerlijk zijn, deze hele discussie hoort niet in dit topic thuis.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is je stelling:
[..]
Ik geef je daar een rectie op die jij niet kan weerleggen. Je komt vervolgens weer met semi-grappige off topic opmerkingen.
Ik zie hier maar 1 iemand die steeds off topic gaat.
Je vindt deze hele discussie off topic. maar zelf ga je nog even een paar posts door? Of hoe moet ik deze post zien? Op welk niveau wil je antwoord?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, deze hele discussie hoort niet in dit topic thuis.![]()
Kun jij weerleggen dat het anders is of dat de D66 kliek elkaar de hand boven het hoofd houdt? En inmiddels zelfs de VVD bij de ballen heeft?
Is de gemiddelde D66'er hoger opgeleid dan bijvoorbeeld een VVD stemmer? of een BBB stemmer? Ik denk het niet. Maar de hoge posities zijn een ons kent ons wereldje en dat maakt het een stuk makkelijker.
Echt serieus? Jij stelt me wederom een vraag en geef ik antwoord op nogmaals aangevende dat het niet in dit topic thuis hoort. Ben er ook nu echt wel klaar mee. Fijne avond Capriciaquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Je vindt deze hele discussie off topic. maar zelf ga je nog even een paar posts door? Of hoe moet ik deze post zien? Op welk niveau wil je antwoord?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Echt serieus? Jij stelt me wederom een vraag en geef ik antwoord op nogmaals aangevende dat het niet in dit topic thuis hoort. Ben er ook nu echt wel klaar mee. Fijne avond Capricia
off topic toch? Jouw woorden.quote:Kun jij weerleggen dat het anders is of dat de D66 kliek elkaar de hand boven het hoofd houdt? En inmiddels zelfs de VVD bij de ballen heeft?
Is de gemiddelde D66'er hoger opgeleid dan bijvoorbeeld een VVD stemmer? of een BBB stemmer? Ik denk het niet. Maar de hoge posities zijn een ons kent ons wereldje en dat maakt het een stuk makkelijker.
kloptquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
off topic toch? Jouw standaarden.
Lol het gaat weer lekkerquote:
Wtf is dit joh!? Het overgrote deel van NL heeft een hekel aan hoogopgeleid!?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus kunnen we dan concluderen dat de gemiddelde stemmer op D66 dommer is dan de gemiddelde Nederlander? Want hoogopgeleid stemt D66 waar ik denk dat de overgrote meerderheid van Nederland best een beetje een hekel aan heeft![]()
Kliekje in stand houden is leuk, maar weten ze meer dan de massa?
Huh?? Wat bedoel je precies? Ik heb het nooit over flauwe grappen over de vrouw gehadquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:03 schreef loveli het volgende:
En ik ben nog steeds benieuwd naar de flauwe grappen over 'de vrouw'.
In een wereld waarin een dansleraar op een voetstuk wordt gezet en een viroloog verguisd is dat natuurlijk niet zo vreemd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 07:44 schreef The_End het volgende:
[..]
Wtf is dit joh!? Het overgrote deel van NL heeft een hekel aan hoogopgeleid!?
Daarnaast best bijzondere logica die je er op na houdt in dit stukje.
Wel mooie spin, en dit is ook laatste wat ik erover zeg. Ik zeg niet dat het overgrote deel van Nederland een hekel heeft aan hoogopgeleid. Maar wel aan de D66 kliek. Wat jij er dan weer voor draai aan geeft?... Beetje jammer.quote:Op donderdag 23 februari 2023 07:44 schreef The_End het volgende:
[..]
Wtf is dit joh!? Het overgrote deel van NL heeft een hekel aan hoogopgeleid!?
Daarnaast best bijzondere logica die je er op na houdt in dit stukje.
After carnaval dipquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel mooie spin, en dit is ook laatste wat ik erover zeg. Ik zeg niet dat het overgrote deel van Nederland een hekel heeft aan hoogopgeleid. Maar wel aan de D66 kliek. Wat jij er dan weer voor draai aan geeft?... Beetje jammer.
En nu weer OT.
Hoorde op de radio dat de cijfers weer stijgen
Heb je ook gehoord dat het tot een alledaags iets is verklaard en in grote getalen testen en in isolatie gaan niet meer nodig zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel mooie spin, en dit is ook laatste wat ik erover zeg. Ik zeg niet dat het overgrote deel van Nederland een hekel heeft aan hoogopgeleid. Maar wel aan de D66 kliek. Wat jij er dan weer voor draai aan geeft?... Beetje jammer.
En nu weer OT.
Hoorde op de radio dat de cijfers weer stijgen
Isolatie ook niet meer nodig? Was deze week nog spotje op de radio dat het wel moest. Maar moet je ook wel heel eerlijk zeggen dat ik qua regeltjes en isolaties nooit echt opgelet heb hoor. Hoorde alleen vandaag dat de cijfers weer oplopen, denk meldt het evenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je ook gehoord dat het tot een alledaags iets is verklaard en in grote getalen testen en in isolatie gaan niet meer nodig zijn?
https://nos.nl/artikel/24(...)g-ziekte-hoort-erbijquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Isolatie ook niet meer nodig? Was deze week nog spotje op de radio dat het wel moest. Maar moet je ook wel heel eerlijk zeggen dat ik qua regeltjes en isolaties nooit echt opgelet heb hoor. Hoorde alleen vandaag dat de cijfers weer oplopen, denk meldt het evenMisschien was het nog niemand opgevallen.
-hier waren we wel klaar mee toch?-quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je ook gehoord dat het tot een alledaags iets is verklaard en in grote getalen testen en in isolatie gaan niet meer nodig zijn?
Das wel heel erg last minute, dat is van een uur geledenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)g-ziekte-hoort-erbij
Ho ho, maar dat weten we nog nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:24 schreef capricia het volgende:
Het zou toch nooit meer weggaan. Die QR codes en de maatregelen?
Omdat het virus is gemuteerd, omdat mensen door het doormaken van de ziekte een natuurlijke afweer hebben opgedaan en omdat er veel is gevaccineerd en mensen daardoor een goede afweer hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
en je dan niet afvragen waarom het nu wel alledaags is verklaard en isolatie niet meer hoeft![]()
![]()
miss van Huffelen knocking at your doorquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ho ho, maar dat weten we nog niet
Hoezo weten we dat niet? Er zijn nu toch geen maatregelen meer?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je bent wel op de hoogte dat je geen QR code meer nodig hebt in NL?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er blijft een gereedschapskistje he?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo weten we dat niet? Er zijn nu toch geen maatregelen meer?
Oh dan kan ik de kelder wel weer uit. Eindelijk weer verse groenten scorenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Je bent wel op de hoogte dat je geen QR code meer nodig hebt in NL?
Dus?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er blijft een gereedschapskistje he?
Je bent wel op de hoogte dat de gehele aanpassing op de wet volksgezondheid niet door de Eerste Kamer goed gekeurd is?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er blijft een gereedschapskistje he?
Niet volledig, maar daarvoor kan ook de noodwet weer ingeroepen worden die ze ook gebruikt hebben om de Chinezen die in NL aankomen een test te verplichten. Dus het is niet helemaal zwart/wit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Je bent wel op de hoogte dat de aanpassing op de wet volksgezondheid niet door de Eerste Kamer goed gekeurd is?
Het aanroepen van een noodwet kan altijd. Als er noodzaak toe is. Dat staat volledig los van covid. Als de Russen hier binnen komen, gaat die wet ook van stal.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet volledig, maar daarvoor kan ook de noodwet weer ingeroepen worden die ze ook gebruikt hebben om de Chinezen die in NL aankomen een test te verplichten. Dus het is niet helemaal zwart/wit.
Laat ik het zo zeggen, 1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Het aanroepen van een noodwet kan altijd. Als er noodzaak toe is. Dat staat volledig los van covid. Als de Russen hier binnen komen, gaat die wet ook van stal.
Wat betreft corona zijn er nu geen maatregelen meer.
Ik had je blijer verwacht. De maatregelen-dictatuur is niet gebleven, zoals sommigen wel voorspeld hadden.
Geen feestje?
Beetje glas half leeg type dus?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, 1 zwaluw maakt nog geen zomerEn 1 ding wat mij wel opgevallen is hoeveel mensen hoeveel mensen blindelings volgen wat de media en overheid brengen. Ben ik van mening dat de overheid het beste met ons voorheeft? Neh, daarbij is het nu dus duidelijk hoe makkelijk er weer "bepaalde regels" ingevoerd kunnen worden en het gros van de mensen dat blindelings opvolgt.
CO², Stikstof, wat ze dan ook bedenken het merendeel volgt braaf de richtlijnen van de "overheid" en we zijn hier in BNW dus volgt het WEF en degenen die hun aansturen. Dus vertrouw ik die mensen? Nee, maar er licht nog een uitgekleed gereedschapskistje en een noodwet waar wel heel makkelijk naar gegrepen kan worden. Dus de vlag gaat zeker nog niet uit. Maar kan er nog veel meer over typenMaar dit is wel voldoende denk ik nu.
Dan mag je al mijn posts gaan teruglezen al je daar zin in hebt, waarin ik ook al eens heb aangegeven dat dit een compliance test isquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Beetje glad half leeg type dus?
Er zijn 0 maatregelen meer. En waar iedereen hier zo bang voor was, dat afgenomen vrijheden niet meer terug komen, is niet bewaarheid.
Bijzonder dat je hier niet gewoon blij om kunt zijn.
En hoe lang gaat dat dan weer duren?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan mag je al mijn posts gaan teruglezen al je daar zin in hebt, waarin ik ook al eens heb aangegeven dat dit een compliance test is
En dat mensen die bleven zeggen dat het oude normaal niet meer terug zou komen en er altijd maatregelen zouden blijven niet gewoon ruiterlijk toe kunnen geven dat ze in ieder geval voor nu ongelijk hadden. Er zijn geen maatregelen meer en in mijn wereld is het oude normaal gewoon terug.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Beetje glad half leeg type dus?
Er zijn 0 maatregelen meer. En waar iedereen hier zo bang voor was, dat afgenomen vrijheden niet meer terug komen, is niet bewaarheid.
Bijzonder dat je hier niet gewoon blij om kunt zijn.
En we hebben nog die voorspellingen dat in oktober (schuift steeds een jaartje op) alle gevaccineerden dood neer zouden vallen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dat mensen die bleven zeggen dat het oude normaal niet meer terug zou komen en er altijd maatregelen zouden blijven niet gewoon ruiterlijk toe kunnen geven dat ze in ieder geval voor nu ongelijk hadden. Er zijn geen maatregelen meer en in mijn wereld is het oude normaal gewoon terug.
Dat is opgeschoven naar oktober dit jaar?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:50 schreef capricia het volgende:
[..]
En we hebben nog die voorspellingen dat in oktober (schuift steeds een jaartje op) alle gevaccineerden dood neer zouden vallen.
En als ze 5G aan gaan zetten.
Wat al mijn berichten lezen? grapjequote:Op donderdag 23 februari 2023 21:47 schreef capricia het volgende:
[..]
En hoe lang gaat dat dan weer duren?
Dus nu alle corona maatregelen opgeheven zijn, heb je andere doelpalen gezet?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat al mijn berichten lezen? grapje
Hey, ik ben geen helderziende he? Laat iedereen langzaam aan het idee wennen en we voeren het door. En ik hoop ook dat ik het mis heb hoorDus pin me niet op een tijd vast
Maar we gaan het wel zien de komende jaren, komt die CO² tax er voor burgers als voorbeeld (als in jij hebt teveel CO² verbruikt je kan niet reizen of moet bijkopen). Ik weet het ook niet en we gaan het zien.
En nogmaals, ik hoop dat het niet gebeuren zal zoiets.
Uhmm nee, misschien moet je echt eens al mijn posts gaan teruglezenquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus nu alle corona maatregelen opgeheven zijn, heb je andere doelpalen gezet?
Zoiets stond in een post van Capricia een halve discussie hiervoor, maar de post is aangepast. En niet on topic, net als de (non)discussie hierboven, merk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh?? Wat bedoel je precies? Ik heb het nooit over flauwe grappen over de vrouw gehad
Nee je bedoelt de Wouw die ik aanhaalde i.p.v. Wauw denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoiets stond in een post van Capricia een halve discussie hiervoor, maar de post is aangepast. En niet on topic, net als de (non)discussie hierboven, merk ik.
Punt!quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:51 schreef loveli het volgende:
En niet on topic, net als de (non)discussie hierboven, merk ik.
Nee, er stond 'vrouw' toen ik dat ctr+f-de (en later niet meer).quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee je bedoelt de Wouw die ik aanhaalde i.p.v. Wauw denk ik
Dan heb je dat misschien verkeerd gelezen, want ik heb geen vrouw opmerking gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, er stond 'vrouw' toen ik dat ctr+f-de (en later niet meer).
Ik laat de OP van nieuwe topic aan jou BTWquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, er stond 'vrouw' toen ik dat ctr+f-de (en later niet meer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |