abonnement Unibet Coolblue
pi_207899950
Na de privatisering van NUTS-bedrijven neem je op de koop cartelvorming en uitbuiting van de consument toe. Zagen we ook in de zorg gebeuren. Bedank de VVD maar voor deze legale maffia-organisaties.
twitter
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_207902320
Waar is de tijd gebleven dat politici niet ingingen op lopende ondezoeken van het OM en toezichthouders naar individuen of bedrijven.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_207903475
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 03:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat politici niet ingingen op lopende ondezoeken van het OM en toezichthouders naar individuen of bedrijven.....
Die is gelukkig voorbij
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator woensdag 8 februari 2023 @ 11:00:44 #4
54278 crew  Tijger_m
42
pi_207904463
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 09:19 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Die is gelukkig voorbij
Waarom is dat gelukkig? Ik dacht dat in een rechtsstaat schuld na onderzoek werd vastgesteld en niet vooraf.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_207905185
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 11:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waarom is dat gelukkig? Ik dacht dat in een rechtsstaat schuld na onderzoek werd vastgesteld en niet vooraf.
Dan kan je prima er iets over zeggen
Die 2 sluiten elkaar niet uit
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207905212
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 03:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat politici niet ingingen op lopende ondezoeken van het OM en toezichthouders naar individuen of bedrijven.....
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 11:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waarom is dat gelukkig? Ik dacht dat in een rechtsstaat schuld na onderzoek werd vastgesteld en niet vooraf.
Waar gaat Leijten in op het lopende onderzoek?

Ze vertelt over een discussiepunt wat in de Kamer speelde (prijsopdrijvend effect door prijsplafond), dat ze het goed vindt dat er nu een controle van de ACM is en dat ze vermoedt dat die prijsopdrijving plaatsvindt.

Niets over dat onderzoek. Waar ze volgens mij ook nog niets van weet.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')