SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hij heeft nu een chick die nu 19 jaar is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft hij weer in moeten ruilen recentelijk?
Die kan er dan 5-6 jaar tegenaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft nu een chick die nu 19 jaar is.
dat is wel wat frisjesquote:werd zaterdagochtend een temperatuur gemeten van -43 graden. In combinatie met windstoten van 177 kilometer per uur leidde dat tot een gevoelstemperatuur van -78, de laagste ooit gemeten.
Leo balen als een gekke pinguïn, die wilde net op zijn fietsje naar Emmen springen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:50 schreef Ama het volgende:
Leo was ook vooral knap in de Titanic enz.
Alleen op as woensdagquote:
Nee. Ik maak me nooit opquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je je weer opmaken voor Carnaval daar?
Ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we carnaval weer in kleine groepjes vieren?
gewoon niet. dat is altijd beterquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik vier niks.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:05 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn toch wat enclaves waar ze het wel vieren daar in de buurt?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe heb jij last van carnaval in Zoetermeer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |