Godsamme zegquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:37 schreef RamboDirk het volgende:
Robin heeft haar eitje vergeten uit te doen.
Wat denk je zelf?quote:
Dat heeft @tong80 ook altijd voor de eerste fles wijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:37 schreef NoCigar het volgende:
Toen ik er aan begon kwam ik er achter dat ik mensen haat dus ben ik maar recruiter geworden. Wel zielig dat ze trilt trouwens.
Ik zie jou wel een beetje voor me zoals die jongen.quote:
Nee ik ben niet zo kneuzigquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou wel een beetje voor me zoals die jongen.
Leuk hoe je vanzelf om users een beeld creëert.
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Outfit, haar, kuiltjes![]()
Verder alleen niet.
Ik vraag me af hoe vaak ik goed zou gokken als dit hele topique in een restaurant zou zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou wel een beetje voor me zoals die jongen.
Leuk hoe je vanzelf om users een beeld creëert.
Die boy van Robin?quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Outfit, haar, kuiltjes![]()
Verder alleen niet.
Wie wie is dus!quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak ik goed zou gokken als dit hele topique in een restaurant zou zitten.
Als ik met mensen mag praten pik ik er veel goed uit. Denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak ik goed zou gokken als dit hele topique in een restaurant zou zitten.
Het ging puur om het uiterlijk trouwens.quote:
Kneuzig uiterlijkquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het ging puur om het uiterlijk trouwens.
Huh? Kijken wij naar hetzelfde?quote:
Work in progressquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Drankje voor fitboys meestal, maar nu dus niet
@Lenny_Leonardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |